eitaa logo
نهم یک شاهد علامه حلی
111 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
315 ویدیو
851 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
سلام دانش آموزان محترم دبیرستان شاهد علامه حلی: لطفا نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل در شاد در صفحه شخصی بنویسید تا برای حضور در کلاس با مشکلی مواجه نشوید.
سلام مجدد و تاکید مجدد دانش آموزان محترم دبیرستان شاهد علامه حلی: لطفا نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل در شاد در صفحه شخصی بنویسید تا برای حضور در کلاس با مشکلی مواجه نشوید. (غیبت غیر موجه ثبت نشود)
هدایت شده از مبین قدیم
لیست کلاس ۹/۱
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
🔰 📍 اجتماع عظیم (دانش آموزان و فرهنگیان) آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان قم به مناسبت چهلم شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه میناب 🗓 تاریخ: ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ ⏰ ساعت : ۲۰:۳۰ 🏢 مکان: میدان توحید_ روبه‌روی بانک کشاورزی 🔸مدیران محترم نسبت به حضور حداکثری دانش آموزان و همکاران اهتمام نمایند.💯 〰〰〰〰〰〰〰 🔸 دانش آموزان حتما با لباس فرم در مراسم حضور بهم رسانند .💯 〰〰〰〰〰〰〰 🔸درصورت مقدور بودن بنر معرفی آموزشگاه و پرچم و کاردستی(موشک) و ... به همراه داشته باشند.💯 〰〰〰〰〰〰〰
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از شاهد علامه حلی قم
سلام.علیکم آی دی معاونین محترم آقای فقیهی. @faghihi20 آقای چهرقانی @GCHEHRE آقای امینی @aminimehdi
🔹صفحه جامع محتوایی 🔻برای برگزاری شایسته و فراگیر سوگواره‌های چهلم شهدای مدرسه شجره طیبه میناب در سراسر کشور دارای بخش‌های متنوع و دسته‌بندی‌های کامل و قابلیت بارگیری آسان محتوا 👈👈 ورود به صفحه جامع محتوا 〰〰〰〰〰〰〰〰〰 🔸 ورود به کانال بیتاب میناب https://shad.ir/lalehayroshan3 🔅 لاله های روشن ، ویژه برنامه مراسم چهلمین روز شهادت مظلومانه دانش آموزان میناب ‌🔻جهت ارسال اثر و مشارکت در پویش «بیتاب میناب» به آی‌دی زیر پیام ارسال نمایید: @Bitabeminab 🔻جهت مشارکت در پویش «همدلانه» به آی‌دی زیر پیام دهید: @shahidmazandaran ▫️ مرجع راهبری سوگواره‌های چهلم شهدای مدرسه شجره طیبه میناب ارسال آثار و گزارش اجرا به: 👨🏻‍💻 @bitabeminab 👈🇮🇷وارد این کانال در شاد شدید ؟؟؟ https://shad.ir/lalehayroshan3 👈وارد شویید و ورود به صفحه جامع محتوا را بزنید یه نرم افزار میاد 👇👇👇👇👇
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و عرض ادب خدمت دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم 🌹 غیاث آبادی هستم ، دبیر درس قرآن ✋ 🇮🇷🇮🇷انشاء الله با توکل بر خداوند ، به زودی پیروزی جبهه حق علیه باطل را جشن بگیریم 🇮🇷🇮🇷 ✅ این هفته روش تدریس به این صورت هست که مطالب درسی به صورت آفلاین در گروه ایتا فرستاده می شود ✅✅ در شاد ابتدا حضور و غیاب صورت می گیرد ، سپس بوسیله پیام ، گفتگوی صوتی و عندالزوم پخش زنده تدریس صورت می گیرد 📗 حتما هنگام شروع کلاس ، کتاب درسی قرآن به همراه یک جلد کلام الله مجید ترجیحا خط عثمان طه در کنار خود داشته باشید ✍️ تکالیفی را که قبل از تعطیلات نوروز باید انجام می دادید ، فعلا نزد خود نگهدارید ، در اولین جلسه حضوری در کلاس بازدید می شود و در صورتیکه تا آخر سال تحصیلی کلاس ها مجازی بود ، نحوه ارسال را اطلاع رسانی می کنیم . 📌در صورتیکه نیاز باشد ، پیامهای دیگری نیز ارسال می گردد . موفق و پیروز باشید 💐