eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
963 عکس
632 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آنتن استارلینک را می‌شناسید؟ هرکجا دیدید؛ به ۱۱۰ و ۱۱۴ و ۱۱۳ اطلاع دهید. 📍اخبار فوری جنگ را از اینجا بخوانید 🔗 https://eitaa.com/joinchat/4012703770C4d4f2fdc1f
هدایت شده از هادي خادم حسيني
هم وطنان رسیده وقت جهاد برادران و خواهران اتحاد سپاه و ارتش ما ، مظهر اقتدار است برای کشور ما , باعث افتخار است نیروی قدس سپاه ، خار چشم امریکاست این لشگر الهی محبوب ملت ماست ایران وطن ماست خاکش کفن ماست ای دشمن درنده خو از صلح تحمیلی نگو انچه به روی دشمنان سیلی است گفتن نه به صلح تحمیلی است جاسوس امریکایی اعدام باید گردد منافق داخلی عامل امریکایی حزب الله پیروز است اسراییل نابود است نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست اطاعت از رهبری ضامن عزت ماست مردم ایران همگی با هم اند در راه حق با امریکا دشمن اند خون شهیدان بر زمین جاری است مذاکره با امریکا خواری است تا فتح بدر و خیبر یک یا حسین دیگر دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست نصرمن الله و فتح قریب مرگ بر امریکای مردم فریب ما ملت آزاده ایم اماده ایم اماده ایم تا خون در رگ ماست امریکا دشمن ماست ما ملت حسینیم از راه برنگردیم با صهیون کودک کش اماده ی نبردیم جنگ جنگ تا رفع فتنه از جهان ای لشگر صاحب زمان آماده باش . شد پرچم فتح و ظفر، اماده روی دوش ما اید صدای مهدیّ ، صاحب زمان برگوش ما . نا بودی صهیون شده ، ارزوی جهانیان این فتح ما زمینه ، ظهورصاحب الزمان . مژده دهید ای عاشقان برمظلومان عالمین مهدی رسد با پرچم ،سرخ لثارات الحسین . دامان مادرهای ما ، چون حضرت ام البنین فرزندی پرورش دهد ، یار امیرالمومنین . دشمن نمیداند مگر بانوی ما زینبی است الگوی زنهای غیوره خاک ما زینبی است . سپاه وارتش یک نفس پای ولایت مانده است نیروی مسلح ما درس شهادت خوانده است . با موشک ما لرزه بر، خاک تلاویو امده دشمن به زحمت اخرین ، نفس های خود را زده . اماده باش ای هم وطن تا لشگر آماده کنیم لشگر برای یاری این کشور اماده کنیم . سربند یا زهرای ما رمز پیروزی می شود با غیرت ما صهیونیست از قدس بیرون میرود @nookaari
🔰 ◾️دستهٔ عزاداری شهدای جنگ رمضان و مقاومت در برابر تجاوز ظالمانهٔ رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار 🔶همراه با تجمع در محل حملهٔ شب گذشتهٔ متجاوزان به شهرک پردیسان کربلایی جواد کربلایی هادی 📆جمعه ۷ فروردین ماه ⏰ از ساعت ۲۰ به ساعت جلسه دقت کنید 🔻 قم، شهرک پردیسان، خ شهیدان آقایوسفی، کوچه ۹، حسنیه هیات الرضا علیه السلام مرکز فرهنگی جهادی هیات الرضا علیه السلام
🏴 اجتماع‌عزای‌تخریب‌حرم‌ائمه‌بقیع(ع) 🇮🇷 درمحل‌شهادت‌شهدای‌جنگ‌رمضان‌ و‌ منازل‌تخریب‌شده 🇮🇷 🔻 شنبه۸فروردین ۱۴۰۵ ، ساعت۱۶ 📌 خیابان‌شهدای‌دروازه‌ری ، کوی۴۳ هیئت یازینب سلامﷲعلیها @yazeinaba_ir
هدایت شده از شیخ غلامعلي بدرلو
ما گوش به فرمان رهبری و نائب امام هستیم... ما در جایگاه تصمیم گیری و فرماندهی نیستیم...ما سربازیم و سرباز، فرمانبره... چه جنگ و مبارزه نظامی باشه، چه مبارزه و جنگ غیر نظامی... ما گوش به فرمان اشعث‌ها نیستیم و حکمیت رو به مولا تحمیل نمی‌کنیم و مالک رو از ده قدمی خیمه معاویه برنمیگردونیم... و از طرفی هم مثل خلیفه دوم نیستیم که در شرایط صلح حدیبیه در پیامبری پیامبر شک کنیم...مثل خلیفه دوم نیستیم که در شرایط جنگ بدر بترسیم و آیه یأس بخونیم و موجب ناراحتی رسول خدا بشیم...ان شاء اللّه‌... ما پیروان علی بن ابی طالب علیه السلام هستیم...به نگاه حضرت زهرا سلام الله علیها... بی بی دو عالم در توصیف مولا فرمود مشمّراً کادحاً مجدّاً...مولا آماده به فرمان پیامبر بودن...زحمت کش...پرتلاش... بدنه جامعه اگه همراه ولیّ خدا باشن اشعث‌ها نمیتونن نظرات خودشون رو بر رهبری تحمیل کنن و باعث کوتاه اومدن فرمانده از تصمیم و آرمانش بشن... تا زمانی که رهبری نظرشون بر این باشه که در میدان باشیم، توان داشته باشیم، هستیم ان شاء اللّه‌... یاعلی
✅توسعه پوشالی و بزک کردن بردگی 📛ببینید ترامپ چگونه در مورد بن سلمان سخن میگوید. قلم از ترجمه‌اش شرم دارد: انتظار نداشت که مجبور شود پشت مرا ببوسد... و حالا مجبور است با من خوشرفتار باشد... به او بگو که بهتر است با من خوشرفتار باشد، باید اینطور باشد 🔺اینجایی است که امثال امارات و عربستان، مردمشان را به آنجا بردند. 🔺عجیب‌تر اینکه یک سری غربگرای خودتحقیر و مدافع بردگی، میخواهند ما در صف امارات و عربستان بایستیم و فضا می‌سازند آنها کجا هستند ما کجاییم؟! 🔺ببینید قطب فرقه غربگرایانه ایرانی و تئوریسین بردگی، با چه حسرتی از امارات سخن می‌گوید. 🔺و ببینید که موشک‌ها و پهبادهای استقلال جوان ایرانی، چگونه آن توسعه پوشالی وابسته دولت‌های مرتجع خلیج فارس و این بزک کردن بردگی را فرو میریزد
میخواستم برا خودم بنویسم دیدم همه مون اینجوری هستیم هنوز باورمون نمیشه هنوز منتظر پیامتیم هنوز نگرانتیم نگراااااان تو همه ی خاطرات ۳۷ ساله ی مایی ما یعنی ایران ما یعنی جمعی که ادبیاتش خیلی به تو مدیونه ورزش و رتبه های علمی ش به تو مربوطه سر اقتصادش راه کار دادی و حرص خوردی و طعنه شنیدی و ... اقتدار نظامی ش رو بی مثل کردی اگر زلزله اومد، مبدل بینمون بودی سیل میومد انگار سیل زده میشدی و ... تو همه ی ما بودی ساده و مردمی ایرانی ایرانی انقدر ایرانی شناس بودی که خیلی وقتها خودمونم تعجب میکردیم انقدر خوب همه ی مارو میشناسی . . فقط خواستم بگم مااااااا هنوووووووز منتظریم زودتر برگرد آقای خامنه‌ای 😭 @nookaari
قدردانی قالیباف از حضور مردم در خیابان: دشمن از خیابان که جبهه گسترده ملت ایران مقابل جنایتکاران تاریخ است عصبانی و آشفته است   رئیس مجلس شورای اسلامی در سی‌امین روز دفاع ملی ایرانیان: 🔹سی روز از جنگ میهنی رمضان می گذرد. یک ماه از اولین حضور شما در خیابان به عنوان سنگر محکم و ستبر حفاظت از وطن و دفاع جانانه شما از میهن در سایر عرصه ها و مجال‌ها می گذرد. سی روز شکوه. سی روز افتخار. سی روز غرور. سی روز به عظمت تاریخ بزرگ ایران. سی روز به شکوه حماسه های ملی و میهنی. این سی روز حضور در خیابان و سایر عرصه ها نه فقط حمایت از رزمندگان در نیروهای مسلح که حضور در میدان جنگ و نبرد مستقیم با خصم دون و پست بود و است. 🔹خیابان در این سی شب نمود و آیینه قدرت اجتماعی ملتی بود که شکست خوردن را بلد نیست، شکست ناپذیر است، زبان زور را تحمل نمی کند و چون رهبر شهیدش فریاد " مثلی لایبایع مثل یزید" سر می دهد و دشمن چه می دانست که خیابان خود جبهه گسترده شما ملت بزرگ مقابل جنایتکاران تاریخ است. 🔹و اکنون این قدرت را درک کرده است. و از خیابان عصبانی و آشفته است. این آشفته حالی را پایانی نیست چرا که شما ملت پایان ناپذیرید. @Farsna