325.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه شلیک ایران به ناو آمریکایی
@nephaar
538.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه شلیک پهپادهای ارتش ایران به سمت ناوشکن های آمریکایی
@nephaar
تمام انیمیشن های معرفی موشک ها و پهپاد های ایران که توسط خارجی ها ساخته شده رو کلیک کنید ببینید:👇
موشک خیبرشکن
پهپاد شاهد ۱۳۶
موشک فتاح
موشک سجیل
موشک خرمشهر ۴
سامانه پدافندی مجید
تجهیزات نظامی کم هزینه
موشک حاج قاسم
سامانه پدافند باور 373
پهپاد غزه
@enghelabema
@nephaar
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 لحظۀ پاسخ قدرتمندانۀ نیروی دریایی سپاه به نقض آتشبس توسط ناوشکنهای آمریکایی
@nephaar
🔴 روایت ترامپ از واقعه دیشب در تنگه هرمز:
«سه ناوشکن آمریکایی درجه یک جهان همین الان با موفقیت زیاد از تنگه هرمز عبور کردند در حالی که زیر آتش بودند. به این سه ناوشکن هیچ آسیبی نرسید، اما به مهاجمان ایرانی خسارت عظیمی وارد شد.
آنها به طور کامل همراه با قایقهای کوچک متعدد که برای جایگزینی نیروی دریایی کاملاً سرکوب شدهشان استفاده میشوند، نابود شدند.
این قایقها به سرعت و به طور مؤثر به ته دریا رفتند. به ناوشکنهای ما موشک شلیک شد که به راحتی سرنگون شدند. همچنین پهپادهایی آمدند که در هوا سوختند. آنها به زیبایی در اقیانوس سقوط کردند، مثل پروانهای که به قبرش فرود میآید!
یک کشور عادی اجازه میداد این ناوشکنها عبور کنند، اما ایران کشور عادی نیست. آنها توسط دیوانگان اداره میشوند و اگر فرصتی برای استفاده از سلاح هستهای داشتند، بدون تردید این کار را میکردند، اما هرگز چنین فرصتی نخواهند داشت و همانطور که امروز دوباره آنها را شکست دادیم، در آینده بسیار سختتر و بیرحمانهتر شکستشان خواهیم داد اگر سریعاً توافق خود را امضا نکنند!
سه ناوشکن ما با خدمههای شگفتانگیزشان اکنون به محاصره دریایی ما میپیوندند که واقعاً «دیوار فولادی» است.»
🔴 اما ترجمه واقعی توییت ترامپ:
«سه چهار روز پیش قرار بود ۱۷۰۰ کشتی گیر افتاده در خلیج فارس رو اسکورت کنیم تا خارج بشوند، ۳ کشتی جنگی ما با موشکباران و کتک وارد شدند، هیچ کشتی باری رو نتوانستیم خارج کنیم، و دوباره با موشکباران و کتک، فقط خودمان توانستیم از خلیج فارس فرار کنیم.
قرار بود من نقش مرد دیوانه را بازی کنم ولی نمیدانم چرا امروز ایرانیها دیوانه شدهاند، هر جای دیگر دنیا اگه بود، خیلی راحت میرفتیم، ۱۷۰۰ کشتی رو خارج میکردیم، خودمان هم خارج میشدیم، ایرانیها چرا اینقدر خشن و زورگو شدهاند؟!
من دیگه نمیتونم»
@nephaar
War report No34 mohammadi 18021405.mp3
زمان:
حجم:
23.8M
گزارش بهروزرسانی وضعیت جنگ
ارزیابی تنشها در تنگه هرمز
مهدی محمدی - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵
@mohammadi61
@nephaar
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دیپلمات ارشد انگلیسی؛ ایران بزرگترین قدرت نظامی جهان را به زانو درآورده است!
🔸 ریچارد مورفی دیپلمات ارشد انگلیسی: وقتی از «توان» صحبت میکنم، منظورم پول نیست؛ بلکه منابع فیزیکی است. امروز، پیروزی به توانایی تأمین مداوم موشکها بستگی دارد و ایالات متحده در این زمینه در حال شکست است.
🔺در واقع، این شکست آنقدر شدید است که احتمالا آمریکا
در حال حاضر حتی توان ازسرگیری جنگ با ایران را هم ندارد.
@SEPAHCYBERY
@nephaar