eitaa logo
مدرسه نشاط
152 دنبال‌کننده
285 عکس
204 ویدیو
4 فایل
مدرسه نشاط، مدرسه زندگی🍃 پیش‌دبستانی مستقل و دبستان دخترانه غیر دولتی نشاط #من_یک_نشاطی_ام ادرس ما: 📍خیابان بهشتی، کوچه آزادی ۱۳_جنب شیرین چشمه 031-5557 5009 031-5557 5006 031- 5557 5004
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم : الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ همان کسانی که هرگاه مصیبتی برایشان پیش بیاید، می‌گویند: «إنّا لِله و إنّا إلَیهِ راجِعون*» "ای جانِ دلم فاطمه سادات عزیزم دختر قشنگم، وقتی زمزمه‌ی آیاتِ نور را از لبانِ کوچکت می‌شنیدم ، گویی فرشتگان در آسمان‌ها به وجد می‌آیند. صدایِ پر از احساسِ تو، در هنگامِ خواندنِ قرآن، پژواکی از ملکوت بود و هر حرفی که بر زبان می‌آوردی، طنینِ عشق به خالق را در دلم زنده می‌کردی. و چه دلنشین بود آن لحظه که با چشمانی پر از ستایش، به تلاوتِ من گوش می‌سپردی؛ گویی در دریایِ آرامشِ آیاتِ الهی، هم‌نوا با هم شناوریم. تو با این شور و عشق به کلامِ خدا، نه تنها دلِ من، که دلِ عالم را می‌بردی." وحالا دلم را نه قلبم را با خودی بردی دخترک قشنگ قصه ی ما قلب تکه تکه شده ام دستان لرزانم برای تو نه که برای فرشته کوچک کلاس چهارم مدرسه نشاط نوشت .... عرض تسلیت خدمت خانواده محترم و عزیز مواظب تسلیت بنده حقیر را پذیراباشید🖤 خداوند به شما عزیزان صبر زینبی عطا کند🤲😔 از طرف معلم قرآنت همیشه در قلبم می‌مانی عزیز دلم 😭
بسم‌الله الرحمن الرحیم فرشته‌ی کوچولوی مهربون کلاسمون، فاطمه سادات جان باورِ رفتنت برایم خیلی سخته... 😔 تو همیشه مثل یه فرشته بین بچه‌ها بودی؛ با همه مهربون، با اون هوش بالات و نگاه معصومت اونقدر دوست‌ داشتنی و بامزه بودی که همه‌ی بچه‌ها دلشون می‌خواست کنارت باشن و کمکت کنن. هنوز خنده‌هات تو کلاس توی گوشم می‌پیچه هنوز لحظه‌هایی که با دوستات حرف میزدی و می‌خندیدی جلوی چشمم هست. از خاطره‌های قشنگی که توی کلاس ساختیم تا جشن تکلیفی که با معلمت داشتی؛ اون روز چقدر برق خوشحالی تو چشمهات معلوم بود. چقدر معصوم و ناز کنار بقیه‌ی بچه‌ها نشسته بودی. و چقدر بهت افتخار می‌کردم... ما همیشه یادت رو تو کلاسمون زنده نگه می‌داریم. روی نیمکتی که کنارش می‌نشستی، وسط خاطره‌هایی که با دوستات ساختی و توی دعاهایی که هر روز برات می‌خونیم. از خداوند مهربان برای خانواده‌ی عزیزت صبری بزرگ و دلی آرام می‌خواهم. و مطمئنم دعای یک فرشته‌ی کوچک، حواسش به همه‌ی ما هست... روحِ پاکت شاد و قرین رحمت الهی🖤🖤😭😭 از طرف معلم کلاس سوم، خانم مبینی
بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ همانا ما از خداییم و به سوی او برمی گردیم. واژه ها به یاری ذهنم نمی آید آنگاه که حجم غم و اندوه راه نفسم را می بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن وگریستن.🖤🖤🖤 چند ماهی بیش در کنار تو نبودم فاطمه سادات عزیزم ولی انگار تکه ای از وجود مرا باخود بردی. فقط چیزی که قلبم را تسکین می دهد این است که روح مهربان تو آسوده از همه ی دردها و رنج های بی شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. و نگرانیم برای زهرا سادات عزیزم است که با قلبی کوچک دردی اینگونه عظیم را چگونه تحمل کند.😔😔 اندازه ی بضاعتم اینقدر که در کنار ضریح آقا امام رضا(ع) برای صبوری قلب پدر و مادر و زهرا سادات عزیزم دعا کنم.🤲🤲 همچنین تسلیت به فاطمه، زهرا و کیمیای عزیزم که مانند خواهری مهربان همواره در کنار فاطمه سادات عزیزم بودند. سیده محبوبه عابدی ، معلم کلاس چهارم
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیشب خواب آقا رو دیدم دوباره… 🔹نماهنگ «مادر برام قصه بگو۲» با اجرای گروه سرود ری‌نوا
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 🏷 «تبرّک‌خانه امام رضا(ع)» میزبان زائران حرم مطهر رضوی‼️ 🎬 بیننده تصاویری از خدمت تبرّک‌خانه حضرت، و پذیرایی از زائران با کیک و شربت به مناسبت سالروز میلاد فرخنده امام رضا(ع) باشید.🥰🥰 تبرّک‌خانه امام رضا(ع)، به همت خدمه حرم مطهر رضوی بر پا شده است.🌷 👆🏻دعوتید به دیدن این حال خوب 📍بست شیخ طوسی(ره)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐(ع) سلام ای همیشه پناهم سلام ای همه تکیه گاهم سلام ای امام رئوفم... 🍀میلاد مولا و سرورمان آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام مبارک باد.
35.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ امام مقدس ویژه ولادت امام رضا علیه السلام💕 گروه سرود نجم الثاقب تهران امام رضا خیلیییی دوستت دارم💚 روز ضبط خیلی عجیب بود؛ دو نفر از خود مردم، دو نفرِ دیگه که تا حالا زیارت نرفته بودند رو فرستادن مشهد. بچه‌ها هم بعد سه هفته دعوت شدند حرم امام رضاجان❣برای اجرا ... مشاهده فایل باکیفیت در سایت گروه 📨 @najmolsagheb
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تجمعات خیابانی واجب است یا مستحب؟ و تا کِی باید ادامه پیدا کند؟ استاد_شجاعی جنگ شناختی ترکیبی @EMSWAR