eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
633 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شیخ غلامعلي بدرلو
در جنگ احزاب لشکر کفر، با محوریت و تشویق یهود اومدن سمت مدینه ۱۰ هزار نفر در حالیکه سپاه اسلام ۳ هزار نفر بیشتر نبود یکی از قبایل یهود یعنی یهود بنی قریظه هنوز در مدینه بود و دشمن بیرونی امید بسته بود به فتنه و شورش داخلی در مدینه توسط همین جریان با اخراج یهود بنی قینقاع از مدینه توسط پیامبر به جهت پیمان شکنی، جنگ های متعدد از ابتدای هجرت به مدینه و اعمال محدودیت برای مسلمین در راستای ارتباط با سایر قبایل از جانب مشرکین، شرایط اقتصادی مسلمین مدینه چنان مساعد نبود دشمنان اسلام، کار پیامبر رو تموم شده میدونستن... ولی با حفر خندق...معطلی سپاه شرک پشت خندق...جنگ برای کفار فرسایشی شد...هزینه جنگ و ماندگاریشون بالا رفت...تاب‌آوریشون کاهش پیدا کرد... با تدبیر پیامبر و نحوه جانمایی زن و بچه مردم در برخی قلعه‌های مدینه و هوشیاری مردم، فتنه داخلی مدینه خنثی شد... مردم هم پشت پیامبر رو خالی نکردن...استقامت کردن... رشادت حضرت امیر علیه السلام روحیه لشکر دشمن رو از بین برد و قوت قلب مؤمنین شد... نصرت الهی نازل شد و طوفان شن، اردوگاه سپاه کفر رو بهم ریخت... بعد ۲۵ روز بدون دست‌آورد سپاه کفر برگشت... این تولید قدرت و بازدارندگی که ایجاد شد، در صلح حدیبیه پیامبر دست پیامبر رو پر کرد تا حضرت از موضع قدرت مذاکره کنه...و شروطی رو قرار بده که علی القاعده قریش به جهت ماهیتش اونا رو نقض می‌کرد...و قریش هم نقض کرد و پیامبر، بهانه حمله به مکه رو پیدا کرد...این شد مقدمه فتح مکه...بدون جنگ، مکه فتح شد... سوره فتح برای صلح حدیبیه است... ان شاء اللّه‌... ما به دشمن اعتماد نداریم... باید اهرم فشار بالا سرشون باشه...او خودخواسته عقب نشینی نمی‌کنه...باید مجبور به عقب نشینی بشه... و دشمن تا اینجا به اهدافش نرسیده قطعاً... وظیفه ما هم فعلاً اینه کف خیابون باشیم به دستور فرمانده... طبق کلام فرماندهی هنوز قراردادی امضاء نشده... لذا ذوق‌زدگی زودهنگام ممنوع... تنگه رو رها نکنیم...تا معلوم شدن نتیجه قطعی و نهایی... گوش به فرمان فرمانده باشیم... دعاء و استغاثه فراموش نشه...
دسته عزای چهلم امام شهید (رحمه‌الله) 🏴 باحضور هیئات مذهبی استان قم ▪️بانوای: 🔸پنجشنبه ۲۰ فروردین ، ازساعت ۱۵ 📌حرکت از گلزارشهدا، آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(علیهما السلام) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلامﷲعلیها) هیئت‌یازینب سلامﷲعلیها @yazeinaba_ir
هدایت شده از نوکری
بسم الله القاسم الجبارین وما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی الهی میدانیم که قادر مطلق تویی میدانیم که همه امور دردست توست پرودگارا دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن شهید طهرانی مقدم @nookaari
هدایت شده از خبرگزاری فارس
توقف عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز بعد حمله اسرائیل به لبنان 🔹همزمان با حملات اسرائیل به لبنان، عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز متوقف شده است. 🔸صبح امروز پس از پذیرش شروط ایران توسط ترامپ و شکل‌گیری آتش‌بس، ۲ نفتکش با کسب اجازه از ایران، امکان عبور ایمن از تنگه هرمز را یافتند. @Farsna - Link
هدایت شده از خبرقم (قم‌نا)
🔰 مردم قم امشب با پرچم حزب الله لبنان و‌ پرچم ایران به خیابان ها می آیند 🔹همزمان با نقض آتش‌بس دوهفته ای و تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، مردم انقلابی قم در اعتراض به این جنایات و برای مطالبه پاسخ، امشب به صحنه می‌آیند. 🔹از همه شهروندانی قمی که در منازل خود پرچم حزب‌الله لبنان و تصاویر شهید نصرالله را در اختیار دارند دعوت می‌شود، امشب از ساعت ۲۱ با این پرچم سرافراز در خیابان‌ها حضور پیدا کنند. ✊ قم صدای مقاومت را بلندتر از همیشه فریاد خواهد زد. 📡 قم‌نا؛ رسانه رسمی قم با ۱۴ سال سابقه 🔗 https://eitaa.com/joinchat/577568949C46f0444b72
به پا خیز مسلمان بهر نجات لبنان سکوت هر مسلمان نسبت به حفظ لبنان خیانت است به قرآن سپاهی باغیرت با عزت و باشدت برس به داد لبنان که شد فدای ایران
لبنان تنها نمیشه ایران خسته نمیشه ایرانی اسرائیلو آتیش بکش قلاده بی بی رو محکم بکش "لبنان اگه زیر ضربه بمونه آتش بس و مذاکره تمومه" تجاوز به لبنان= حمله به خاک ایران جبهه لبنان از ما ها جدا نیست تنگه هرمز برا سگ ها باز نیست "مسئولین محترم ضاحیه هستش حرم!" "شهید ندادیم که سازش کنیم شیعه لبنان رو فراموش کنیم!" "آتش بسِ تو لبنان بقای برد ایران!" اسرائیل بی ریشه لبنان تنها نمیشه لبنانی با غیرت آماده ایم با عزت! جبهه لبنان از ایران جدا نیست تنگه برای دشمن شیعه باز نیست!
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 فرمانده هوافضای سپاه: تعرض به حزب‌الله سرافراز تعرض به ایران است؛ میدان در تدارک پاسخ سنگین به جنایات وحشیانه رژیم است. 🔹مردم عزیزم، سوخت واقعی موشکها، حضور متحدانه شما در خیابان است. @Farsna