⛔️محمد خاتمی:
احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست.
کیهان ۱۲/۶/۷۸
⛔️اکبرگنجی:
خمینی متعلق به موزه تاریخ است. ۲۴/۱/۷۹
⛔️محمد خاتمی:
اگر این حجاب مانع حضور زن شود، قطعا مضر است.۱۶/۸/۷۹
⛔️محمد خاتمی:
مشکل این نیست که زنان چگونه لباس بپوشند، مشکل این است که زنان بتوانند در عرصه مختلف حضور داشته باشند.
روزنامه همبستگی ۱۶/۸/۷۹
⛔️جهانبخش محبی نیا:
موسیقی و رقص و سکس باید شرعی شود.
آفتاب امروز ۳/۷/۷۸
⛔️عبدالکریم سروش:
خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است.
نشریه کیان
⛔️عبدالکریم سروش:
فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان میشود.
روزنامه نشاط ۱۲/۳/۷۸
⛔️عبدالکریم سروش:
ولایت پیامبر بعد از به کسی منتقل نشده است.
روزنامه صبح امروز ۱۶/۶/۷۸
⛔️ابراهیم اصغر زاده:
حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد.
آفتاب امروز ۲/۶/۷۸
⛔️محمد کاظم محمدی اصفهانی:
به خود خدا هم میتوان اعتراض کرد، و اورا فتنه گر نامید.
روزنامه ایران ۲۴/۴/۷۹
⛔️محسن کدیور:
معصومین ع فقط در کلیات و اصول اسوه اند.
ماهنامه کیان بهمن ۷۷
⛔️محسن کدیور:
امروز خدا در جامعه هیچ کاره است.
نشریه پژوهش های قرآنی سال ۷۹
⛔️هاشم آقاجاری:
در حکومت های دینی، نه تنها دین افیون توده هاست که افیون حکومت ها نیز هست.۲۵/۱/۸۱
⛔️رجبعلی مزروعی:
حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است.
حریم ۲۳/۱۱/۷۸
⛔️محمد مجتهد شبستری:
فعل و قول معصوم حجت نیست.
کیان بهمن ۷۷
⛔️علیرضا علوی تبار:
ما پیشرفت نمیکنم چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است.
یا لثارات ۴/۳/۷۹
⛔️اکبر گنجی:
حرکت اصلاح طلبان ما عاقبت به جدایی دین از سیاست خواهد انجامید.
مصاحبه با شبکه آلمانی ۲۴/۱/۷۹
⛔️محمد رضا خاتمی:
مبنای مشروعیت هر کاری فقط رأی مردم است.
جمهوری اسلامی ۸/۶/۷۹
⛔️بهاء الدین خرم شاهی:
کافر و بی دین هم خودی است.
صبح امروز ۲/۶/۷۸
⛔️عزت الله سحابی:
معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند.
روزنامه عصر آوارگان ۱۶/۱۰/۷۸
⛔️عطاالله مهاجرانی:
نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.
روزنامه آریا ۱۶/۱/۷۹
⛔️سعید حجاریان:
تفکر فقیهی نمیتواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند.
روزنامه ایران ۳۱/۱/۷۸
⛔️احمد نراقی:
وحی برای انسان های بعد از زمان خود، قابل فهم نیست.
هفته نامه آبان، ۱۱/۱۰/۷۷
⛔️مقصود فراستخواه:
حقیقت ثابت نداریم، حتی در دست انبیاء و معصومین.۲۲/۶/۷۷
⛔️مقصود فراستخواه:
هنرمند اصیل هم به نحوی به فضای آمیخته با ابتذال نیازدارد و گرنه از دل و دماغ می افتد.
۲/۸/۷۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎵آرمان دختران انقلاب
✅✅✅✅
@nofoz_shenasi
هدایت شده از موسسه تبلیغی نسیم وصال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوره آموزشی تبلیغ تربیتی وصال
آبان ماه ۱۴۰۲.شهر مقدس قم
گروه تبلیغی نسیم وصال
هدایت شده از تریبون آزاد دانش آموزی
#برنامه_۵
پنجمین برنامه تریبون آزاد دانش آموزی پسرانه با موضوع حجاب و کار آمدی نظام
در جمع سادات مرکز تربیتی سلاله
با حضور کارشناسان محترم آقای موسوی و جمعی از مبلغین گروه تبلیغی نسیم وصال
آذرماه ۱۴۰۱.قم اامقدسه
‼️#پرونده_بیست_و_دوم‼️
(سیر تا پیاز #سید_محمد_خاتمی)
فصل دوم
خانم دیویدسن یک شخصیت پیچیده و ناشناخته است. او از پژوهشگران انستیتوی مطالعاتی جوامع و تمدن اسلامی در دانشگاه بوستون و دارای پیوندهای نزدیکی با بنیاد اشرف پهلوی بود. از طریق احسان یارشاطر بهایی به هیات امنای دانشنامه ایرانیکا در دانشگاه کلمبیا راه یافت و در محافل آمریکایی از مدافعان اصلاحطلبان ایرانی شناخته میشد. دیویدسن همزمان که درباره «شاهنامه فردوسی» و «کوروش» پژوهشهای گستردهای را انجام میداد، طرف مشورت وزارت امور خارجه آمریکا برای ارزیابی «برنامه سلاحهای استراتژیک ایران» نیز قرار میگرفت.
از سوی دیگر، روابطش با ایرانیان بسیار متنوع و پرشمار بود و با چهرههایی مثل داریوش مهرجویی و سیدحسین نصر که در کمیسیونهای فرهنگی جشن هنر شیراز پروژه «باستانگرایی» را پیش میبردند، تماس داشت. در سینمای ایران از طریق بهمن فرمانآرا و بازیگران زن مثل فاطمه م.آ کانالهای ارتباطی قویای ساخت و هم تعاملات موثری با کانون مدافعان حقوق بشر به ریاست شیرین عبادی ایجاد کرد.
او درباره راهبردهای «گذار به دموکراسی» در ایران مقالاتی را به همراه محمدجواد محلاتی (دوست نزدیک خاتمی) انتشار داد13 و حتی با دیپلماتهای ایرانی به رایزنی پیرامون تحولات سیاسی ایران میپرداخت. دیویدسن به لطف مساعدتهای صادق خرازی، مشاور ارشد خاتمی (و مشاور یکی از نامزدهای سرشناس ریاستجمهوری 1392) توانسته بود روابط نزدیکی را با دفتر تازه تاسیس موسسه گفت وگوی تمدنها و فرهنگها در ژنو برقرار کند.
خیلی از رازهای «دفتر ژنو» بعدها توسط محمدعلی ابطحی در «دادگاه کودتای مخملی» برملا گشت، ولی رئیسدفتر سابق خاتمی هیچ صحبتی از ارتباط رئیس جمهور سابق با این زن آمریکایی نکرد. روابط دیویدسن با خاتمی تحت پوشش بنیاد بلوط سبز شکل گرفت. این بنیاد آمریکایی برای حمایت از «جامعه مدنیِ ایران» تاسیس شد و دیویدسن ریاست هیات مدیره آن را برعهده داشت، ولی جنس رابطهاش با خاتمی فقط سیاسی نبود. طبیعتاً به خوبی باید «حفظ ظاهر» میشد و یک توجیه خوب با عنوان «همکاری برای مطالعه سنتهای بشری در تمدنهای مدیترانه» (پروژه مشترک «دفتر ژنو» با بنیاد بلوط سبز) سوءظنها را برنمیانگیخت.
@nofoz_shenasi
دست خط «سید محمد خاتمی» در تجلیل از «ریچارد فرای» و «الگا دیویدسن». خاتمی در این یادداشت یادبود، دیدار با تئوریسین «مکتب ایرانی» در بوستون را «خاطرهای فراموشنشدنی» مینامد و دیویدسن را «انسانی دانشمند، شریف و بزرگوار که ایراندوستی ایشان بر فضیلتهایشان افزوده» خطاب میکند!
@NOFOZ_SHENASI
از راست: ریچارد فرای (بزرگ ترین جاسوس زنده خاورمیانه و تئوریسین مکتب ایرانی)، سیدمحمد خاتمی و الگا دیویدسن؛ 20 شهریور 1385 در ضیافت شام بلوط سبز در بوستون آمریکا
@NOFOZ_SHENASI
سند دیدار خاتمی و جورج سوروس (رهبر کودتاهای مخملی)
@NOFOZ_SHENASI
نتیجه سفر سید محمد خاتمی به واشنگتن، دستور محرمانه از سوی رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به سازمان سیا برای اجرای "عملیات سیاه" در ایران با هدف بی ثبات سازی دولت تهران بود و کنگره آمریکا نیز به درخواست 400 ملیون دلاری بودجه از سوی "بوش "برای بی ثبات کردن نظام دینی ایران پاسخ مثبت داد.
@NOFOZ_SHENASI
دیدار با محسن امین زاده، از متهمین فتنه 88
@NOFOZ_SHENASI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷✌️
امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ بازدید رئیس جمهور از بازار سنندج
خدا حفظ کنه رئیس جمهور مردمی و شجاع رو✌️
#ایران_قوی
#ید_واحده
#رئیس_جمهور_تراز_انقلاب
@nofoz_shenasi
✅کانال جامع نفوذشناسی:
👇
https://eitaa.com/joinchat/1512374323C3a455ab6f6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
4دقیقه و 31 ثانیه در خود بهشت
@nofoz_shenasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکذیب خبرهای منتشر شده در خصوص بخشش قاتلین شهید عجمیان توسط والدینش
@nofoz_shenasi