𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
یه سوال
دوستت گفت جی تی پی تو گفتی از همون استفاده کردم
یعنی دادی اون برات بنویسه؟..
-
داپس چی نه خود متن رو که معلومه خودم نوشتم (از دلقکبازیامم میتونین بفهمین)
ایدشم خودم به ذهنم رسید تانیا شاهده (تو پیویمون داشتیم راجب پیچ خوردگی بیضه حرف میزدیم یهو گفتم عهیخسخسح بک استوری مارینا زو یافتممیسمجث)
فقط بعضی جاهاش رو گیر کرده بودم یه چندتا ایده بهم داد بعد اونیکی دوستمم تاینی هم بهم ایده داده بو
چت جی پی تی که نوشتنش کسشعره یجوری ادبی مینویسه باید رمزگذاریش کنی (فقط جی پی تی من اینجوریه یا مال شماهم)
بهش میگم Entj فلان فلان رو توضیح بده شعر مینویسه برام چی
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
یه سوال دوستت گفت جی تی پی تو گفتی از همون استفاده کردم یعنی دادی اون برات بنویسه؟.. - داپس چی نه خو
فکر کنم نباید موضوع چتای من و تانیا رو میگفتم
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
گذشته: مارینا توی اواخر قرن شونزدهم توی یکی از روستاهای روسیه به دنیا اومد. زمانی که ملت ک....سخل ا
عجب چیزی بود پشمامسممسمسمفمفمفممغمغ
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
عجب چیزی بود پشمامسممسمسمفمفمفممغمغ
مرسییحسحسحثححثثخخ۲
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
چت جی پی تی که نوشتنش کسشعره یجوری ادبی مینویسه باید رمزگذاریش کنی (فقط جی پی تی من اینجوریه یا مال
اینجوریه که مثلا از باد بنویس مینویسه
باد...هوا...ابر ها؛
خب مرسی پی بردم به این که بک استوری کامینا ک-#-#5@4سشعر محض🤩🤩🤩
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
اوکیه ولی سعی کنین اینا رو حتی کم، ولی خودتون بنویسین
به عنوان یه نویسنده واقعا بدم میاد از این کار
ولی بازم تحسینت میکنم بابت ایدهی جالبت
-
باشههخیخسخس
عشقیییییی