eitaa logo
هفته نامه ۹ دی
14.1هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
735 ویدیو
42 فایل
به کانال هفته‌نامه ۹ دی خوش آمدید. این هفته‌نامه از ۹ دی سال ۸۹ شروع به انتشار کرده است و تا روزی که در توان مدیران آن باشد، از آرمان‌های امامین انقلاب و حقوق مردم دفاع خواهد کرد. راه ارتباط با مدیران نشریه وارسال مطالب از طریق ادمین کانال است: @MeskMesk
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حمید رسایی
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ پشت صحنه اصرار بر اخذ مجوز برای فعالیت مجلس 🔰 حمید رسایی: یکبار داستان را مرور کنیم: رئیس مجلس به بهانه جنگ حدود ۱۰۰ روز است که نهاد قانونگذاری و نظارت کشور را تعطیل کرده! ابتدا گفتند تعطیلی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی است ولی پس از پیگیری نمایندگان، مشخص شد که این ادعا نادرست است. سپس گفتند دبیر شعام طی نامه‌ای درخواست تعطیلی کرده! بدیهی است که نظر دبیر شورا لازم الاجرا نیست. مطابق آنچه روح الامین، نماینده نزدیک به ایشان ادعا کرده، حدود یک ماه قبل رئیس مجلس طی نامه‌ای از رهبر انقلاب درخواست کرده‌ تا با اذن و اجازه ایشان، جلسات مجازی مجلس برگزار و رأی‌گیری آن قانونی باشد. رهبر انقلاب تا الان به این نامه پاسخ نداده‌اند! اما یک هفته قبل، نظرشان را در بیانیه سالروز تشکیل مجلس بیان کردند و نمایندگان را به الگوبرداری از مردم مبعوث شده ارجاع دادند و از آنها خواستند تا عصاره فضائل ملتی باشند که سه ماه است سنگرشان را رها نکرده‌اند و از آنها خواستند تا از جنس این ملت باشد. با اینکه رهبر انقلاب نظرشان را درباره نحوه فعالیت مجلس اعلام کرده‌اند، اما همچنان مجلس تعطیل است و گودرزی سخنگوی هیات رئیسه از مکاتبه با شورای عالی امنیت ملی خبر داده! سؤال این است که مگر مجلس با اذن رهبری یا مصوبه شعام بسته شده که با اذن و مصوبه آنها باز شود؟! خیر پس چرا اصرار به گرفتن این مجوز دارند؟ روشن است، برای توجیه تعطیلی حدود ۱۰۰ روزه! نکته مهمتر اینکه فقط رئیس مجلس نباید پاسخگو باشد بلکه تمام اعضای هیأت رئیسه باید پاسخگوی تعطیلی مجلس باشند. 🇮🇷 کانال حمید رسایی: 🇮🇷 @rasaee
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘 موج هراس از موشک‌های ایران در سراسر سرزمین‌های اشغالی 💢یکی از ساکنان اراضی اشغالی: 🔸نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات، دوباره به ایران حمله کرد؛ دولت من غیرمسئولانه عمل می‌کند؛ آن‌ها فقط به فکر منافع خودشان هستند و مردم برایشان اهمیتی ندارند. 🔹باز هم آژیرها به صدا درآمد؛ ما خسته‌ایم؛ اگر یک کار را بارها و بارها با زور و قدرت نظامی انجام می‌دهید و نتیجه نمی‌گیرید پس باید راه دیگری را امتحان کنید. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰 تصویر روی جلد نشریه آلمانی اشپیگل: ترامپ، خراب‌کننده‌ی جام‌جهانی! ♦️چگونه رییس جمهور آمریکا از جام جهانی فوتبال، سوءاستفاده می‌کند!؟ 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰 خبرگزاری خانه ملت و گمشده‌ای بنام "عدالت رسانه‌ای"! ✍ اختصاصی "۹ دی" || خبرگزاری خانه ملت، رسانه رسمی مجلس و متعلق به همه نمایندگان است. بنابراین انتظار طبیعی آن است که این رسانه در پوشش اخبار، مواضع و فعالیت‌های نمایندگان، اصل بی‌طرفی حرفه‌ای و عدالت رسانه‌ای را رعایت کند. ◼️با این حال در ماه‌های اخیر، پرسش‌هایی در میان برخی نمایندگان و فعالان رسانه‌ای مطرح شده است؛ پرسش‌ هایی درباره میزان توازن در پوشش اخبار جریانات مختلف سیاسی و اینکه آیا همه نمایندگان از فرصت برابر رسانه‌ای در خبرگزاری خانه ملت برخوردارند یا خیر؟ ◼️یکی از مصادیق، نحوه پوشش اخبار مربوط به برخی نمایندگان منتقد هیأت رئیسه و ریاست مجلس است. اخبار و مواضع نمایندگانی همچون "حمید رسایی" و "امیرحسین ثابتی" و...، نسبت به میزان اثرگذاری سیاسی آنان، بازتاب کمتری در خروجی‌ خبرگزاری خانه ملت پیدا می‌کند؛ درحالی‌که اخبار مربوط به چهره‌های نزدیک به ریاست مجلس از پوشش گسترده‌تر و برجسته‌تری برخوردار است! ◼️فارغ از صحت و سقم این ادعا، اصل موضوع نیازمند شفاف‌سازی است. رسانه رسمی مجلس نمی‌تواند در معرض چنین پرسش‌هایی قرار گیرد و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد. خبرگزاری خانه ملت متعلق به یک جریان سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به تمامی ۲۹۰ نماینده و نهایتاً متعلق به افکار عمومی است. ◼️پیشنهاد می‌شود تا مسئولین خبرگزاری خانه ملت به صورت دوره‌ای گزارش‌های آماری از تعداد و سطح پوشش اخبار نمایندگان را منتشر کنند. انتشار این داده‌ها می‌تواند به بسیاری از ابهامات پایان دهد و اعتماد عمومی را افزایش دهد؛ چرا که در دنیای امروز، بی‌طرفی رسانه‌ای تنها با ادعا اثبات نمی‌شود. ◼️رسانه رسمی مجلس زمانی می‌تواند از مرجعیت حرفه‌ای خود محافظت نماید که هیچ نماینده‌ای احساس نکند صدایش در رسانه متعلق به مجلس، کمتر از دیگران شنیده می‌شود. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘 حکایت آبنبات ۱۲ میلیارد دلاری! ♦️محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پرطرفدار پاورقی، از خوش‌خیالی غربزدگانی که کماکان به توافق با ترامپ قمارباز امیدوارند، می‌گوید. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
🔰 بگرد تا بگردیم! 💢حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1⃣ خبرگزاری رویترز به نقل از یک «‌منبع آگاه»! که نخواسته بود نامش فاش شود‌(!) گزارش داد؛ «‌آمریکا در حال بررسی تحویل دارایی‌های بلوکه‌شده ایران به کشورهای خلیج‌فارس برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از حمله‌های جمهوری اسلامی ایران است‌»! در ادامه گزارش رویترز آمده است «آمریکا همچنین استفاده از این دارایی‌ها برای جبران خسارت‌های گذشته را هم بررسی خواهد کرد». به نوشته رویترز «اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا، به تیمی دستور داده است هزینه خسارت‌هایی را که پیش‌تر از سوی جمهوری اسلامی به کشورهای خلیج‌فارس وارد شده، ارزیابی کنند‌»! 🔸بدیهی است که اگر آمریکا دست به این حماقت بزند، ضمن آن‌که پایگاه‌های نظامی و مراکز اقتصادی آمریکا را در هر نقطه دنیا که باشند، هدف مشروع موشک‌ها و پهپادهای خود می‌دانیم، کشتی‌ها و شناورهای حامل نفت و کالای متعلق به کشورهای دریافت‌ کننده دارایی‌های مسدود شده ایران را هم به‌عنوان بازپس‌گیری دارایي‌های خود مصادره خواهیم کرد و ترامپ می‌داند که نه آمریکا و نه کشورک‌های عربی همپیمان آمریکا توان مقابله با این اقدام تلافی‌جویانه ایران اسلامی را ندارند. و ایران به توصیه رهبر معظم انقلاب هرگز از دریافت خسارت چشم‌پوشی نمی‌کند. 🔹حضرت ایشان در پیام ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۴ خود می‌فرمایند: «‌ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند، به اندازه‌ای که تشخیص بدهیم، از اموالش برخواهیم داشت و اگر آن هم مقدور نباشد، به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد». 2⃣ و اما، این سکه روی دیگری هم دارد و آن این‌که در صورت حماقت آمریکا و تحویل دارایی‌های مسدود شده ایران به کشورک‌های همپیمان خود، یکی دیگر از پیش‌بینی‌های امام شهیدمان تحقق پیدا خواهد کرد‌. 🔸امام شهیدمان در اولین روز فروردین‌ماه ۱۳۹۸ با اشاره به تصمیم آمریکا برای مجهز کردن عربستان به سلاح هسته‌ای و مراکز تولید موشک‌های بالستیک، فرموده بودند: «کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا، به بدیِ دولت سعودی من سراغ ندارم؛ دولت سعودی، هم مستبد است، هم دیکتاتور است و‌... برای این دولتِ این‌جوری، امکانات هسته‌ای فراهم می‌کنند؛ اعلان کردند که نیروگاه هسته‌ای برایش می‌سازند، اعلان کردند که مراکز تولید موشک برایش درست می‌کنند! آنجا اشکالی ندارد، آنجا چون وابسته‌ به آنها است، چون متعلّق به آنها است، اشکال ندارد که بسازند. اگر هم بسازند، بنده شخصاً ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم که اینها ان‌شاءالله در دوران نه‌چندان دوری، به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد». 3⃣ این نسخه از امام راحلمان نیز کارساز است و همه شواهد و نشانه‌ها حکایت از آن دارند که این روزها به زمان پیچیدن این نسخه نزدیک شده‌ایم. بخوانید! 🔹«‌هرچه ضعف در مسلمین و فساد در ممالک اسلامی است، از حکومت‌هاست‌... ملت‌ها باید دولت‌هایی که بر خلاف مصالح اسلامی و مصالح ملت‌ها عمل می‌کنند با آنها همان معامله کنند که ملت ایران با شاه مخلوع کرد. و اگر این مطلب در آن‌جاهایی که دولت‌ها بر خلاف مسیر ملت‌ها عمل می‌کنند عمل بشود، حل مشکلات می‌شود و دست اجانب از ممالک اسلامی کوتاه می‌شود. و من از خدای تبارک و تعالی مسئلت می‌کنم که یا حکومت‌ها را به هوش بیاورد که موافق اسلام و مصالح مسلمین عمل کنند، یا ملت‌ها را بر آنها غلبه بدهد که آنها را قلع و قمع کند‌». ♦️حالا باید به آمریکا گفت: «‌بگرد تا بگردیم‌»! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 هو شدن ترامپ در فینال بسکتبال NBA ♦️وقتی دوربین‌ها هنگام پخش سرود ملی آمریکا در فینال NBA، ترامپ را نشان دادند، او با صدای بلند توسط مخاطبان هو شد. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘 رفتار توهین‌آمیز آمریکا در میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ ♦️اعضای تیم ملی فوتبال ازبکستان در بدو ورود به کشور آمریکا برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ با سگ‌های موادیاب و دستگاه‌های مختلف مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 وسط جنگ، پالس مذاکره و گفتمان می‌دهند! 💢محسن مقصودی، مجری برنامه تلویزیونی محبوب "ثریا": 🔸آقایی که خودش را قهرمان دیپلماسی کشور می‌داند در وسط جنگ بعد از شهادت رهبر انقلاب، بعد از شهادت کودکان میناب، مقاله‌ای می‌نویسد که بیایید صلح کنیم. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
🔰 رهبر شهید، قربانی سیاست غلط اقتصادی دولت در دی‌ماه ۱۴۰۴ شد 💢حسین راغفر، از اساتید اقتصاد در گفتگو با روزنامه نوبنیاد: 🔸برخی افراد می‌گویند که برای بازسازی کشور ناشی از جنگ به ۲۵۰۰ میلیارد دلار منابع نیاز است، در حالی که مشخص نیست این رقم بر اساس چه مطالعاتی تعیین شده و چه اهدافی را دنبال می‌کند. 🔹این رویکردها یادآور سیاست‌هایی است که پس از جنگ هشت‌ ساله برخی اجرا کردند و کشور را تا مرز فروپاشی پیش بردند. 🔸کشور نیز به دلیل همین سیاست‌های اقتصادی به آشوب کشیده شد، زیرا زمینه‌های نفوذ از طریق سیاست‌های غلط اقتصادی ایجاد شده بود و در نهایت با حمله دشمن رهبر شهید نیز قربانی شرایط پیش آمده شد. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰وضعیت «نه جنگ و نه صلح‌» با قول‌گرفتن از دشمن به‌ پایان نمی‌رسد! || «بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد 💢حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔸وقتی آمریکا علیه چند ملت اقدام به تجاوز، کشتار و ترور می‌کند، باید از همه آن ملت‌ها متقابلاً و هماهنگ ضربه بخورد والا به ترور و تهدید و غارت ادامه می‌دهد. اگر آمریکا از ما نترسد چرخه «ترور، جنگ، مذاکره، جنگ، آتش‌بس» ادامه خواهد یافت تا تسلیم شویم. 🔹تمام جهان از فرعون‌های دوران در عذابند و باید متحداً به آمریکا ضربه بزنند و نگذارند آمریکا هر کشوری را جدا جدا ازپای درآورد. باید همه با هم به گودزیلای پیر و بیمار که خونریزی شدید داخلی دارد و ضربات کشنده و بی‌سابقه هم از ایران دریافت کرده، حمله ببرند. جامعه ونزوئلا بعنوان عضوی مهم از جبهه ضدآمریکایی، نباید دوباره به‌دست یانکی‌ها بیافتد. کوبا، نیکاراگوئه و... حلقات دیگر این جبهه هستند. 🔸فرزند چگوارا به‌ من گفت: «پدرم اگر بود همچون فیدل کاسترو در کنار فلسطین و حزب‌الله و ایران و ملت‌های خاورمیانه علیه آمریکا می جنگید»؛ چنانچه هوگو چاوز چنین بود و باید همه باهم از ایران و فلسطین تا آمریکای لاتین، منسجم به آمریکا ضربه بزنیم. 🔹سردسته دزدان دریای کارائیب، همان غارتگر نفت کشورهای عربی خلیج فارس است. ونزوئلا هم صاحب غنی‌ترین مخازن گاز جهان و تولیدکننده بزرگ طلا، الماس، زغال‌سنگ، آهن، فولاد، آلومینیوم و بوکسیت جهان است. 🔸همان پارسال عرض کردیم اگر نفت و گاز و معادن ونزوئلا دوباره به چنگ سرمایه‌دارانِ دزد آمریکا بیافتد، و ذخایر نفتش تقویت بشود و اگر آنجا تودهنی محکم از جبهه مقاومت نخورد؛ بعدا به سراغ ما می‌آید و دیدید که آمد! گفتیم که ایران و منطقه مجددا سیبل جنگ‌افروزی خواهد شد و دیدید که شد. 🔹در واقع اگر ملت‌های آمریکای لاتین -که طرفدار جبهه مقاومت هستند- در برابر گرگ‌های وال استریت تنها بمانند، خودمان را تضعیف کرده‌ایم. یک قرارگاه مشترک عملیاتی از ایران تا کوبا و ونزوئلا باید فورا (ولو مخفیانه) فعال شود که تهدیدها و ترورها و محاصره‌های دریایی را در آب‌های اطراف آمریکا و یا داخل خاک آمریکا مقابله به‌مثل کند. 🔸«بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد. فرمول «بزن و دررو»، «بکش و برو»، «بمباران کن و دررو»، «ترور کن و دررو»؛ باید یکبار و برای همیشه تمام شود. حالت نه جنگ و نه صلح، این‌گونه به پایان خواهد رسید، نه با ضمانت گرفتن از ترامپ و نتانیاهو؛ این‌چنین که: لطفا قول بدهید دیگر به مردم ما و خاک ایران حمله نمی‌کنید! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
هدایت شده از حمید رسایی
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ نماینده تهران در تجمع مردمی : مردم سه ماه است در خونخواهی از امام شهید در میدان هستند/ برخی حضور پرشور خیابانی مردم را به موفقیت در مذاکرات ربط داده بودند/ رهبر انقلاب نمایندگان را به الگوگیری از مردم در میدان دعوت کردند/ مردم مقاوم، امیدوار، اشداء علی الکفار و خونخواه رهبر شهید 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee