eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
632 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نیروگاه سلام
6037701562344207 بنام حسنعلی خوئینی 🔹شماره کارت جهت کمک به سیستم صوت و پذیرایی میدان نبوت ❕روی شماره بزنید کپی میشه
نوکری
6037701562344207 بنام حسنعلی خوئینی 🔹شماره کارت جهت کمک به سیستم صوت و پذیرایی میدان نبوت ❕روی شما
تو نیروگاه مراکز مختلفی نوکری میکنند یکی ش میدان نبوته از روز اول مردونه پای کار ایستادن هم این کانال اخبارشون رو بازتاب میده هم این کارت بانکی هزینه ی مخارجش رو میگردونه بسم الله بگیم
6037701562344207
بنام حسنعلی خوئینی شماره رو اینجا هم قرار دادم تا راحت تر کپی بشه
یکی مهدی نصیری است روحانی شیعه ای که تا دیروز سوپر حزب اللهی بود و کس و کارش حتی تا فیها خالدون نهادهای امنیتی و رسانه ای نظام حضور داشتند و دارند! و این روزها با شمشیر شیر و خورشید برنامه ضبط می کند! آن یکی روحانی یهودی در دل نیویورک است که پرچم ایران مزین به لفظ جلاله الله را به اهتزاز درآورده عجب غربالی... ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour
استاد عابدینی-۹فروردین۱۴۰۵.mp3
حجم: 28.8M
استاد عابدینی موضوع سخنرانی دورهمی مداحان و تریبون داران قیام مردمی در خونخواهی امام شهید و هم وطنان عزیزمان . . . این سخنرانی بنظرم برای تریبون داران اجتماعات این ایام خیلی مفیده @nookaari
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این اشعار و شعارهای فارسی و اذری بدرد اجتماعات میخوره @nookaari
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تظاهرات حامیان ایران در آمریکا این جماعت قطعا از پهلوی چی ها ایرانی ترند حتی اگه آمریکایی باشند لاقل اسمی و عکسی از دختر بچه هایی که این روزا بی گناه کشته میشن بدست گرفتند اون بی شعور فارسی زبون تو کل سخنرانی انگلیسی ش حتی یک کلمه در مورد ایران حرف نزده و کل موضوع صحبتش تشکر از ترامپ بوده عجب دنیای عجیبی شده @nookaari
34.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 دو میلیون برابر! 🔸 جایگاه مداحان در ایام جنگ.. 🎙 استاد عابدینی 💠 سلسله مباحث 🇮🇷 1⃣ قسمت‌اول ✅ ادامه دارد.. @nookaari
🌹سرباز ایران و پاسدار اسلام؛ فرزند دلیر تنگستان ✍️ پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی شهادت دریابان علیرضا تنگسیری 📝 بسم الله الرّحمن الرّحیم 🌷 ولاتَحسبَنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ‌اللهِ اَمواتاً بَل اَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون 🔻 فرمانده غیور و شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریابان علیرضا تنگسیری پس از سالها مجاهدت به مقام شهادت مزیّن شد. شهادت آن فرزند دلیر تنگستان، سرباز ایران و پاسدار اسلام در حماسه‌ جنگ تحمیلی سوم، برای مردم دلاورخیز بوشهر، جوانان منطقه‌ جنوب، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت ایران که همواره حافظ استقلال و مرزهای آبی ایران خصوصاً خلیج فارس می‌باشند، سند افتخاری عظیم محسوب می‌شود تا مسیر اقتدار و مقاومت دریایی ایران را قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته طی نمایند، ان‌شاءالله. ▪️ این‌جانب شهادت آن فرمانده سلحشور را به خانواده‌ ارجمند، همرزمان و فرماندهان نیروی دریایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید، علوّ درجات را مسئلت می‌کنم. ✍🏼 سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای ۱۰ / فروردین / ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
دیدم عربی نوشته بود فالیَشهد العٰالَم عَلیٰ رجلٍ شلّت یَمیٖنِه فَهزَّ الدُّنیٰا بِیَسٰارِه بزار دنیا شهادت بده در مورد مردی که دست راستش کار نمیکرد ولی با دست چپش دنیا را تکان داد @nookaari
بسم الله الرحمن الرحیم شهیدی که دیروز عصر منزلش رفتیم با همه شهدا فرق داشت، آخه کنار رهبر شهیدمون به شهادت رسیده بود پسرش می‌گفت ازش پرسیدم چی‌کار می‌کنی؟ گفت من اسمم، شغلم رو نشون می‌ده: غلام‌علی... شهید غلام‌علی، غلام سیدعلی، ۴۰ سال به رهبر عزیزمون خدمت کرده بود و آخر هم در کنار رهبر به شهادت رسیده بود منزلی در جنوب شهر تهران، منزلی قدیمی در یک نقطه بسیار قدیمی. دم در منزل‌شون دیدم خانم الهام چرخنده هم اومده تا از این لحظات، مستند بسازه و صحبت‌های خانواده شهید رو ثبت کنه. وارد خونه که شدیم باورم نمی‌شد! یعنی این خونه کسیه که ۴۰ سال خادم شخص اول مملکت بوده؟! مگه همه جای دنیا، مردم خودشون رو نزدیک به مسئولین نمی‌کنن که براشون کاخ‌ و ویلا دست و پا کنن؟! اما یک خونه ساده در جنوب شهر با یک دست مبل و تمام. همسر شهید شروع کرد به گفتن؛ همسرم آقا رو خیلی دوست داشت. چند روز هم نمی‌تونست از آقا جدا بمونه. ایام کرونا وقتی می‌رفت پیش آقا ۲۱ روز پیش آقا می‌موند که یه موقع رفت و آمد نکنه و آقا مریض بشه. می‌گفت فقط آقا سالم باشه. می‌رفت با پول خودش برای آقا خرید می‌کرد و پولی که آقا بهش می‌داد رو برای خونه خودمون خرج می‌کرد که زندگی‌مون برکت بگیره. من چهارده سال باهاش زندگی کردم، اما انگار چهارده سال توی بهشت بودم. چهارده سالِ بهشتی... این دو سه روز آخر انگار خیلی نورانی‌تر شده بود. دو روز قبل شهادتش می‌گفت به آقا گفتم دعا کنید من شهید بشم و آقا فقط من رو نگاه کرد و هیچی نگفت. بهش گفتم: نگفت ان شاءالله بعد از ۱۰۰ سال و این حرفا؟ غلام‌علی گفت: نه! حضرت آقا فقط من رو نگاه کرد. و دو روز بعد هم در کنار حضرت آقا به شهادت رسید. البته اگه می‌موند دق می‌کرد. نمی‌تونست نبودِ آقا رو دووم بیاره. اون روزی که بیت رو زدن، گفتیم غلامعلی فدای سر آقا! فقط خدا کنه آقا زنده باشه. (اینجا یاد حضرت ام البنین سلام الله علیها افتادم، که وقتی خبر شهادت پسرش رو دادن، گفت از حسین علیه السلام چخبر؟ فقط از حسین بگو...) از غذاهای آقا، از همسر و پسر شهید پرسیدیم... غلام‌علی هفته‌ای دوبار از بیت مقداری از غذای آقا رو تبرکی می‌آورد. غذاهای آقا چیزایی مثل اشکنه و ماش‌پلو بود. می‌گفت دو بار به آقا گوشت دادیم. آقا گفت مگه مردم می‌تونن گوشت بخورن؟ برای من دیگه گوشت نذارید. به غلام‌علی اعتراض می‌کردم که چرا انقدر به آقا سیب‌زمینی می‌دید؟ واقعا آقا با این غذاهایی که می‌خورد، فقط خدا حفظش کرده بود... حتی همین سیب‌زمینی هم حضرت آقا می‌گفت سه،چهار دونه بیشتر نگیرید. کبریت هم اگه می‌گرفتن، یه جعبه بیشتر نمی‌گرفتن خدا نگذره از اونایی که به ایشون تهمت می‌زدن. این سبد غذایی رهبر یه مملکته! اگه یه وقت برای نوه‌اش جشن تولد می‌گرفت یا مراسمی چیزی بود، توی خونه آقا الویه و آش درست می‌کردن. این غذای تجملاتی آقا بود. (حاج خانم که اینو گفت، بچه‌ها شروع به گریه کردن...) (-مولا قابل قیاس با کسی نیست- اما من یاد این قضیه تاریخی افتادم: عده‌ای به خادمان امیرالمومنین علیه السلام اعتراض کردن که چرا نون‌هایی که مولا میل می‌فرمایند انقد خشک است؟ و خادمان گفتن مولا درِ کیسه نون‌ها رو یجوری مهر و موم کرده که ما نتونیم حتی به نون‌ها روغن بمالیم؛ و این آقایی که ما دیدیم، قطره‌ای از دریای امیرالمومنین علیه السلام بود) حاج خانم می‌گفت آقا (شهید سیدعلی خامنه‌ای) خیلی به اسراف حساس بودن، وقتی توی خونه مشغول مطالعه بودن، همه چراغ‌ها رو خاموش می‌کردن و فقط یک چراغ رو روشن می‌ذاشتن حین صحبت از شهید و رهبر شهید، یه مُهر آوردن و گفتن آقا با این نماز می‌خونده...! مهر رو دست به دست چرخوندیم، مهر به دست هرکسی می‌رسید بغلش می‌کرد و شروع به گریه می‌کرد. چندتا از رفقا که زرنگ‌تر بودن مهر رو گرفتن و رفتن یه گوشه‌ای و باهاش مشغول نماز شدن؛ نمازِ گریه! اصلا حال و هوای خونه عجیب بود. هرکسی یه حالی داشت. مهر به دست خانم چرخنده رسید، چادرش رو روی سرش کشید و مهر رو زیر چادرش برد و شروع به گریه کرد... انگار همه با این مهر خاطره‌ها داشتن پسر شهید صالحی می‌گفت... این چند وقته پسرِ آقا (آقا مجتبی خامنه‌ای) خیلی هوای ما رو داشت و دائم می‌پرسید همه چی سرجاشه؟ مشکلی چیزی ندارید؟ پدرم یه وقتایی لباس آقا رو خونه می‌آورد تا مادرم باافتخار لباس آقا رو بشوره. مادرم قبل از اینکه لباس رو با آب خیس کنه، با اشک چشمش خیس می‌کرد. پدرم می‌گفت آقا شب‌ها ساعت ۱:۳۰ بلند می‌شه تا نماز بخونه و پدرم قبل از ایشون بلند می‌شد که اگه آقا چایی خواست، چاییِ تازه براش دم کنه و خلاصه هوای آقا رو داشته باشه. شهید غلام‌علی برای معنویت خودش برنامه جدی داشت. نماز شبش ترک نمی‌شد، ساعات مختلف در روز برنامه تلاوت قرآن داشت و این برنامه چه در منزل و چه سرکار و چه در سفر ترک نمی‌شد. https://eitaa.com/orfeerfan
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📞«رشید- احمد؛، ما تو شهریم، مفهوم بود؟!» ➕مکالمه‌ای که بعد چهل سال، دوباره تکرار شد... انشاالله امشب سه شنبه ساعت ۲۱الی۲۲ زنجیره انسانی از میدان شهید محلاتی تا میدان جهاد