eitaa logo
نهم یک شاهد علامه حلی
111 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
315 ویدیو
851 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نهم چهار شاهد علامه حلی
دانش آموزان عزیز‌ پایه نهم پسرای گلم در این روزهای باقی مونده تست زدن و کار کردن نمونه سئوالات سال های قبل مدارس خاص رو مرتب روزانه داشته باشید. مهمترین زمان برای تخته گاز رفتن الان هست مثل دور آخر مسابقات که تعیین کننده است
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
🔸توییت عبری صفحه رهبر انقلاب: رژیم باید منتظر مجازاتی سخت باشد. دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد. رژیم صهیونی برای خود سرنوشت تلخ و دردناکی تدارک دید.
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
| نمازجمعه خشم فراخوان حضور حداکثری در نمازجمعه ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ تهران و شهرستان‌ها 🔻مطالبه ما، فقط نابودی اسرائیل
📢 اطلاعیه مهم با عرض تسلیت به مناسبت رخدادهای اخیر، به اطلاع می‌رساند با توجه به شرایط پیش‌آمده، برخی از دانش‌آموزان موفق به شرکت در آزمون امروز «خیلی‌سبز» نشده‌اند. به همین منظور، ازمون خیلی‌سبز فرصتی مجدد فراهم کرده است تا دانش‌آموزانی که در این آزمون حضور نداشتند، بتوانند تا ساعت ۲۰ امشب از طریق پنل کاربری خود به‌صورت آنلاین در آزمون شرکت نمایند. https://karnameh.azmoonkheilisabz.com/ لطفاً در اسرع وقت نسبت به شرکت در آزمون اقدام فرمایید. با آرزوی موفقیت 🌱
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
﷽؛ 🌼الْحَمْدُ لِله الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: «يَا عَلِيُّ مَنْ تَوَسَّلَ إِلَى اللهِ جَلَّ شَأْنُهُ بِحُبِّكُمْ فَحَقٌّ عَلَى اللهِ أَنْ لاَ يَرُدَّهُ.» «اى على هر كس بواسطۀ دوستى شما متوسل بخدا شود بر خدا سزاوار است كه او را نااميد برنگرداند.» 📚إرشاد القلوب ج ۲، ص ۴۱۵ 🌁 | اعمال روز غدیر 💌برای دوستانمان ارسال کنیم و در ثواب اعمال آن شریک شویم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فاطمه امینی
صداوسیما خیلی خوب دارد هم مدیریت خبر می‌کند و هم اخبار را پوشش می‌دهد. خوب است در این شرایط جنگی ما هم مثل یمنی‌ها، پویش "نمی‌دانم" را شروع کنیم. یمنی‌ها در حمله‌ی آمریکا به کشورشان این پویش را در فضای مجازی راه انداختند. کاربران در پاسخ به هر سوالی با "نمی‌دانم" جواب دادند و از دادن اطلاعات خودداری کردند‌. در ساعت آینده این پویش "نمی‌دانم" می‌تواند از دادن اطلاعات درباره‌ی محل شلیک موشک‌ها و پهبادها و... موثر باشد. می‌توان به اطلاعات صداوسیما بسنده کرد. فعلا و تا اطلاع ثانوی: پویشِ 🛑کمک کنید این پروتکل رسانه ای به گوش همه برسه   *مردم در جواب چه چیزهایی بگویند * 1_ از کجا موشک ها پرتاب شد؟   2_ کی موشک ها پرتاب می‌شود ؟ 3_ کجاها آسیب دیده ؟ 4_ چه کسانی شهید شدند؟ و... لطفا برای تک تک اعضای خانواده و دوستانتون ارسال بفرمایید
صداوسیما خیلی خوب دارد هم مدیریت خبر می‌کند و هم اخبار را پوشش می‌دهد. خوب است در این شرایط جنگی ما هم مثل یمنی‌ها، پویش "نمی‌دانم" را شروع کنیم. یمنی‌ها در حمله‌ی آمریکا به کشورشان این پویش را در فضای مجازی راه انداختند. کاربران در پاسخ به هر سوالی با "نمی‌دانم" جواب دادند و از دادن اطلاعات خودداری کردند‌. در ساعت آینده این پویش "نمی‌دانم" می‌تواند از دادن اطلاعات درباره‌ی محل شلیک موشک‌ها و پهبادها و... موثر باشد. می‌توان به اطلاعات صداوسیما بسنده کرد. فعلا و تا اطلاع ثانوی: پویشِ 🛑کمک کنید این پروتکل رسانه ای به گوش همه برسه   *مردم در جواب چه چیزهایی بگویند * 1_ از کجا موشک ها پرتاب شد؟   2_ کی موشک ها پرتاب می‌شود ؟ 3_ کجاها آسیب دیده ؟ 4_ چه کسانی شهید شدند؟ و... لطفا برای تک تک اعضای خانواده و دوستانتون ارسال بفرمایید
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
صداوسیما خیلی خوب دارد هم مدیریت خبر می‌کند و هم اخبار را پوشش می‌دهد. خوب است در این شرایط جنگی ما هم مثل یمنی‌ها، پویش "نمی‌دانم" را شروع کنیم. یمنی‌ها در حمله‌ی آمریکا به کشورشان این پویش را در فضای مجازی راه انداختند. کاربران در پاسخ به هر سوالی با "نمی‌دانم" جواب دادند و از دادن اطلاعات خودداری کردند‌. در ساعت آینده این پویش "نمی‌دانم" می‌تواند از دادن اطلاعات درباره‌ی محل شلیک موشک‌ها و پهبادها و... موثر باشد. می‌توان به اطلاعات صداوسیما بسنده کرد. فعلا و تا اطلاع ثانوی: پویشِ 🛑کمک کنید این پروتکل رسانه ای به گوش همه برسه   *مردم در جواب چه چیزهایی بگویند * 1_ از کجا موشک ها پرتاب شد؟   2_ کی موشک ها پرتاب می‌شود ؟ 3_ کجاها آسیب دیده ؟ 4_ چه کسانی شهید شدند؟ و... لطفا برای تک تک اعضای خانواده و دوستانتون ارسال بفرمایید
سلام علیکم به استحضار میرساند که کلاس های بنیه علمی تا کنون یازده جلسه برگزار شده و سه جلسه باقیمانده طبق برنامه زیربرگزار می شود متشکرم. سه جلسه باقیمانده یکشنبه 25/3/1404 دوشنبه26/3/1404 سه شنبه 27/3/1404 از ساعت 8الی12/15برگزار می شود
سلام علیکم دوستانی که زنگ اول غایب بودند برای زنگ دوم تشریف بیاورند شروع زنگ دوم راس ساعت 9/30