eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
95.2هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
646 ویدیو
474 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔸۲۴ سال به بالاها نمی‌توانند معلمی بخوانند 🔹طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سال آینده به بعد حداکثر ۲۴ سال است بنابراین دیگر بالای ۲۴ ساله‌ها نمی‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شده و درس «معلمی» بخوانند . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحرایی: سهم دانش‌آموزان چهار دهک اول از مدارس سمپاد ۴۵ درصد است. وزیر آموزش و پرورش: 🔹 تا سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ درصد ظرفیت سمپاد در اختیار دو دهک ۹ و ۱۰ بوده است. امسال سهم دانش آموزان دهک ۱،۲،۳،۴ از مدارس سمپاد ۴۵ درصد افزایش یافت. 🔹 هدیه رئیس جمهور محترم به دانش آموزان مستعد این دهک ها،همه هزینه‌های آنها در صورت راهیابی به مدارس سمپاد توسط دولت پرداخت می‌شود و به عنوان مصوبه دولت ابلاغ شده است. 🔹 ۱.۵ تا ۳ درصد کودکان هر کشوری دانش‌آموزان تیزهوش هستند و ما در ایران ۱.۸ تا ۲ درصد از دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کردیم و اکنون بیش از ۷۰۰ مدرسه تیزهوشان در کشور مشغول فعالیت هستند و ۱۳۰ هزار سمپادی با شعار راهبردی هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری در حال تربیت و پرورش هستند . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔴سامانه ثبت نام دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا در طرح «عید تا عید» باز شد. 🔸متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا به سامانهhttps://eidtaeid.ir/shopping-landing از سوی وزارت صمت معرفی شده است مراجعه کنند. 🔸بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
📌بیش از ۹۰ درصد بودجه آموزش و پروش صرف پرداخت حقوق می‌شود شیوا قاسمی پور عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش با اشاره به عملکرد بودجه وزارت آموزش‌ و پرورش، گفت: 🔹بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تا پایان آبان ماه از کل اعتبارات هزینه‌ای عمومی وزارت آموزش وپرورش، ۶۷.۵ درصد یعنی معادل ۱۳۱هزار میلیارد تومان تخصیص یافته که از این مبلغ ۹۰.۱۱ درصد صرف پرداخت حقوق و دستمزد شده است. 🔹طرح مولدزایی از اموال مازاد دستگاه‌های دولتی، بهترین راهکار برای درآمدزایی در وزارت آموزش و پرورش است. 🔹هرگاه بودجه این وزارتخانه را افزایش دادیم، دولت ما را متهم به ایجاد ناترازی و افزایش سقف بودجه می‌کند. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ 🔰 تعیین سن ورود به دانشگاه فرهنگیان بر اساس نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد به خدمت وزارت آموزش و پرورش (دانشجو معلم) . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔴 اعلام زمان بندی امتحانات نهایی ✅رئيس سنجش آموزش و پرورش : شروع امتحانی نهایی پایه دوازدهم چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت خواهد بود. 🔹دانش آموزان پایه دوازدهم در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه امتحان خواهند داد. 🔹امتحان نهایی پایه ساعت ۷ صبح شروع خواهد شد . 🔸فرآیند شروع آزمون نهایی پایه دوازدهم ۶:۳۰ صبح خواهد بود . 🔹شروع امتحان نهایی پایه دهم و یازدهم ۲۷ اردیبهشت ماه خواهد بود . 🔸روزهای آزمون پایه دهم و یازدهم یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه خواهد بود . 🔹شروع آزمون پایه ساعت ۷ صبح خواهد بود . 🔸فرآیند شروع آزمون نهایی پایه یازدهم ۶:۳۰ صبح خواهد بود . 🔹 شروع آزمون پایه ساعت ۱۰ صبح خواهد بود. 🔸فرآیند شروع آزمون نهایی پایه دهم ۹:۳۰ خواهد بود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
.❌❌ 👇🏽 💢بالاخره شد ❇️کانال های آموزشی اول تا ششم ابتدایی در و و کامل دروس 🇮🇷لینک کانال گام ب گام اول دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9 🇮🇷لینک کانال گام ب گام دوم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2563703093C73bf84069a 🇮🇷لینک کانال گام ب گام سوم دبستان👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2564817205C0998995d25 🇮🇷لینک کانال گام ب گام چهارم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2565210421C51eafdfa4f 🇮🇷لینک کانال گام ب گام پنجم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2565931317C29846b2335 🇮🇷لینک کانال گام ب گام ششم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2566586677Ce270a8af6a روی پایه کلاسی 👆🏽خودتون بزنید و عضو شوید 💢برای همکاران خود ارسال کنید 👆🏿 تا استفاده کنند ❤️
♦️پکیج ها و کتابهای قبولی در استخدامی آموزش و پرورش در لینک زیر👇 https://eitaa.com/joinchat/2085552336C926db8da2d ✅تمامی تست و منابع دروس حاضر در گروه ارسال شده 😍👌 استخدامی در آموزش و پرورش با تضمین بالا ❤️❤️❤️❤️
💢آزمون پرورشی چند حیطه دارد؟ 🔹جدول نمرات حیطه آزمون 🔸 عمومی ۱۶۰ نمره 🔸اختصاصی ۱۲۰ نمره 🔸تخصصی ۱۲۰ نمره 🔗 @MoallemanNews
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش به گونه ای طراحی می‌شود که بیشتر طلاب قبول می شوند 👤عمادی رئیس پیشین مرکز سنجش آموزش و پرورش: ▫️اخیرا به سمت مدارس مسجد محور حرکت شده است و حتی به دنبال تصویب این هستند که مساجد بتوانند مدرسه تاسیس کنند. در خود مسجد، مدرسه باشد و با معیارهای مسجد، این مدرسه اداره شود. یا اینکه در استان آذربایجان شرقی، تعدادی از کلاسها را فرش کرده اند و حالت مسجدی به آن داده اند. ▫️ضمن اینکه اکنون درصد طلبه ها و روحانیونی را که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش می شوند، زیاد است. آموزش و پرورش آزمون استخدامی طراحی می کند، اما سوالات طوری طراحی می شود که بیشتر طلاب می توانند قبول و بعد از آن معلم شوند./جماران . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فردا شنبه 11/21تعطیل نیست فردا شنبه کلیه مدارس کشور بدون تعطیلی به فعالیت می پردازند و هر گونه شایعه ای در خصوص تعطیلی مدارس کذب است . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید محمدرضا پارسائیان ♦️ فرمانده گردان امام علی ع تیپ ۱۸ الغدیر یزد ♦️ دانشجوی رسته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف 🌷 تولد ۲ مرداد ۱۳۴۳ یزد 🌷 شهادت ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ عملیات والفجر ۸ منطقه عملیاتی ام الرصاص 🌷 سن موقع شهادت ۲۱ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ چیزی که چندین سال است در پی او هستم بالاخره خدا نصیبم کرد و این را با کمال وجود پذیرایم. به خداوندی خدا، این آگاهانه است و هیچ تحمیلی نبوده. عمری است در جبهه های مختلف و در عملیات های مختلف منتظرش بودم. ✅ از خدای بزرگ می خواهم که شهادتم را برای رضای خودش قرار دهد و ما را از ابرار و صالحین قرار دهد. ✅ امید است برادرانم نگهبانان خون من و امثال من باشند و نگذارند خون مطهر شهیدان پایمال شود. ✅ برادرانم؛ از شما می خواهم که سربازان خوبی برای اسلام، این بهترین مکتب انسان ساز باشید که این امانتی است در دست شماها، سعی کنید دِین خود را نسبت به اسلام اَدا کنید ✅ خواهرانم، امید است فرزندانی خلف تحویل جامعه ی اسلامی بدهید که جامعه اسلامی به وجود و تربیت فرزندان صالح احتیاج دارد. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
🔴 تمدید مرحله مدرسه ای معلم نمونه ✅با توجه به درخواست‌های متعدد و به منظور مشارکت تمامی معلمان و دانش آموزان ، برنامه شناسایی معلمان نمونه در مرحله مدرسه ای تا پایان روز مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ تمدید گردید. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢نامه منادی رئیس کمیسیون آموزش به "صحرایی" در خصوص آزمون استخدامی معلمان جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش سلام علیکم ✍احتراماً همانگونه که مستحضرید به جهت اهمیت فوق العاده شغل معلمی و حساسیت آن، لازم است توانمندترین افراد برای ایفای وظیفه مهم تعلیم و تربیت انتخاب و به کار گمارده شوند. بدین منظور شایسته است آزمون‌های مربوط به جذب معلمان کاملا تخصصی و در نهایت دقت و نظم و انضباط برگزار گردد. 🔹انتظار می‌رود پیش از برگزاری هر آزمون، فرآیند آزمون قبلی تکمیل و داوطلبان آن تعیین تکلیف گردند اما علی رغم گذشت ماه‌ها از برگزاری آزمون قبلی، فرآیندهای آن همچنان ادامه دارد. دستور فرمایید هرچه سریعتر نتیجه اعتراضات به نمره آزمون و اعتراضات به جوابیه گزینش (کد ۱۹) مشخص و اعلام گردد. 🔹همچنین پیرو مذاکرات شفاهی و قول داده شده در جلسه کمیسیون مقرر شده بود افرادی که حداقل نمره ٤٧٠ را در آزمون کسب نموده اما بعلت کمبود ظرفیت و رقابتی بودن فرآیند پذیرش، نتوانسته اند جذب شوند به صورت قرارداد کار معین در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند تا بخشی از نیاز وزارت آموزش و پرورش نیز مرتفع گردد ولی متأسفانه تا کنون انجام نشده است. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔻تغییرات در دفترچه مربیان تربیتی و مشاوره 🔹الف) ایجاد ۱۱۰ عنوان ردیف شغلی جدید که در صفحات 50 تا 53 دفترچه 🔹ب) ایجاد تغییرات در ظرفیت پذیرش تعدادی از ردیف‌های شغلی نگارش اولیه 🔹ج) تغییر در جنسیت پذیرش برخی شغل‌محل‌ها 🔹د) اضافه شدن مبحث وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) به منابع آزمون عمومی 🔹اضافه شدن رشته تحصیلی مامایی(کارشناسی و کارشناسی ارشد) . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔻عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تعطیلی جمعه و شنبه باعث گشایش اقتصادی و رونق تجارت می‌شود سید سلمان ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: 🔹نمایندگان مجلس به دو روز تعطیلی آخر هفته رای داده اند اما انتخاب تعطیلی بین (پنج‌شنبه و یا شنبه) را به دولت واگذار کرده اند. 🔹سیاست کلی مقام معظم رهبری این است که، باید به فکر خانواده، نشاط خانواده و تربیت فرزند باشیم. 🔹ساعت کار را از ۴۴ ساعت به۴۰ ساعت کاهش دادیم، تا مردم بتوانند هم به راحتی کار مفید انجام بدهند، هم به زندگی خود برسند. 🔹رویکرد دولت این است، خود را با جهان تطبیق دهد. به نظر من، دولت باید جمعه و شنبه را تعطیل کند. 🔹تعطیلی جمعه و شنبه می‌تواند باعث گشایش اقتصادی و رونق تجارت شود./دانشجو . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
‼️ بخشنامه عجیب ‌و غریب وزارت بهداشت/سن سالمندی پنج سال افزایش یافت! 👈وزارت بهداشت با بخشنامه سن سالمندی را در ایران از ۶۰ به ۶۵ سال افزایش داد!!! ✍️حسام‌الدین علامه پژوهشگر حوزه سالمندی و رئیس اسبق دبیرخانه شورای ملی سالمندان در این باره نوشت: به نظر می‌رسد بخشی از مسوولان، تنها راه‌حل بحران سالمندی جمعیت را به نوعی در پاک کردن صورت مساله یافته‌اند و با تصویب افزایش سن بازنشستگی و اینک با افزایش سن شروع سالمندی و تعویق آغاز سالمندی جمعیت، خود را موفق به حل پیامدهای دهشتناک بحران سالمندی پیش‌روی کشور می‌پندارند! بازی کردن با اعداد و تعویق سن سالمندی، مشکلات بحران آینده سالمندی را حل نخواهد کرد . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔻عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تعطیلی جمعه و شنبه باعث گشایش اقتصادی و رونق تجارت می‌شود سید سلمان ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: 🔹نمایندگان مجلس به دو روز تعطیلی آخر هفته رای داده اند اما انتخاب تعطیلی بین (پنج‌شنبه و یا شنبه) را به دولت واگذار کرده اند. 🔹سیاست کلی مقام معظم رهبری این است که، باید به فکر خانواده، نشاط خانواده و تربیت فرزند باشیم. 🔹ساعت کار را از ۴۴ ساعت به۴۰ ساعت کاهش دادیم، تا مردم بتوانند هم به راحتی کار مفید انجام بدهند، هم به زندگی خود برسند. 🔹رویکرد دولت این است، خود را با جهان تطبیق دهد. به نظر من، دولت باید جمعه و شنبه را تعطیل کند. 🔹تعطیلی جمعه و شنبه می‌تواند باعث گشایش اقتصادی و رونق تجارت شود./دانشجو . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آزمون استخدامی ایثارگران در اردیبهشت ۱۴۰۳ 🔹معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: در این آزمون، ۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند. دفترچه این آزمون اسفند منتشر خواهد شد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔴 زمان دفترچه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ١٠٠ دقیقه تصویب شد ✅تاثیر نمرات در کنکور فرهنگيان: 🔺آزمون سراسری 15 درصد 🔺آزمون اختصاصی تربیت معلم 10 درصد 🔺سوابق تحصیلی 50 درصد 🔺ارزیابی شایسته معلمی 25 درصد 🔸 سن ورودی دانشگاه فرهنگیان: 24 سال 🔹زمان مصاحبه فرهنگیان: 30 روز بعد از برگزاری آزمون خرداد 🔹 اعلام نتایج کنکور فرهنگیان: 7 الی 10 خرداد ماه 1403 ضرایب دروس مهم کنکور فرهنگیان 📊رشته تجربی 🔺زیست 12 🔺فیزیک 7 🔺شیمی 9 🔺ریاضی 7 🔺زمین 1 📊 رشته انسانی 🔹ریاضی 6 🔹علوم فنون 8 🔹جامعه شناسی 5 🔹روانشناسی 2 🔹عربی 5 🔹تاریخ و جغرافیا 5 🔹فلسفه و منطق 5 🔹اقتصاد 2 📊 رشته ریاضی 🔸ریاضی 12 🔸فیزیک 9 🔸شیمی 7 . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
ملاک دعوت به مصاحبه کنکور فرهنگیانه نه سوابق تحصیلی ! . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
.❌❌ 👇🏽 💢بالاخره شد ❇️کانال های آموزشی اول تا ششم ابتدایی در و و کامل دروس 🇮🇷لینک کانال گام ب گام اول دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9 🇮🇷لینک کانال گام ب گام دوم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2563703093C73bf84069a 🇮🇷لینک کانال گام ب گام سوم دبستان👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2564817205C0998995d25 🇮🇷لینک کانال گام ب گام چهارم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2565210421C51eafdfa4f 🇮🇷لینک کانال گام ب گام پنجم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2565931317C29846b2335 🇮🇷لینک کانال گام ب گام ششم دبستان 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2566586677Ce270a8af6a روی پایه کلاسی 👆🏽خودتون بزنید و عضو شوید 💢برای همکاران خود ارسال کنید 👆🏿 تا استفاده کنند ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا