هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و سوگند به آرامش این ویدیو=)))
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
مسیجها رو میخونم، ویسها رو گوش میدم تو ذهنم به طرف جواب میدم و بعد پیش خودم فک میکنم که جوابش رو دادم و هیچی براش نمیفرستم. :))))
*روانشناسِ روانی*
@farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
نظن أننا نسيناها، تعود بعد زمن على هيئة بكاء بلا سبب أو ضيق أو حزن أو وحشة بلا توقيت
فکر میکنیم فراموشش کردهایم، اما پس از مدتی، بهشکل گریهی بیدلیل یا دلتنگی و اندوه و ترس گاهوبیگاه برمیگردد.
• اورج جورول •
@farsitweets
حی علی عزا فی ماتم الحســـــین ؏.
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن🖤
#محرم
هدایت شده از گیــــوربه | 𝑮𝒊𝒐𝒓𝒃𝒆𝒉🐈⬛💙
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نکته بسیااار قابل توجه :)
- - -
🐈@GIORBEH .
#ناشناس قطعا برنده اصلی انتخاب، مردم بودن
احتمالا آقای پزشکیان رای میارن
اما بعد اعلام نتایج رسمی به جای غصه
بهتره برای آیندمون برنامه ریزی کنیم
_ آدم غصه که میخوره ولی درسته باید برنامه داشت و آرزوی انجام برنامه های درست از جانب جناب پزشکیان و وزاشون رو داشت . بلاخره الان رئیس جمهورمونن . عملکرد خوب ایشون باعث خوشحالی ماست .
این بنده خدا هم ذاتا آدم بدی نیستن و قطعا متخصص و جراح قلب خوبی هستند ولی فرد مناسبی برای ریاست جمهوری.... . خب هرکسی تواناهای بخصوص خودش رو داره و این شخص این توانایی رو نداره و متاسفانه در منصب نامناسبی حصور پیدا کردن.
خب در نتیجه این غصه خوردن هم داره ولی چه میشه کرد. چیزیه که شده. باید به انتخاب مردم احترام گذاشت. انشاءالله هیچ کس ناراحت رئیس جمهور شدن این شخص نشه.