eitaa logo
زبدگان مومن #انقلابی
922 دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
8.7هزار ویدیو
434 فایل
رهبر انقلاب:ما شاهدرشد و رویش یک طبقه‌ی جوانِ علاقه‌‌مند، مؤمن، جستجوگر در زمینه‌ی انقلاب، و پیدایش زبدگانی در این زمینه هستیم؛ #میاندوآب ارتباط با ادمین : @mohamadhaji5858501
مشاهده در ایتا
دانلود
س از آزادی از زندان دوبار اعلام کرد «در بازداشت با دوستان خوب بهایی و سازمان مجاهدین خلقی رفیق شدم؛ البته بابا می‌گوید به آنها نگو مجاهدین خلق اما من آنها را با همین نام صدا می‌کنم». منافقین 17 هزار شهروند ایرانی را با قساوت تمام به شهادت رسانده‌اند. راه‌اندازی اتاق فکر در لندن بعد دیگر ماجرا، تشکیل «اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور» در لندن با حضور مهاجرانی، کدیور، عبدالعلی بازرگان، سروش و گنجی بود. ویکی لیکس 30 خرداد 94 اسناد وزارت خارجه عربستان را منتشر کرد که یکی از آنها مربوط به درخواست بورسیه تحصیلی برای فرزند وزیر اسبق وفراری ارشاد دولت اصلاحات (رئیس‌اتاق فکر جنبش سبز در لندن) بود. این نامه که خطاب به سعود الفیصل نوشته شده بود. بورسیه درخواستی برای مقطع دکترا به مدت 4 سال از 2011 تا 2015 است. در سطور پایانی نامه عنوان شده بودکه هزینه اجاره خانه در شهری که دانشگاه وارویک در آن واقع شده، نیز جز بورسیه لحاظ شود. سفارت عربستان در لندن هزینه بیش از 12 هزار پوندی برای هرسال تحصیلی و هزینه‌ای بالغ بر 4256 پوند برای هزینه‌های زندگی فرزند نامبرده تامین کرده است. وی پیش از آن نیز از سوی رژیم سعودی به عضویت یک مرکز فرمالیته گفت‌وگوی ادیان در اروپا درآمده بود. او همچنین سفری به عربستان داشت و در مراسم جشن شاه سعودی در بندر الجنادربه در کنار مهره‌های فاسدی مانند علیرضا نوری‌زاده و در کنار مقامات سعودی شرکت کرد. پروژه پیچیده «انتقام از آیت‌الله خمینی»! سایت «جرس» به عنوان ارگان حلقه لندن و با مدیریت کدیور، در تاریخ 5 خرداد 1392، مقاله‌ای تحت عنوان «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی» منتشر کرد که ماهیت منافقانه سران جنبش سبز را بیشتر نشان می‌دهد. این مقاله خواستار انتقام از امام و رهبری به واسطه تحریف مکتب امام(ره)توسط امثال خاتمی و موسوی و برخی منسوبان به امام شده بود: «ما محتاج نظریه‌ای مناسب با فضای سیاسی برای گذار هستیم. این گذار باید بر گسل شکاف میان اطرافیان آیت‌الله خمینی رخ دهد. یک دسته از شاگردان آیت‌الله خمینی همراه آقای خامنه‌ای هستند. دسته دیگر در عوض، چند سال است (خصوصا پس از جنبش سبز) به دموکراسی‌خواهی]!!‌[ نزدیک می‌شوند. در این دسته موسوی و کروبی و خاتمی و‌ هاشمی و بیت خمینی هستند. استراتژی ما باید مانور روی این شکاف باشد. باید کمک کرد تمایز این دو دسته هر روز واضح‌تر شود. در این دید نباید با آیت‌الله خمینی همان معامله‌ای را کرد که با آقای خامنه‌ای می‌کنیم. آقای خمینی را باید به عنوان بخشی از تاریخ نقد کرد، منتها توجه کرد که او به همراه بیتش همچون متنی است که دو قرائت هرمنوتیکی کاملا متضاد از آن می‌شود کرد... البته که دموکراسی تعریف مشخصی دارد و یحتمل، دموکراسی دینی بی‌معناست. با این حال آقای خمینی و مجموعه سخنان او در وضعیت کنونی سیاست ایران، حکم متن مقدس قرآن یا انجیل را دارد. در قرآن و انجیل هم آیاتی داریم که به خونریزی و قتل تشویق می‌کند و هم آیاتی که به رحمت و بخشش و نوعی انسان‌گرایی توصیه می‌کند. یک راه برخورد این است که نگاهی ذات‌گرا داشته باشیم و بگوییم این متون کلا تولیدکننده خشونت‌اند. یک راه دیگر هم همین است که همچون نواندیشان دینی بر آیات انسان‌گرایانه این متون مقدس بیشتر تاکید کنیم و به عنوان مثال آیات جهاد و خونریزی را تاویل کنیم (مثلا آنها را فقط مربوط به زمان خاص نزولشان بدانیم) در یک جامعه مذهبی روش دوم بیشتر جواب می‌دهد»! جرس در توضیح بیشتر می‌نویسد: «محتملا در وضعیت خاص ایران تا اطلاع ثانوی آیت‌الله خمینی حکم متن مقدسی را دارد که باید آن را به نفع خود تأویل کرد. هیچ‌اندیشیده‌ایم چرا عده زیادی در میان‌اندیشمندان دنیا از لاک گرفته تا مارتین لوتر و سروش و مجتهد شبستری کوشیده‌اند بگویند دین با دموکراسی یا حقوق بشر سازگار است، به جای اینکه بر تضاد این دو به نحوی ذاتگرایانه انگشت نهند؟ یکی از توجیه‌های مهم این رویکرد آن است که توجه شود دین از منظر هویتی برای بسیاری از انسانها مهم است، و بر این اساس بهتر است دموکراسی‌خواهان یا حقوق بشر دوستان به‌جای آنکه خود را در برابر دین قرار دهند، از نیروی آن استفاده کنند. هکذا است داستان آقای خمینی در وضعیت بغرنج کنونی ما در ایران... قرار نیست دموکراسی را با معیار خاتمی و‌هاشمی بسنجیم. البته که دموکراسی معیارهایی مستقل دارد. بلکه قرار است کوشش کنیم شکاف طرفدار دموکراسی- استبداد را عمیق‌تر کنیم. در این نگاه اصلاح‌طلبانی چون‌هاشمی یا خاتمی در حال شدن و تغییر به واسطه فشار از سوی بدنه حامی‌شان نگریسته می‌شوند نه هویت‌هایی لزوما ثابت. برای این شدن و تغییر البته آنان را باید مورد خطاب قرار داد و نقد کرد. تغییرات موسوی و کروبی پس از جنبش سبز، مثال‌های امکان چنان تغییری است.» اسلام منافقین، آیین شکستن احکام دین! اما آنچه فتنه سبز را به هزیمت کشاند و بانیان و دست‌ان
درکاران آن را مورد لعنت ابدی مردم قرارداد، ماهیت دین‌ستیز و ضدایرانی آن بود. مجید محمدی از اعضای موثر حلقه کیان است؛ یکی از چند حلقه اصلی سازمان دهنده آشوب‌های نیابتی 78 و 88 که طیفی از سران حزب مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب، گروهک ملی-مذهبی و... در آن گرد هم آمده بودند. وی پس از خروج از کشور در خدمت برخی مراکز آمریکایی درآمد. این حامی فتنه سبز، اواخر مهر ماه 1388 در وبسایت رادیو فردا نوشت «اعضای جنبش سبز اهل ریاضت نیستند. می‌خواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند. می‌خواهند سینه بزنند و اگر هوس کردند، لیوان شرابی بنوشند... آنها در ملأ عام روزه خواری می‌کنند و نصرمن الله و فتح قریب سر می‌دهند. در نماز جمعه با کفش و به صورتی مختلط پشت سر‌هاشمی نماز می‌خوانند و جای صلوات، سوت و کف می‌زنند»! همین عضو حلقه کیان 19 دی 1388 به دنبال اعلام عدم صلاحیت آقای صانعی برای مرجعیت از سوی جامعه مدرسین‌، در وبسایت رادیو فردا مدعی شد «با این موضع جامعه مدرسین، تنها نامی از مرجعیت مانده و نهاد مرجعیت شیعه در جمهوری اسلامی تخریب شده است». مقارن همین ایام، برخی آشوبگران در خیابان شعار می‌دادند « مجتهد واقعی/ منتظری، صانعی». اسلام شراب و دامن کوتاه و روزه خواری علنی دیگر نیازی به مجتهد و روحانی و شیخ نداشت؛ مگر برای زدن ریشه اصل اسلام! با دین خدا هر که در افتاد، بر افتاد همین مهره سازمان سیا وعضو شبکه کیان، 4 آبان 88 پس از مشاهده افول فتنه سبز، در رادیو فردا اعتراف کرد: «اسلامگرایی جدی‌ترین مانع و مخاطره برانگیزترین مشکل در برابر جنبش سبز است. ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی که به تأسیس و تداوم جمهوری اسلامی منجر شدند هنوز در جامعه ایران زنده‌اند. آنچه خطر جدی در برابر جنبش سبز است، نام جمهوری اسلامی نیست بلکه اسلامگرایی است که در ایران قوی است. در ضرورت جدی گرفتن اسلامگرایی و اهمیت آن همین بس که بیش از سه دهه، حکومت را سر پا نگه داشته است. این ایدئولوژی از نفس نیفتاده و بر زمین زدن و ضربه فنی کردن آن کاری است بس دشوار. نقطه حساس و بنیادین جمهوری اسلامی نه مقام ولی فقیه یا شخص ]آیت‌الله[ خامنه‌ای، بلکه اسلامگرایی است». شغل: وطن فروشی و جاسوسی! این عضو حلقه کیان 12 دي ماه 1389 درپي اعدام یک جاسوس رژيم صهيونيستي، از اصل «شغل جاسوسی» دفاع کرد و در رادیو فردا نوشت «جاسوسي در دنياي امروز يك شغل است، نه يك عمل غيراخلاقي(!) در بازار اطلاعات، همه درپي عرضه و كسب اطلاعاتند»!! این باور برخی گردانندگان فتنه سبز بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 | کارهای خوب بی‌موقع قبول نیست! 👈🏻 بعضی از کارهای خوب رو شیطان بهت پیشنهاد میده انجام بدی! @navad_siasi
🔴اینکه آقای رئیسی رئیس جمهور با اون جایگاه علمی و اجتماعی، به طلبه جوان اقتدا کردن و فضای مسجد رو امنیتی نکردن به کنار!😊 🔹شما تصور کن پناهنده بشی یه کشور دیگه بعد بری مسجد یهو ببینی رئیس جمهور اون کشور کنارت نشسته نماز بخونه! در مورد اون پیر مرد افغانستانی عزیز صحبت می‌کنم.😊😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏عکس از محمدمحمدی حاجی بهزاد https://fatehe-online.ir/231707 فاتحه برای سردار سلیمانی لطفا شما هم نشر دهید .
https://fatehe-online.ir/231707 سلام این فاتحه آنلاین طراحی شده برای سردار سلیمانی لطفا شما هم نشر دهید و‌شرکت کنید
20.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداوند رحمتش کند به حق حضرت فاطمه زهرا
سرانجام ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ در چنین لحظه ای سردار سپهبد حاج قاسم عزیز به اربابش حسین ابن علی اقتدا کرد و شربت شهادت را نوشید و درس آزادگی را به همه ی آزاد مردان جهان آموخت السلام علیک یا اباعبدالله @navad_siasi