eitaa logo
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
18.1هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
2.9هزار ویدیو
274 فایل
🚩 درگاهی برای معرفی #شبکه_نفوذ @fakher56 گروه متصل: https://eitaa.com/joinchat/1366360084C09602dbad0 کانالهای دیگرم: @mostanadsazam @parvandeha @roshana_media
مشاهده در ایتا
دانلود
♻️♻️ ۱.مقدمه ♻️♻️
بیشتر از 28 سال از شهادت سیدحسن آیت، دبیر سیاسی حزب جمهوری اسلامی و نمایندۀ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد. با آن‌که آیت در سال‌های قبل از شهادتش به دلیل افشاگری علیه جریان معروف به لیبرال‌ها (بنی‌صدر، جبهۀ ملی و نهضت آزادی) چهره‌ای خبرساز و مشهور بود، در سال‌های پس از شهادتش نوعی سکوت در معرفی شخصیت، آراء و اندیشه‌های وی حس می‌شود. در این میان، اگر هم به ندرت از شهید آیت یاد شده، بیشتر از سوی مخالفان او بوده است که با تخریب شخصیت آیت و ادعای سرسپردگی او به شخصیت مشکوکی همچون مظفر بقایی، قصد تطهیر لیبرال‌ها را داشته‌اند. همچنین از آن‌جا که شهید آیت، به عنوان عضو مجلس خبرگان قانون اساسی، نقش ویژه‌ای در گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی داشته است، به زعم این گروه، نتیجۀ مخدوش شدن چهره او، خدشه در اصل ولایت فقیه خواهد بود. از لیبرال‌ها، ضدانقلاب و مخالفان ولایت فقیه توقعی نیست که در مورد شهید آیت، دیدگاه مثبتی داشته باشند و با وجود افشاگری‌های مستند وی، در مطرح کردن شخصیت او بکوشند. عجیب، سکوتی است که جریان‌های وابسته به انقلاب اسلامی در مورد ایشان روا داشته‌اند. 👈🏻در میان جریانات سیاسی که تا قبل از حوادث انتخابات اخیر ریاست جمهوری، جزو خانواده انقلاب شناخته می شدند، دسته ای که به چپها معروف بودند، در دوران اقتدار سیاسی خود، یعنی اولین سالهای پس از شهادت آیت، روی خوشی به بزرگداشت و معرفی ایشان نشان ندادند و باعث شدند که غبار فراموشی، روی شخصیت شهید آیت بنشیند. غباری که بعدها، افراد جریانهای رقیب هم برای زدودن آن کوششی نکردند. افراد و نشریات وابسته به جریان چپ، در 28 سال گذشته، اگر در مورد شهید آیت سکوت نکرده باشند، هر وقت که به او اشاره کرده اند، بدون پیشوند «شهید» و با عباراتی همچون «مرحوم آیت»، «حسن آیت» و… بوده است. در پرونده شهید آیت، ابتدا به ریشه یابی سکوت در مورد شهید آیت پرداخته ایم. سپس در گفتگویی با محسن آیت، فرزند شهید، ابهامات ترور ایشان را مرور کرده ایم و در نهایت به نوع رابطه شهید با مظفر بقایی که به عنوان پاشنه آشیل ایشان روی آن مانور داده می شود پرداخته ایم. @nofoz_shenasi
⭕️⭕️2. شهید آیت، میرحسین موسوی و فراماسونری @nofoz_shenasi
📌امیر سعید نقی زاده سهی، عضو واحد دانشجویی حزب جمهوری اسلامی و قائم مقام مدیرمسئول نشریه کارگری حزب (صالحان سازنده) بوده است. او که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با شهید آیت حشر و نشر داشته است و خود را مرید ایشان می داند، می گوید: «شهید آیت، بارها در جلسات حزب، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را التقاطی معرفی می کرد. ایشان، جبهه ملی،‌ نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق را حلقه های پی در پی یک زنجیر می دانست. تشکیلاتی مثل جاما و جنبش مسلمانان مبارز را هم که حبیب الله پیمان رئیس آن بود، در چهارچوب این جریان ارزیابی می کرد. میرحسین موسوی و همسرش قبل از انقلاب اسلامی، عضو جنبش مسلمانان مبارز بودند. شهید آیت این دو نفر را کماکان شیفته این جریان و سلسله می دانست... @nofoz_shenasi
شهید آیت معتقد بود که استعمار در برابر مبارزان اصیل، مبارزان قلابی و بدلی به وجود می آورد. ایشان صراحتا میرحسین را یک انقلابی قلابی می دانست. مخالفت شخصیتی مثل بنی صدر با وزارت میرحسین موسوی هم، برای قهرمان کردن و جا زدن او به عنوان یک مبارز اصیل در چشم انقلابیون بود... اینها پس از شهادت آیت، که قدرت در دستشان بود، سالگرد شهادت آیت را از تقویمها حذف کردند.» @nofoz_shenasi
علیرضا نادعلی از اعضا حزب جمهوری اسلامی می گوید: «شهید آیت یک مدتی معاونت سیاسی حزب بود... یادم هست که شهید آیت سر درگیری با مهندس موسوی، از حزب قهر کرده بود و جلسه شورای مرکزی را هم حتی نمی آمد... شهید آیت، خیلی تند و محکم به ملی گراها و سلطنتی ها و منافقها حمله می کرد، با الفاظ خیلی عجیب. خب ما هم واقعا با همه ضعف معلوماتی که داشتیم، می دانستیم حالا «بازرگان» یا «سنجابی» یا بعضی دیگر خب انقلابی نیستند. با «امام» صد در صد نیستند. ولی شهید آیت علنا مطرح می کرد که خیلی از این ملی ها اصلا دین ندارند و ضدانقلابند و منتظر فرصتند که به جمهوری اسلامی ضربه بزنند. این طرف، خوب میرحسین و بعضی دور و بری هایش سمپاتی داشتند به این ملی ها.» @nofoz_shenasi
اختلاف شهید آیت با میرحسین موسوی، ادعایی نیست که تنها یکی دو نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی گواه آن باشند. هاشمی رفسنجانی، رئیس وقت مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت موسس حزب در خاطرات خود از 6 اردیبهشت 1360چنین می نویسد: «شب در جلسه مشترک مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس حزب شرکت کردم. مقداری از وقت در انتقاد از حزب و روزنامه [جمهوری اسلامی] گذشت. آقای آیت به خط روزنامه اعتراض داشت، آقای [میرحسین] موسوی دفاع کرد.» 🚫هاشمی همچنین در بیان خاطرات روز 14 تیر 1360 می نویسد: «جلسه علنی داشتیم. معرفی وزیر خارجه مطرح بود که تصویب شد. آقای مهندس میرحسین موسوی سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی، وزیر خارجه شد. از اول کار، آقای رجایی ایشان را معرفی کرده بود. بنی صدر قبول نمی کرد. آقایان (دکتر حسن) آیت و احمد کاشانی مخالفت کردند و عکس العمل بدی داشت؛ مخصوصا از آقای آیت که عضو شورای مرکزی حزب است.» @nofoz_shenasi
⭕️بخشی از نطق شهید آیت در مخالفت با وزارت خارجه میرحسین موسوی در مجلس شورای اسلامی که در تاریخ 14 تیر 1360، یعنی یک هفته بعد از انفجار هفت تیر صورت گرفت به این شرح است: @nofoz_shenasi
".... از این جهت که بعد تاریخ قضاوت بدی نکند، تمام مطالبم را در این خلاصه می کنم که دوست قبلی ما [سخنران قبلی مجلس که در موافقت با موسوی سخن گفت] گفتند که نظریات آقای موسوی درباره آقای دکتر مصدق مربوط به گذشته بوده است. کاری نداریم که این گذشته سال 58 و سال نزدیک به ما و سال 59 هست. اما اگر ایشان الآن هم به این سئوال من پاسخ بگویند شاید مساله حل شده است که آیا ایشان مصدقِ امام را قبول دارند که امام می فرمایند مصدق به اسلام سیلی زد،‌ مصدق، مسلم نبود؟ در زمان مصدق به چشم سگ عینک زدند و روی آن نوشتند آیت الله. در زمان مصدق روزنامه شورش که مورد تایید مصدق بود، تصویر آیت الله کاشانی را به صورت سگ و مار و عقرب می کشید. آیا این مصدق را قبول دارند یا مصدق سرمقاله 28 تیر 1358 و 14 اسفند 1358 و مقاله اخیری که تحت عنوان "خیابان مصدق" نوشتند؟ کدامیک از این دو مصدق را، ایشان صریحا بگویند که الآن پس از آن بیانات امام قبول دارند؟ آیا رفراندوم مصدق را در سلسله مقالاتی که حمام(؟) نامی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشته بود و او را یک عمل ضدامپریالیستی قلمداد کرده بود، آن را قبول دارند و یا رفراندومی که امام فرمودند تقلبی بود؟ و به منظور تحمیل قانون اساسی آمریکایی بود و سر یک الاغ رای بسته بودند و بردند در صندوق مخالفین انداختند و همینطور سایر خطوط که اشاره شد؟ مطلب زیاد است ولی شرایط کنونی را من مناسب برای طرح این مسائل نمی دانم ولی این سئوال را دلم می خواهد که ایشان صریحا جواب بدهند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.» @nofoz_shenasi
کتاب دیوان، اثر پرفسور محمدمکری (سفیر سابق ایران در روسیه) که مطالب بسیار مهمی در شناسایی اعضای فرقه فراماسانوی در آن به رشته تحریر در آمده است. در این کتاب، اسناد عضویت میرحسین و زهرا رهنورد در فرقه فراماسونری دیده میشود. @nofoz_shenasi
💠 نشست خبری اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ⭕️ نشست خبری اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با جناب دکتر امیرحسین بانکی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی و خانم دکتر فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص بررسی عملکرد مجلس در طرح جمعیت و تعالی خانواده، بررسی لزوم تشکیل کمیسیون ویژه خانواده و راهکارهای پرهیز از کاهش باروری‌ 🔻 100 سال طول می‌کشد از سیاه چاله جمعیتی خارج شویم... 🔻باید خیلی سریع تسهیلات بارداری و زایمان را بالا ببریم... 🔻بودجه افزایش جمعیت در وزارت بهداشت خرج کاهش جمعیت می‌شد... 🔻وجود دست‌‌های پشت پرده برای بی‌نتیجه ماندن طرح جمعیت... 🔻برنامه پنتاگون برای واردات جمعیت به ایران... 🔻وجود وزارت خانواده در 70 کشور دنیا... 🔻اجرای فوریت‌دار طرح جمعیت و خانواده در 6 سال آینده... 🖇 مشروح خبر: 🌐 https://www.farsnews.ir/news/13990713000384 ____ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
😳او یک انقلابی است، اعدامش کنید!!! (مرور کوتاه بر شاخصه های انقلابیگری از نظرگاه رهبری) 🔻یک از ۱۰ ❇️میتواند یک جوانِ امروز از من سابقه‌دار در انقلاب، انقلابی‌تر باشد؛ همچنان‌که در دوران دفاع مقدّس دیدیم کسانی بودند که جان خودشان را کف دست گرفتند در راه این انقلاب و در راه اِنفاذ فرمان امام به جبهه رفتند، جانشان را فدا کردند؛ انقلابیِ صددرصد، انقلابی کامل، آنها هستند؛ آنهایی که آماده‌ی فداکاری‌اند؛ پس ما نباید انقلابی را منحصر کنیم به یک عدّه‌ای که در دوران مبارزات با امام بودند یا امام را می‌شناختند یا در کنار او بودند؛ نه، انقلاب یک شطّ جاری است و همه‌ی کسانی که در طول تاریخ با این ممیّزات حضور دارند و تلاش میکنند انقلابی‌اند، ولو امام را ندیدند؛ مثل اغلب شما جوانها. @nofoz_shenasi
😳او یک انقلابی است، اعدامش کنید!!! (مرور کوتاه بر شاخصه های انقلابیگری از نظرگاه رهبری) 🔻دو از ۱۰ ❇️این هم خطا است که ما خیال کنیم اگر گفتیم فلانی انقلابی است، یعنی فلانی افراطی است؛ یا وقتی میخواهیم اشاره کنیم به انقلابی‌ها و انقلابیّون، تعبیر افراطی را به کار ببریم؛ نه، این خطا است. انقلابیگری به معنای افراطی بودن نیست. این دوگانه‌هایی که سوغات بیگانه‌ها و حرف دشمنان ایران است، نباید در ایران و در فرهنگ سیاسی ما جا باز کند؛ آنها تقسیم میکنند مردم را به تندرو و میانه‌رو. بحث تندرو و کندرو نداریم. انقلابی را میگویند تندرو، غیر انقلابی را میگویند میانه‌رو! این یک دوگانه‌ی بیگانه است، آنها اینها را در رادیوهایشان، در تبلیغاتشان، در اظهاراتشان تکرار میکنند، ما این را نباید تکرار بکنیم. انقلابی، انقلابی است. @nofoz_shenasi
😳او یک انقلابی است، اعدامش کنید!!! (مرور کوتاه بر شاخصه های انقلابیگری از نظرگاه رهبری) 🔻سه از ۱۰ ❇️این خطا است که ما از همه‌ی کسانی که انقلابی هستند، یک نوع عمل انقلابی توقّع داشته باشیم؛ یا یک درجه‌ی از انقلابیگری توقّع داشته باشیم؛ نه. به قول ما طلبه‌ها انقلابیگری مقول به تشکیک است. ممکن است یک نفر نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی بهتر حرکت کند، یک نفر به آن خوبی حرکت نکند امّا در همان راه دارد حرکت میکند. ❇️ اینکه ما هرکسی خوب حرکت نکرد یا به‌طور کامل حرکت نکرد را متّهم بکنیم به غیر انقلابی یا ضدّ انقلابی این هم خطا است؛ نه، ممکن است یک نفری صد درجه میزان حرکت او ارزش دارد، یک نفری کمتر ارزش دارد، یک نفری از او کمتر ارزش دارد امّا همه در این راه حرکت میکنند. 👈مهم این است که آن شاخصها تطبیق بکند. مهم شاخصها است. مهم این است که آن کسی هم که با آن شدّت و با آن جدّیّت حرکت نمیکند، شاخصهای انقلابیگری را داشته باشد. اگر این شاخصها وجود داشت، آن‌وقت طرف انقلابی است، فرد انقلابی، مجموعه‌ی انقلابی، دولت انقلابی، سازمان انقلابی؛ 👈عمده این است که شاخصها را بشناسیم. @nofoz_shenasi
⚜امشب ساعت ۲۰:۰۰ بارگذاری ⬇️⬇️⬇️ 🔍🗂 پرونده دوم 📍 آشنا کیست؟! 📍 گلزاده کیست؟! ⚠️ چرا مریم رجوی و آشنا برای مرگ گلزاده پیام تسلیت فرستادند؟! (مروری بر کارنامه فکری حسام الدین آشنا) ⭕️ استاد و مُرید حسام‌الدین آشنا که بود؟ ⭕️ مریم رجوی در مورد استاد آشنا چه گفته بود؟ ⭕️ رابطه‌ی آشنا و انجمن حجتیه چیست؟ ⚜پرونده در قالب متن میباشد⚜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آشنا کیست؟! گلزاده کیست؟! چرا مریم رجوی و آشنا برای مرگ گلزاده پیام تسلیت فرستادند؟! (مروری بر کارنامه فکری ) @nofoz_shenasi
چند وقتی هست که تحرکات، مغز رسانه ای و مشاوره ای دولت، تشدید شده و علناً علیه جریان انقلابی، شمشیر را از رو بسته و مانند گزمه های رضاخانی، به ساکت کردن منتقدین دولت، با هر ادبیاتی، مشغول شده است. برای اینکه بدانیم، این شخص و این جریان، اساسا از چه نوع مکتب فکری ای، ارتزاق دارند باید با دقت به عقبه ی اندیشه ای او نگاه کنیم و مشی فکری او را با حساسیت فراوان باید دریابیم که در کدام مسلک فکری قرار دارد.
لذا، بحث امشب، شاید یکی از مهمترین مباحثی باشد که جای مداقه فراوان دارد و به تعبیری مانیفست (اساسنامه) فکری دولت یازدهم و دوازدهم بر اندیشه های ایشان استوار شده است. خواهش اکید بنده این است، در صورت صلاحدید در هر گروه و هر منشای مجازی که حضور دارید این بحث را تکثیر کنید (به نام خودتان یا هر نامی که صلاح دیدید) تا چهره ی منافقانه ی تئوریسین فرهنگی و اندیشه ای این دولت، کنار رفته و ماهیت بسیار خطرناک، پرده نشین دولت یازدهم و دوازدهم، بیش از پیش، آشکار شود.
برخلاف دیدگاه بسیاری از فعالان سیاسی و فرهنگی که معتقدند ، در حوزه‌ی فرهنگ، فاقد سیاست و برنامه‌ی مدونی است، اظهارات رئیس جمهوری و مشاوران ایشان و نیز عملکرد دولت در حوزه‌ی فرهنگ، نشان می¬دهد که دولت، رویکرد منسجم و نظام¬مندی را در طرح¬ریزی کلان فرهنگی دنبال می¬کند. @nofoz_shenasi
♻️مرور ادبیات و مواضع فرهنگی مسئولان و متولیان فرهنگی و شخص رئیس جمهوری، شواهدی بر جاری شدن یک تئوری قدیمی اما به‌روز شده ارائه می¬دهد.
تمام نشانه ها حاکی از این است که این دولت، تلاشش برای پیاده‌سازی یک نظریه‌ی فرهنگی نه چندان خوشنام در فضای فرهنگی و سیاسی ایران است. کلیدواژه‌ای به نام «اسلام اجتماعی»، «» و «» که در پس نقاب خوش‌ رنگ و لعاب فرهنگی ، لانه کرده‌است. @nofoz_shenasi