eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
96.5هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
583 ویدیو
452 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش حقوق اردیبهشت ماه همکاران ۱. کسر مبلغ ۳۷۰ هزار تومان در ۴ قسط از تمامی همکارانی که از بیمه عمر مکمل دانا سال ۱۴۰۳ انصراف نداده بودند. ۲. کسر اضافه دریافتی بابت حق الزحمه امتحانات نهایی شهریور ماه ۱۴۰۲ . ۳. افزایش مبلغ بیمه تبعی ۲ از مبلغ ۱۱۹۶۰۰ تومان به مبلغ ۱۶۱۵۰۰ تومان و کسر معوقه فروردین ماه. ۴. حذف موقت تمامی کسورات دانشجویی مربوط به استفاده از امکانات رفاهی با توجه به رای دیوان . ۵. توقف اقساط مقرری دانشجویان. ۶. برگشت مبلغ ۱۴۲۷۰۸۰ تومان بابت مقرری اضافی کسر شده در فروردین ماه به دانشجویان. ۷. کسر مبلغ ۱۲۸۴۳۷۲ ریال از دانشجویان بابت بیمه بازنشستگی سهم کارمند فروردین ماه لازم به ذکر است تمامی احکام صادره کارگزینی تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت در حقوق اعمال گردیده و هر حکمی از این تاریخ به بعد صادر شود به ماه بعد موکول میگردد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢 سخنگوی آموزش و پرورش: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ پرداخت می‌شود علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش : 🔹 پاداش پایان خدمت  فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است و در این مورد بدهی نداریم، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ هم پرداخت شده است، اما تعدادی از این فرهنگیان بازنشسته ناظر به رتبه بندی مطالباتی دارند که محاسبه شد و بخشی از این مطالبات در فروردین ماه پرداخت کردیم و برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ هم با سازمان برنامه و بودجه  هماهنگی انجام شده و با تأمین اعتبارات، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔰 🔶 طبق دستورالعمل شماره ۲۰۰/۱/۳۰۴۳۲ و شماره ۸۲۹۹۹_۱۴/۵/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بخشنامه ۴۳۲۶۳_۲۲/۳/۹۵ وزارت آموزش و پرورش، و نیروهای به گذراندن و می باشند و آنها خواهد بود. 🔻براساس بخشنامه های فوق الذکر، چنانچه تا کنون مدرک دورهای الزامی را اخذ نکرده اند به شرکت در دو دوره بالا می باشند. 🔹متقاضیانی که در آستانه ورود به آموزش و پرورش هستند و شرکت کنندگان ، توصیه می شود در دوره ها شرکت نمایند. ✅ در پایان دوره ها بعداز کسب نمره قبولی به داوطلبان معتبر و رسمی بصورت الکترونیکی اعطاء خواهد شد همچنین دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پرسنل ثبت می شود. ❇️ تاریخ ثبت نام از 1403/01/01 لغایت 1403/06/31 📣 نکات مهم در سامانه را حتما مطالعه بفرمایید. ✳️ تمام فرآیند این دوره بصورت مجازی و در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه روز میسر می باشد. 💢برای انجام دورها به آیدی زیر پیام دهید 👇🏾 @lte_ms @lte_ms ❇️ پروفایل های را سریعتر انجام میدهیم 📌 تنها آیدی مورد جهت انجام دورها
❇️ نمونه سوالات ۱۴۰۳ همراه با پاسخنامه https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b ✅ زمان دانلود محدود👆🏽
🔴 امام جمعه اردبیل: وزیر آموزش و پرورش از مشکلات معیشتی معلمین عزیز اطلاع ندارد 🔸آیت الله سید حسن عاملی:  از رئیس جمهور محترم می‌خواهم به وزیر آموزش و پرورش دستور دهد هرچه سریع‌تر معوقات رتبه‌بندی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فرهنگیان را پرداخت نماید 🔸به نظر می‌رسد وزیر آموزش و پرورش از مشکلات معیشتی معلمین عزیز اطلاع ندارد و الّا ساکت نمی‌نشست 🔸این گونه معامله با قشری که کل جامعه کنار سفره آنهاست در شأن جمهوری اسلامی نیست. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢امکان دریافت کارت‌های امتحانات نهایی هنوز فراهم نیست 🔹در شرایطی که امتحانات نهایی خرداد دانش‌آموزان از یکشنبه آغاز می‌شود و این امتحانات به لحاظ تأثیر در کنکور و همچنین امکان ترمیم نمره و ایجاد سابقه دارای اهمیت بسیاری است، هنوز امکان دریافت کارت‌های آزمون فراهم نشده است. 🔹دانش‌آموزان می‌گویند وقتی وارد سامانۀ آموزش‌وپرورش می‌شویم با پیام «کارتی برای شما صادر نشده است» مواجه می‌شویم و هیچکس هم پاسخ نمی‌دهد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
. 👇🏾 ❇️ علت حقوق اردیبهشت ماه 👇🏼👇🏾 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b ❇️ جزییات بیشتر 👆 کانال امور اداری
🔷️معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 🔻نتایج اولیه آزمون استخدامی رشته های دبیری و هنر آموزی در هفته سوم خردادماه اعلام میشود 🔻بنابر گفته معاون وزیر نتایج این آزمون با توافق سازمان سنجش در هفته سوم خرداد ماه اعلام و در دهه پایانی خرداد فرآیند ارزیابی آزمون برای جذب معلمان شایسته انجام می‌شود. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔺️معلمان حق التدریس طبق قانون تعیین تکلیف می‌شوند ▫️ وزیر آموزش و پرورش درباره جذب معلمان حق التدریس گفت: همه چیز را قانون تعیین تکلیف کرده است. ▫️ ما جذب گسترده‌ای داریم و در این جذب گسترده، افراد متناسب با توانایی‌های خود جذب آموزش و پرورش می‌شوند و کسانی که از گذشته در آزمون‌ها شرکت می‌کردند یا سابقه حق التدریس دارند، قانونگذار برایشان تعیین تکلیف کرده است./ ایسنا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
. 👇🏾 ❇️ علت حقوق اردیبهشت ماه 👇🏼👇🏾 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b ❇️ جزییات بیشتر 👆 کانال امور اداری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید درویشعلی شکارچی 🌷 تولد ۱۰ خرداد ۱۳۲۷ شهرستان پلدختر استان لرستان 🌷 شهادت ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۵ ارتفاعات حاج عمران کردستان عراق 🌷 سن موقع شهادت ۳۸ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ خواهران و برادرانم را به صبر اسلامی دعوت میکنم و به آن‌ها بگویید امام را تنها نگذارند ✅ و به پسرم دروغ نگویید، نگویید به سفر رفته‌ام، به پسرم واقعیت را بگویید. ✅ بگویید گلوله‌های دشمن سینه پدرت را نشانه رفت، بگویید خون پدرت در مرزهای کشورش به زمین ریخته شده است و بگویید دشمنان دست‌های پدرت را در میمک، پاهای پدرت را در موسیان، سینه پدرت را در شلمچه، چشمان پدرت را در هویزه، حنجره پدرت را در ارتفاعات الله اکبر، خون پدرت را در رودخانه بهمن شیر و قلب پدرت را در خونین شهر دریدند. ✅ اما هنوز ایمان پدرت در تمامی جبهه‌های جنگ می‌جنگد، به پسرم واقعیت را بگویید، بگذارید قلب کوچک پسرم از استعمار و ظلم جریحه‌دار شود ✅ به پسرم دروغ نگویید، نمی‌خواهم آزادی پسرم قربانی نیرنگ جهانخوران باشد به پسرم واقعیت را بگویید و می‌خواهم پسرم امپریالیسم و استعمار را بشناسد. ✅ به پسرم بگویید من شهید شده‌ام، بگذارید پسرم به شهیدان بنگرد، بگذارید پسرم عمار و یاسر باشد، بگذارید سربازی فداکار برای رهبر باشد 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
دانش آموزان و متقاضیان عزیز ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی: ۱-دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد. 🔷️ بدیهی است این گروه از دانش آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه می توانند در جلسه آزمون حضور یابند. ۲- آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند با مراجعه به ادارات  آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می یابند. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .🌹🌹
💢مدارس مشهد در شیفت عصر تعطیل شد 🔹رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح مشهد، تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمد آباد و رضویه در شیفت عصر، امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ‌به صورت غیرحضوری برگزار می شود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔹 امکان چاپ کارت ورود به جلسه امتحان نهائی از طریق my.sanjesh.org فراهم است . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔥 قابل توجه همکاران،اولیا و دانش آموزان ❇️ بانک وتکلیف مقطع ابتدایی با هزاران نمونه سوال و انواع تکلیف افتتاح شد. ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه اول👇 🌐 Bank azmoon-paye_1 ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه دوم👇 🌐 Bank azmoon-paye_2 ▫️دانلود کلیه سوالات پایه سوم👇 🌐 Bank azmoon-paye_3 ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه چهارم👇 🌐 Bank azmoon-paye_4 ▫️دانلود کلیه سوالات پایه پنجم👇 🌐 Bank azmoon-paye_5 ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه ششم👇 🌐 Bank azmoon-paye_6 🔺 با دسته بندی و تفکیک به صورت درس به درس+پاسخنامه تشریحی ودانلود رایگان🔥👆🏼👆🏽
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢بانک‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بانک ها استثنا هستند و شنبه ها تعطیل نمی شوند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢دانش‌آموزان با شناسنامه در امتحان‌نهایی حاضر شوند 🔹وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را دریافت نکرده‌اند صرفا با ارائه شناسنامه در جلسه آزمون حضور یابند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢 توانا کارت یا کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱. طراح و پشتیبان سامانه های تحت وب آموزش و پرورش از جمله مای مدیو شرکت ایزایران است ۲. شرکت ایزایران طراح و مجری فروش اقساطی ( توانا کارت) به فرهنگیان در سراسر ایران از طریق عقد قرارداد با فروشگاه ها هم هست ۳. اطلاع رسانی مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش مدام مشغول تبلیغ توانا کارت است ۴. امتحانات نهایی از فردا آغاز خواهد شد اما صدور اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون های نهایی برای برخی دانش آموزان به مشکل خورده است و دانش آموزان سرگردان بین ادارت و مدارس هستند! . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢 زمان افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد 👤 داود منظور، رییس سازمان برنامه: ▫️منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت. بنا داریم که در گام اول ۴۰ درصد همسان‌سازی را انجام دهیم. ▫️ جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد ▫️براساس زمان‌بندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی ان‌شالله از خرداد ماه اجرا و البته معقوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
ثبت نام و انجام دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در ltms 🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات 🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم 🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه 💢 برای سفارش انجام دوره به زیر پیام دهید. 👇 @lte_ms
تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟ 🔸 مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: 🔻 افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌هایی که تحت پوشش وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی بودند اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در موضوع همسان سازی باید تامین منابع صورت بگیرد. 🔺 مجلس مبالغی را برای ما در نظر گرفته است که نیازمند زمان است، اما هرچه که پرداخت شود هم در صندوق بازنشستگی و هم در سازمان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا خواهد شد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
📌قابل توجه مشاوران محترم مدارس ✅ فعالسازی ماژول خدمات راهنمایی و مشاوره ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️مدیریت ⬅️تسهیلات ⬅️هدایت تحصیلی ⬅️خدمات راهنمایی و مشاوره . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .