eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
632 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم شهیدی که دیروز عصر منزلش رفتیم با همه شهدا فرق داشت، آخه کنار رهبر شهیدمون به شهادت رسیده بود پسرش می‌گفت ازش پرسیدم چی‌کار می‌کنی؟ گفت من اسمم، شغلم رو نشون می‌ده: غلام‌علی... شهید غلام‌علی، غلام سیدعلی، ۴۰ سال به رهبر عزیزمون خدمت کرده بود و آخر هم در کنار رهبر به شهادت رسیده بود منزلی در جنوب شهر تهران، منزلی قدیمی در یک نقطه بسیار قدیمی. دم در منزل‌شون دیدم خانم الهام چرخنده هم اومده تا از این لحظات، مستند بسازه و صحبت‌های خانواده شهید رو ثبت کنه. وارد خونه که شدیم باورم نمی‌شد! یعنی این خونه کسیه که ۴۰ سال خادم شخص اول مملکت بوده؟! مگه همه جای دنیا، مردم خودشون رو نزدیک به مسئولین نمی‌کنن که براشون کاخ‌ و ویلا دست و پا کنن؟! اما یک خونه ساده در جنوب شهر با یک دست مبل و تمام. همسر شهید شروع کرد به گفتن؛ همسرم آقا رو خیلی دوست داشت. چند روز هم نمی‌تونست از آقا جدا بمونه. ایام کرونا وقتی می‌رفت پیش آقا ۲۱ روز پیش آقا می‌موند که یه موقع رفت و آمد نکنه و آقا مریض بشه. می‌گفت فقط آقا سالم باشه. می‌رفت با پول خودش برای آقا خرید می‌کرد و پولی که آقا بهش می‌داد رو برای خونه خودمون خرج می‌کرد که زندگی‌مون برکت بگیره. من چهارده سال باهاش زندگی کردم، اما انگار چهارده سال توی بهشت بودم. چهارده سالِ بهشتی... این دو سه روز آخر انگار خیلی نورانی‌تر شده بود. دو روز قبل شهادتش می‌گفت به آقا گفتم دعا کنید من شهید بشم و آقا فقط من رو نگاه کرد و هیچی نگفت. بهش گفتم: نگفت ان شاءالله بعد از ۱۰۰ سال و این حرفا؟ غلام‌علی گفت: نه! حضرت آقا فقط من رو نگاه کرد. و دو روز بعد هم در کنار حضرت آقا به شهادت رسید. البته اگه می‌موند دق می‌کرد. نمی‌تونست نبودِ آقا رو دووم بیاره. اون روزی که بیت رو زدن، گفتیم غلامعلی فدای سر آقا! فقط خدا کنه آقا زنده باشه. (اینجا یاد حضرت ام البنین سلام الله علیها افتادم، که وقتی خبر شهادت پسرش رو دادن، گفت از حسین علیه السلام چخبر؟ فقط از حسین بگو...) از غذاهای آقا، از همسر و پسر شهید پرسیدیم... غلام‌علی هفته‌ای دوبار از بیت مقداری از غذای آقا رو تبرکی می‌آورد. غذاهای آقا چیزایی مثل اشکنه و ماش‌پلو بود. می‌گفت دو بار به آقا گوشت دادیم. آقا گفت مگه مردم می‌تونن گوشت بخورن؟ برای من دیگه گوشت نذارید. به غلام‌علی اعتراض می‌کردم که چرا انقدر به آقا سیب‌زمینی می‌دید؟ واقعا آقا با این غذاهایی که می‌خورد، فقط خدا حفظش کرده بود... حتی همین سیب‌زمینی هم حضرت آقا می‌گفت سه،چهار دونه بیشتر نگیرید. کبریت هم اگه می‌گرفتن، یه جعبه بیشتر نمی‌گرفتن خدا نگذره از اونایی که به ایشون تهمت می‌زدن. این سبد غذایی رهبر یه مملکته! اگه یه وقت برای نوه‌اش جشن تولد می‌گرفت یا مراسمی چیزی بود، توی خونه آقا الویه و آش درست می‌کردن. این غذای تجملاتی آقا بود. (حاج خانم که اینو گفت، بچه‌ها شروع به گریه کردن...) (-مولا قابل قیاس با کسی نیست- اما من یاد این قضیه تاریخی افتادم: عده‌ای به خادمان امیرالمومنین علیه السلام اعتراض کردن که چرا نون‌هایی که مولا میل می‌فرمایند انقد خشک است؟ و خادمان گفتن مولا درِ کیسه نون‌ها رو یجوری مهر و موم کرده که ما نتونیم حتی به نون‌ها روغن بمالیم؛ و این آقایی که ما دیدیم، قطره‌ای از دریای امیرالمومنین علیه السلام بود) حاج خانم می‌گفت آقا (شهید سیدعلی خامنه‌ای) خیلی به اسراف حساس بودن، وقتی توی خونه مشغول مطالعه بودن، همه چراغ‌ها رو خاموش می‌کردن و فقط یک چراغ رو روشن می‌ذاشتن حین صحبت از شهید و رهبر شهید، یه مُهر آوردن و گفتن آقا با این نماز می‌خونده...! مهر رو دست به دست چرخوندیم، مهر به دست هرکسی می‌رسید بغلش می‌کرد و شروع به گریه می‌کرد. چندتا از رفقا که زرنگ‌تر بودن مهر رو گرفتن و رفتن یه گوشه‌ای و باهاش مشغول نماز شدن؛ نمازِ گریه! اصلا حال و هوای خونه عجیب بود. هرکسی یه حالی داشت. مهر به دست خانم چرخنده رسید، چادرش رو روی سرش کشید و مهر رو زیر چادرش برد و شروع به گریه کرد... انگار همه با این مهر خاطره‌ها داشتن پسر شهید صالحی می‌گفت... این چند وقته پسرِ آقا (آقا مجتبی خامنه‌ای) خیلی هوای ما رو داشت و دائم می‌پرسید همه چی سرجاشه؟ مشکلی چیزی ندارید؟ پدرم یه وقتایی لباس آقا رو خونه می‌آورد تا مادرم باافتخار لباس آقا رو بشوره. مادرم قبل از اینکه لباس رو با آب خیس کنه، با اشک چشمش خیس می‌کرد. پدرم می‌گفت آقا شب‌ها ساعت ۱:۳۰ بلند می‌شه تا نماز بخونه و پدرم قبل از ایشون بلند می‌شد که اگه آقا چایی خواست، چاییِ تازه براش دم کنه و خلاصه هوای آقا رو داشته باشه. شهید غلام‌علی برای معنویت خودش برنامه جدی داشت. نماز شبش ترک نمی‌شد، ساعات مختلف در روز برنامه تلاوت قرآن داشت و این برنامه چه در منزل و چه سرکار و چه در سفر ترک نمی‌شد. https://eitaa.com/orfeerfan
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📞«رشید- احمد؛، ما تو شهریم، مفهوم بود؟!» ➕مکالمه‌ای که بعد چهل سال، دوباره تکرار شد... انشاالله امشب سه شنبه ساعت ۲۱الی۲۲ زنجیره انسانی از میدان شهید محلاتی تا میدان جهاد
🔴 زنجیره مجاهدین خیابانی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران🇮🇷 برای حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران 🔻از میدان شهید محلاتی تا میدان جهاد 📆 سه شنبه یازدهم فروردین ماه ⏰ از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۲:۰۰ 🔸به همّت مساجد ، حسینیه ها ، هیئات و پایگاه های بسیج بلوار پانزده خرداد @Qomnaa
هدایت شده از حسینیه اعظم زنجان
24.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجتماع و خروش مردم غیور زنجان در محکومیت حمله دژخیمان آمریکایی صهیونیستی به حسینیه اعظم زنجان 🗓چهارشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۲۱ 🕌حسینیه اعظم زنجان @haz_ir
هدایت شده از ایران ما
🔺قلعه‌نویی خطاب به اینفانتینو: در این زمانه در جایگاه درست تاریخ قرار بگیرید قلعه‌نویی به رئیس فیفا: 🔹الان به عنوان یک فرد نه در جایگاه سرمربی تیم ملی صحبت می‌کنم‌‌‌. این حرف‌ها را پپ گواردیولا هم زیاد زده است‌‌‌. آقای رئیس ما یک وظیفه انسانی در قبال جهان و منطقه داریم‌. ما در بدترین شرایط تاریخ فوتبال، سریع‌ترین صعود را داشتیم و در چندین بازی خود، میزبانی را نداشتیم. این موضوع را می‌دانید اما الان بحث انسانیت و مردم ایران است. 🔹هزینه جنگ فعلی را هم مردم ایران می‌دهند. اماکن تاریخی، اماکن ورزشی و مدارس ما را می‌زنند. باید به شما بگویم به عنوان فردی که نگاه انسانی دارید، این مسائل باید لحاظ شود. در غیر این صورت چنین مسئولیت‌هایی می‌آید و می‌رود. 🔹نگاه انسانی می‌ماند. قبل از شما خیلی‌ها رئیس فیفا بوده‌اند و یک روز هم شما پس از خدمات‌تان به فوتبال از این جایگاه می‌روید اما آنچه برای انسان‌ها می‌ماند، پیامی است که به دنیا می‌دهند و این نگاه انسانی است. اصلا به دولت‌ها کاری ندارم زیرا آدم سیاسی نیستم اما کشور و مردم ما مظلوم واقع شده و شهید می‌شوند. این خوب نیست‌. فوتبال جای لذت بردن و پیام‌های انسانی است. اتفاقی که اکنون در مملکت ما افتاده ظالمانه است. 🔹کشور و مملکت ما در بدترین شرایط و در زمانی که در ایران عید نوروز است و باید به خاطر این عید جشن می‌گرفتیم، در حال عزاداری هستیم. زدن مدارس کار خوبی نیست اما بارها اتفاق افتاده است. 🔹آخرین حرف من این است که از خدا می‌خواهیم شما در این زمانه در جایگاه درست تاریخ قرار بگیرید. ┄┅☫ همیشه با خبر، با ما ☫┅┄ @iraan_ma
هدایت شده از خبرگزاری فارس
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عراقچی: آمریکایی‌ها در جنگ زمینی یک شکست با تلفات بسیار بالا را تجربه خواهند کرد 🔸مجری: در مورد تهدید حمله به جزایر یا حملهٔ زمینی چه نظری دارید؟ 🔹عراقچی: قبلاً گفتم ما منتظریم. فکر نمی‌کنم آن‌ها جرئت چنین کاری را داشته باشند. تلفات زیادی خواهند داشت. ما از خودمان دفاع جانانه‌ای کردیم و تلفات و خسارات زیادی به تجهیزات و تأسیسات آن‌ها وارد کردیم؛ دیدید چه بلایی بر سر آواکس یا تانکرهای سوخت‌رسان آمد. ما به‌خوبی بلدیم از خود دفاع کنیم و در جنگ زمینی خبره‌تر و مجهزتر هستیم. ما برای مقابله با هر تهدید زمینی کاملاً آماده هستیم و تجربهٔ کافی داریم. 🔹از نظر ما پایان جنگ در ایران باید شامل کل منطقه باشد، یعنی وقتی از خاتمهٔ جنگ صحبت می‌کنیم، از خاتمهٔ جنگ در ایران، لبنان، عراق و یمن صحبت می‌کنیم. ما به‌دنبال صلح در کل منطقه هستیم. فعلاً قرار بر مذاکره نیست. 🔹ما برای دفاع از خودمان هیچ مهلتی قائل نیستیم و تا هر جا که لازم باشد و به هر شکل از کشور و مردم خود دفاع خواهیم کرد. برای ما مهم نیست دشمنان ما چه مهلت‌هایی را برای خود در نظر گرفته‌اند البته توصیهٔ ما این است که قبل‌از دیدن خسارت بیشتر به این جنگ خاتمهٔ کامل و دائم بدهند. 🔸مجری: آیا ایران برای ۶ ماه جنگ آماده است؟ 🔹عراقچی:حداقل ۶ ماه! @Farsna
خاک وطنی نیست به خوش نامی ایران از لطف خمینی شده ام حامی ایران شادی دل خامنه‌ای فاش بگویم: لبیک به جمهوری اسلامی ایران
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
40.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 فرمانده ما در جنگ حاضر است! 🔸 حضور امام‌زمان(عج)در صحنه جنگ.. 🎙 استاد عابدینی 💠 سلسله مباحث 🇮🇷 1⃣ قسمت‌دوم 🎧 صوت کامل جلسه ✅ ادامه دارد.. @nookaari
27.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 فتح قلعه های هفتگانه ی یهود! 🔸 برخی فتوحات ایران در جنگ.. 🎙 استاد عابدینی 💠 سلسله مباحث 🇮🇷 1⃣ قسمت‌سوم 🎧 صوت کامل جلسه ✅ ادامه دارد.. @nookaari
هدایت شده از بی‌نهایت
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ترامپ پایان جنگ ایران را اعلام می‌کند!!! 🔹جنگ، مذاکره، آتش بس و باز ... کارگردان: محمد حسین امامی مدیران تولید: مهدیار مهدی پور دانیال کریمی مدیر هنری: سینا رعیت دوست 🔶تهیه شده در استودیو بی‌نهایت 🔷 لینک نسخه پخش تلوزیونی https://uupload.ir/view/war_cycle_8v3j.mp4/ 🟠@sbinahayat