eitaa logo
نوجوانیا :: NOJAVANIA :: نوجوانان طرفدار دکتر سعید جلیلی در انتخابات ایران 1403
1.2هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
5.3هزار ویدیو
266 فایل
حق را وارونه جلوه ندهید و حقیقت را آگاهانه کتمان نکنید. البقره ۴۲ همه ثواب فعالیت کانال به پیشگاه مقدس امام علی بن محمد(ع) هدیه میشود 💚 مسئول: @alo_hi کانال‌ها nojavania.com/feeds حمایت: bonyana.com/s/sn صد کانال برتر: @sadbartar
مشاهده در ایتا
دانلود
🌟🌌 🌌🌟 🔻 رهبرانقلاب: الله اكبر ملت ايران لحن و نواى خاصى دارد. چون الله اكبر پيغمبر است، الله اكبر بت شكن است، چون به معناى ناچيز و بى‌مقدار داشتن بتهاى زور و زر است، چون به معناى رشادت و شجاعت يک ملّت در مقابل استكبار جهانى است.
📌 نبل خلاف حلب بی‌حجاب نداشت. آن ظهر کنار مدرسه‌ی روبه‌روی روضه‌ی شهداء یک زن مکشوفه می‌رفت. گفت: این جا بی‌حجاب نداریم، این‌ها مادر محصل‌های کرد هستند که از عفرین این جا مدرسه می‌روند. عباس رفیق سوری‌مان شاید شرمنده بود. شیخ، می‌خواهیم ورودی شهر سیطره بزنیم و بی‌حجاب راه ندهیم... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر | @nojavania
📌 جمهوری اسلامی تا پیش از جهانی شدن اسلام، بزرگ‌ترین بروز شریعت محمدی است... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر | @nojavania
📌 پیش‌تر این را از آن عالم عرب سنی خوانده بودم و اکنون آن طلبه‌‌ی سنی کرد رو در رو به ما می‌گفت: روح‌الله خمینی اگر [۲۲ به‌من] اعلان خلافت می‌کرد ما با او بیعت می‌کردیم... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر | @nojavania
📌 میهمان شیخ محمد تقی بود. می‌گفت: من می‌توانم با شما محاجه کنم که [ روز ۲۲ به‌من] آن اندازه که ما در خیابان‌های تونس شیرینی دادیم شما در خیابان‌های طهران و ایران ندادید... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر | @nojavania
📌 نمونه‌ی هم‌بودی امر ملی و امر امی؟ بیرق شرعی ایران... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر | @nojavania
📌 عصر ۲۲ به‌من امت از قواره‌ی جریان‌(های) اسلامی به جمهوری اسلامی رفت. ادامه‌ی انقلاب/نهضت/مقاومت اسلامی از صبح فرداش بردن امت از قواره‌ی جمهوری(های) اسلامی به جهان اسلامی بوده است... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر | @nojavania
... ایام الله دهه فجر بر شما مبارک :) 😉🌹 💚 دعوت می‌کنیم یادداشت استاد فاطمی صدر عزیز را که خاطره ای از شب 22 بهمن و حضور در خط مقدم جبهه های مقاومت اسلامی نوشته اند را با هم بخوانیم ⬇️ @nojavania
برادران تکبیرگوی تکفیری گفته بودیم تا صبح ۲۲ به‌من از دامنه‌ی تل شهید تا سر سه‌راهی، تا مسجد حاجی غزالی، راه‌پیمایی را برگزار کنیم و فرمان‌دهان نه آوردند. مسیر هم‌آنی بود که صبح‌ها در آن می‌دویدیم و مسجد را هم‌آن روزهای اول ورودمان به منطقه دیده بودیم؛ مانند عموم مساجد منطقه بزرگ و ساده و از سنگ سپید، با تك‌مناره‌یی که سرش رفته بود. این روزها در آواره‌گی مؤذن‌ها، بعد از دیدبان‌ها، قناص‌ها مهم‌ترین کاربران مناره‌ها بودند و سر هم‌این کم‌تر مسجدی را می‌یافتی که مناره‌اش گلوله یا موشک نخورده باشد. تدبیر‌ فرمان‌دهان این بود که تجمع ما به صلاح نیست، چه منطقه پر از عوامل مسلحین است. من اما اگر بودم از خراسانی و عراقی‌ و لبنانی و سوری‌هایی که کنارمان بودند هم دعوت می‌‌کردم که با پرچم‌هاشان به ما ملحق شوند. با این همه گرامی‌داشت سال‌روز پی‌روزی انقلاب اسلامی، آن هم در خط مقدم اکنونی آن، برای بسیجی‌های بی‌ترمز ردخور نداشت؛ نزدیک غروب، دهان‌به‌دهان می‌چرخید که ساعت نه به وقت ایران الله‌اکبر می‌گوییم. پیشاپیش معلوم بود كه كار به كه جا می‌کشد؛ آن هم در دامنه‌ی حساس‌ترین ارتفاع تمام حومه‌ی جنوبی حلب که فاصله‌اش با مسلحین یک نیش‌گاز زره‌پوش‌های آن‌ها بود. واقعیت این بود که در سوریه تنها مسلحین تکفیری‌ الله‌اکبر می‌گفتند و ما شعارهای دیگری هم داشتیم؛ در تاریکای شب وقتی از طرف ما صدای الله‌اکبر بلند شد اولین تصور دیگر یکان‌ها این می‌شد که تل شهید دور خورده است و مقر ایرانی‌ها در صبیحیه سقوط کرده است و سقوط تل شهید یعنی سقوط همه‌ی حاشیه‌ی جنوبی حلب از الحاضر تا خانات. لبنانی‌ها مثل همیشه سنجیده بودند و خراسانی‌ها از ما فاصله داشتند و عراقی‌ها طبق معمول با اولین تردید انگار شروع به شلیک کردند. مشکل این بود که حتا فرمان‌دهان ما هم غافل‌گیر شده بودند و تنها کاری که می‌شد کرد اضافه کردن خامنه‌یی ره‌بر و الموت لإمریکا و الموت لإسرائیل به شعارها بود تا از شلیک خودی تلفات ندهیم. به جز آن اولی، آن دو شعار دیگر باز بین ما و آن‌ها مشترک بود؛ یعنی اولین چیزی که باید از مسلحین بدخیم تکفیری پس می‌گرفتیم هم‌این شعارها و آرمان‌های امت اسلام بود. دوم چیزی هم که ما از مسلحین تکفیری‌ می‌گرفتیم، قرآن‌هایی بود که به صورت معمول در همه‌ی سنگرهاشان یافت می‌شد، و در ضعف پشت‌بانی خودی، آن اندازه بود که همه‌ نسخه‌های خوش‌چاپ و خوش‌دست حجازی را داشته باشیم. کتاب‌های دیگری هم البته در کتاب‌خانه‌ی سنگرهای مسلحین بود که برای ما طلبه‌ها آشنا بود: ریاض‌الصالحین، انساب‌العرب؛ و البته انبوه کتاب‌چه‌ها و جزوه‌های اعتقادی از ابن تیمیه تا ناصرالدین آلبانی. همه‌ی گروه‌های حاضر در منطقه البته مانند داعش و النصره مکتبی نبودند و برخی مانند احرارالشام بیش‌تر از جنگ کاسبی می‌کردند و هم‌این بود که جوان‌های آرمان‌خواهی که از بیرون از سوریه می‌آمدند بیش‌تر جذب آن دو می‌شدند؛ و این دو آن سومی را حتا اشرارالشام می‌خواندند. حتا گروهی در منطقه بود که پیش از فتنه مجموعه‌ی محافظ عشرت‌کده‌یی در حلب بود و حالا با حفظ سازمان رنگ عوض کرده بود و احتمالاً ریش بلند کرده بود و با ما مرتدان صفوی و نصیری می‌جنگید. یا برخی گروهک‌های دیگر که قاچاق‌چی‌های معروف مواد مخدر و گروه‌های راه‌زنی بودند و در آشوب جنگ هر کس به وسع خود در روستا و شهری حکومت خودمختار تشکیل داده بود و به کار خود ادامه می‌داد. با این همه جنگ ما با عموم مسلحین تکفیری از سر شفقت بود؛ یعنی حتا در طرح‌ریزی عملیات‌ها هم‌واره راهی برای خروج آن‌ها باز می‌گزاشتیم به این امید که شاید بعدتر بتوان آن‌ها را به راه آورد و در مقابل دش‌من اصلی هم‌راه کرد. یا خان‌واده‌های مسلحین که در کنار باقی مردم در روستاهای مجاور زنده‌گی می‌کردند و رزمنده‌ها هم‌بازی کودکان‌شان بودند و از جیره‌ی خودشان به آن‌ها غذا و لباس می‌رساندند. و آن شیخ قناص که بار اول با ما تا مسجد حاجی غزالی آمد و مناره‌ی مشرف مسجد چشمش را گرفته بود، و ظهرها پیش از نماز جماعت برای هدایت مسلحین نماز حاجت می‌خواند... 👤 حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر 🔗 twitter.com/fatemisadr_ir 🔗 t.me/mm_fatemisadr_ir 🔗 https://ble.ir/fatemisadr_ir 📡 @bonyana 📡 @nojavania
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 مهمترین اخبار خبرگزاری ابنا - 21 بهمن 1400 ♨️ خبرهای مهم دنیای اسلام که باید بشنویم 🔗 دریافت : http://fa.abna.cc/9R4M 📲 @bonyana 💚 @nojavania