شما هم دعوتی به
شادپیمایی دخترانه
«معصومه های ایران💕»
سلام به همهی
دخترانِ ایران امام رضا ″علیه السلام″ ! ✋🏼
قراره امسال یه روز دخترِ متفاوت رو
تجربه کنیم...🌱
🇮🇷به یاد همه دختران شهید میناب
و به عشق ایران مون پرچم ها رو بالا میگیریم
🚀 و موشک صورتی فریادهامون رو تو دل شب و در جمع مردم شهر به آسمون میفرستیم.
⏰ قرار ما یکشنبه ۳۰ فروردین، ساعت ۱۹
[همزمان با شام تولدِ بانوی ایران،
حضرت معصومه″سلام الله علیها″🎉]
📍از مسجد نوجوانان وثوقی،
ابتدای خیابان شهیدرجایی به سمتِ←
چهارراه سلمان، ابتدای خیابان امیرکبیر🚶🏻♀
🎁همراه با هدیه متبرکِ امام رئوف
برای دختران ایران امام رضا ″علیه السلام″
📲توی کانال #مسجد_پاتوق عضو شو تا از خبرای جدید جا نمونی👇🏼
https://eitaa.com/masjedpatogh
منتظرت هستیم.❤️
#معصومه_های_ایران
#هیئت_دخترانه
#کانون_خدمت_رضوی_منطقه_کاشان #اداره_آموزش_پرورش_کاشان
🚩رزمایش دختران جان فدای ایران🚩
🔹با حضور دختران و بانوان غیرتمند و ولایی دارالمومنین کاشان در بیعت با رهبری
🔹نمایشی از اراده ، آمادگی و عشق به میهن و دفاع از ایران اسلامی با حضور افتخار آفرین تشکل های دخترانه و خانواده شهدای رمضان و عموم مردم قهرمان
🇮🇷 نمایش، سرود ، زنجیره انسانی ، یادبود میناب، پویش طلایی فتح خیبر
🔹زمان:یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین/ ساعت ۲۱
🔹مکان:کاشان حماسه ساز ، میدان شهید امام خامنه ای ( جهاد سابق )
#بعثت_خون
╭━-━-━-━ ꧁🦋꧂━-━-━-━╮
https://eitaa.com/heyatjame_dokhtranhajgasem
╰━-━-━-━ ꧁🦋꧂━-━-━-━╯
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
قلبهای داغدیده ما بار دیگر داغدار گردید.
سیّدهی عزیز ما
فاطمه سادات جان
چگونه باور کنیم فقدان وجود نازنین تو را در جمع نشاط
چه زود پر کشیدی و ما را در غم نبودنت داغدار نمودی
فرشته نازنینم
قرار بود سال تحصیلی را با هم به پایان رسانیم.
آه از این غم
آه از این دوری
امروز دیگر در قاب نگاه آن یگانه خواهر دو روح جلوهگری میکند.
فاطمه سادات امشب مهمان حضرت زهرا سلام الله علیهاست و زهرا سادات تجلی فاطمه در نزد ما...
آه
آه
آه
خانواده محترم مواظب
با قلبی مالامال از غم عرض تسلیت و همدردی ما را پذیرا باشید. از خداوند متعال برای شما صبر مسئلت داریم.
مدیریت و همکاران مدرسه نشاط
#مدرسه_نشاط
https://eitaa.com/neshatec
بسم الله الرحمن الرحیم
:
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
همان کسانی که هرگاه مصیبتی برایشان پیش بیاید، میگویند: «إنّا لِله و إنّا إلَیهِ راجِعون*»
"ای جانِ دلم فاطمه سادات عزیزم دختر قشنگم، وقتی زمزمهی آیاتِ نور را از لبانِ کوچکت میشنیدم ، گویی فرشتگان در آسمانها به وجد میآیند. صدایِ پر از احساسِ تو، در هنگامِ خواندنِ قرآن، پژواکی از ملکوت بود و هر حرفی که بر زبان میآوردی، طنینِ عشق به خالق را در دلم زنده میکردی. و چه دلنشین بود آن لحظه که با چشمانی پر از ستایش، به تلاوتِ من گوش میسپردی؛ گویی در دریایِ آرامشِ آیاتِ الهی، همنوا با هم شناوریم. تو با این شور و عشق به کلامِ خدا، نه تنها دلِ من، که دلِ عالم را میبردی."
وحالا دلم را نه قلبم را با خودی بردی دخترک قشنگ قصه ی ما
قلب تکه تکه شده ام دستان لرزانم برای تو نه که برای فرشته کوچک کلاس چهارم مدرسه نشاط نوشت ....
عرض تسلیت خدمت خانواده محترم و عزیز مواظب
تسلیت بنده حقیر را پذیراباشید🖤
خداوند به شما عزیزان صبر زینبی عطا کند🤲😔
از طرف معلم قرآنت
همیشه در قلبم میمانی عزیز دلم 😭
بسمالله الرحمن الرحیم
فرشتهی کوچولوی مهربون کلاسمون، فاطمه سادات جان
باورِ رفتنت برایم خیلی سخته... 😔
تو همیشه مثل یه فرشته بین بچهها بودی؛
با همه مهربون، با اون هوش بالات و نگاه معصومت
اونقدر دوست داشتنی و بامزه بودی که
همهی بچهها دلشون میخواست کنارت باشن و کمکت کنن.
هنوز خندههات تو کلاس توی گوشم میپیچه
هنوز لحظههایی که با دوستات حرف میزدی و میخندیدی جلوی چشمم هست.
از خاطرههای قشنگی که توی کلاس ساختیم
تا جشن تکلیفی که با معلمت داشتی؛
اون روز چقدر برق خوشحالی تو چشمهات معلوم بود.
چقدر معصوم و ناز کنار بقیهی بچهها نشسته بودی.
و چقدر بهت افتخار میکردم...
ما همیشه یادت رو تو کلاسمون زنده نگه میداریم.
روی نیمکتی که کنارش مینشستی،
وسط خاطرههایی که با دوستات ساختی
و توی دعاهایی که هر روز برات میخونیم.
از خداوند مهربان برای خانوادهی عزیزت
صبری بزرگ و دلی آرام میخواهم.
و مطمئنم دعای یک فرشتهی کوچک،
حواسش به همهی ما هست...
روحِ پاکت شاد و قرین رحمت الهی🖤🖤😭😭
از طرف معلم کلاس سوم، خانم مبینی
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
همانا ما از خداییم و به سوی او برمی گردیم.
واژه ها به یاری ذهنم نمی آید آنگاه که حجم غم و اندوه راه نفسم را می بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن وگریستن.🖤🖤🖤
چند ماهی بیش در کنار تو نبودم فاطمه سادات عزیزم ولی انگار تکه ای از وجود مرا باخود بردی.
فقط چیزی که قلبم را تسکین می دهد این است که روح مهربان تو آسوده از همه ی دردها و رنج های بی شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.
و نگرانیم برای زهرا سادات عزیزم است که با قلبی کوچک دردی اینگونه عظیم را چگونه تحمل کند.😔😔
اندازه ی بضاعتم اینقدر که در کنار ضریح آقا امام رضا(ع) برای صبوری قلب پدر و مادر و زهرا سادات عزیزم دعا کنم.🤲🤲
همچنین تسلیت به فاطمه، زهرا و کیمیای عزیزم که مانند خواهری مهربان همواره در کنار فاطمه سادات عزیزم بودند.
سیده محبوبه عابدی ، معلم کلاس چهارم
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیشب خواب آقا رو دیدم دوباره…
🔹نماهنگ «مادر برام قصه بگو۲» با اجرای گروه سرود رینوا
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#رضاجانم💚
#دههکرامت
🏷 «تبرّکخانه امام رضا(ع)»
میزبان زائران حرم مطهر رضوی‼️
🎬 بیننده تصاویری از خدمت تبرّکخانه حضرت، و پذیرایی از زائران با کیک و شربت
به مناسبت سالروز میلاد فرخنده امام رضا(ع) باشید.🥰🥰
تبرّکخانه امام رضا(ع)، به همت خدمه حرم مطهر رضوی بر پا شده است.🌷
👆🏻دعوتید به دیدن این حال خوب
📍بست شیخ طوسی(ره)
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐#امام_رضا(ع)
سلام ای همیشه پناهم
سلام ای همه تکیه گاهم
سلام ای امام رئوفم...
🍀میلاد مولا و سرورمان آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام مبارک باد.