#جلسه
بهترین سریالی که دیدی چیه؟
_سریال خوب زیاد دیدم، ایرانی یکی دوتا، مابقی خارجی
کیدراما هندونه چشمک زن، ۲۱ ۲۵، آقای ملکه(من کیدراما خیلیی نگاه نمیکنم البته)
آمریکایی هم زیاده، اسپانیایی بازیگراش قشنگن ولی سینمایی هایی ک من دیدم فیلمنامه جالبی نداشتن
سوالی داشتی یا سلیقه خاصی داری بگین معرفی میکنم