eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
633 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
این که فرمودید همه کشتی ها غلطه فقط کشتی کشور غیر متخاصم دوما عوارض که باید بدهند همه ی کشتی ها سوما کشتی های محدودتری نسبت به قبل اجرا خواهد شد
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آخرین خلوت پدر دختری || وداع دختری شهید رسولی با پدرش ... کاری از: ▫️ قرارگاه مردمی فتح قم کانال رسمی قرارگاه مردمی فتح🔻 https://eitaa.com/joinchat/1090454734Cc36ac0529d
چه جور قراره جوابه خونه شهدا رو بدیم چی قراره جواب غصه دل ین بچه‌های شهدا رو بده جواب لرزش صدای این داغ دیده‌ها رو کی با چی می‌خواد بده خدایا ما رو خیلی کمک کن ما خیلی ضعیف یم خیلی کمیم خدایا ااااا
هدایت شده از اخبار سوریه
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔲آفرین بر حاج منوچهر... خاک «بحرین» را این بار به توبره خواهیم کشید... ➖صحبت‌های خوب، درست و دقیق منوچهر متکی در اجلاسی بین المجالس در پاسخ به گنده‌گویی‌های کوتوله‌های آل خلیفه... اما ای کاش به جای کلمه بی‌مسمای بحرین همان نام ایرانی مجمع الجزایر اشغالی دیلمون ایران را استفاده می‌کرد. ➖در هر صورت اید با این اراذل و اوباش و ته مانده‌های استعمار انگلیس به شکلی دیگر برخورد کرد. من بارها و بارها به عنوان یک روزنامه نگار و شهروند از مسئولان سیاسی و نظامی کشور تقاضا کردم رژیم‌های حاکم بر این مناطق باید عوض شده و بازمانده‌های میراث استعمار انگلیس و کمپانی هند شرقی یک بار برای همیشه نابود گردد. ➖تداوم یک روز حکومت و حضور این مزدوران منافق و خائنان بالفطره ضرری بزرگ نه به ایران و ایرانی که به انسانیت است. وقتی نماینده کوتوله آل خلیفه دهان گشادش را باز می‌کند اگر من جای منوچهر متکی بودم در وسط جمع چنان کشیده‌ای در گوشش می‌نواختم تا بداند که زیاد از دهان حرف زدن می‌تواند چه تبعاتی در پی داشته باشد... ➖اما باید خدمت همه شما بگویم که جنگ ادامه دارد و انشاالله همانگونه که در پستی که ساعتی پیش منتشر کردم یادآور شدم، این بار باید تمام مراکز حکومتی و مخفیگاه‌های حکام مزدور این مناطق هدف قرار گرفته و همه نابود شوند. هیچ یک از این حکام نباید زنده بمانند و دندان کرم خورده را باید کشید و در این منطقه ما ۶ دندان کرم خورده داریم که باید همگی جراحی شوند در غیر این صورت میکروب‌ها سیستم دفاعی بدن را نابود خواهند کرد. 🇮🇷@SyrianKhabar
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هشدار جدی به مسئولان؛ از آهِ دل‌های سوخته بترسید! استاد عابدینی: ایجاد حرص و دلهره در میان مردم حق‌الناس است. دل‌های مؤمنین، که به واسطه این حرف‌ها سوخت و حرص خورد، آه دارد؛ ان‌شاءالله که دوستان متنبه بشوند و زودتر این اشتباه را جبران کنند. ◽️ایشان همچنین در سخنرانی‌های متعدد بر لزوم اتحاد و همراهی با مسؤلان نظام تاکید دارند. 🔴 قرارگاه تبیین و عملیات مردمی ربّیون https://eitaa.com/rebbion_ir
📢 پیام فرمانده کل قوا به مناسبت بیست و نهم فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران 💬 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای فرمانده کل قوا در پیامی، ضمن تبریک روز ارتش به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران، پیروزی انقلاب اسلامی را پایان دوران ضعف تحمیلی دشمن به ارتش دانستند و به دلاوری‌های اخیر برای دفاع از آب و خاک و پرچم ایران پرداختند. 🌷 همچنین به مناسبت سالروز تولد رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان در بخشی از این پیام به تلاش‌های ایشان برای حفظ ارتش در مقابل نغمه‌های شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن اشاره کردند. 📃 متن کامل پیام به شرح زیر است: ✍🏼 بسم‌الله الرّحمن الرّحیم إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿صف:۴﴾ (ترجمه: خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.) 🔺 بیست و نهم فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به ابتکار حکیمانه خمینی کبیر رحمت‌الله علیه به این عنوان نامگذاری شد را به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک میگویم. 🔺 پیروزی انقلاب اسلامی خطّ فاصل بین دو مقطع از حیات ارتش به شمار میرود و باید آن را پایان دوران ضعفی دانست که از سوی دشمنان این آب و خاک و به دست خائنین داخلی بر ارتش و ارتشیان دلاور و صادق کشور تحمیل شده بود. از آن پس ارتش، در جای صحیح خود ایستاد و به جای آنکه متعلق به نظام طاغوتی و فاسد پهلوی باشد در آغوش گرم ملت قرار گرفت که براستی ارتش فرزند ملت است و از دل خانه‌های مردم برمی‌آید. بزودی ارتش در مقابل نقشه‌های شوم امریکا و بازماندگان طاغوت پهلوی و تجزیه‌‌طلبانی که ایرانی از هم‌گسسته میخواستند، ایستاد و حماسه‌ها آفرید. 🔺 ارتش اسلام اینک همچون دو جنگ تحمیلی سابق، دلاورانه از آب و خاک و پرچمی که به آن تعلق دارد دفاع میکند و با تکیه‌گاه قوی الهی و مردمی خود و در صفوفی متراکم و مستحکم، دوشادوش دیگر مجاهدان نیروهای مسلح با دو ارتش رأس جبهه‌ی کفر و استکبار، پنجه در پنجه درافکنده و ضعف و مَذِلَّت آنان را در انظار جهانیان نمایان ساخته است؛ همانطور که پهپادهای آن صاعقه‌وار بر جانیان امریکایی و صهیونی وارد می‌آید، نیروی دریایی دلاورش آماده است تا تلخی شکست‌های جدیدی را به کام دشمنان بچشاند. 🔺 از سوئی دیگر بیست‌ و نهم فروردین ماه سالروز تولد یگانه‌ی دوران، رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان هم هست؛ کسی که بیشترین تلاش را از دهه‌ی اول انقلاب برای حفظ ارتش در مقابل نغمه‌های شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن در جهات مختلف به‌عمل آورد. 🔺 بی‌شک خطّ ترقی توانمندیهای مختلف این نهاد مردمی اصیل که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کشور را پاسداری میکند باید بطور مضاعف پیگیری شود و باذن‌ الله در افقی نزدیک تدابیر لازمه برای تحقق آن صادر خواهد شد. 🔺 در این مسیر توجه به چهره‌‌ی قهرمانانی که در نسلهای متمادی مدیریتی در پنج دهه‌ی اخیر، ارتش را هدایت و راهبری نمودند و بسیاری از ایشان در خیل شهیدان قرار گرفتند و برنامه‌ها و اقدامات آنان و همچنین مرام بزرگوارانه و خالصانه ایشان، درس‌آموز و الهام‌بخش همه‌ اجزاء نیروهای مسلح خواهد بود. از بزرگانی نظیر قرنی، فلاحی، نامجو، فکوری، بابائی، ستاری، اردستانی، و صیاد شیرازی گرفته تا آخرین شهیدان نامدار آن سیدعبدالرحیم موسوی، و عزیز نصیرزاده. 🔺 سلام و درود خداوند متعال بر همه‌ی مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امراء و فرماندهان آن گرفته تا کارکنان و سربازان خاموش و گمنامش؛ و سلام و درود خداوند متعال بر همه ایثارگران و جانبازان آن و سلام و رحمت خاصه‌ی حضرتش بر خانواده‌های مکرّم همه‌ی شهیدان جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونی علیه ملت بزرگ ایران. والسّلام و علیکم و رحمت‌الله و برکاته. ✍🏼 سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای ۲۹/فروردین/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از قرارگاه ربیون
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مرز مطالبه‌گری؛ مراقب ایجاد یأس باشیم! استاد عابدینی: مطالبه‌گری باید دقیق باشد؛ نه با توهین، بدبینی و اختلاف. حرف‌هایی که باعث ناامیدی شوند، ارزش اعمال را باطل می‌کنند و ایجاد یأس در جامعه، به مثابه بی‌غیرتی است. 🔴 قرارگاه تبیین و عملیات مردمی ربّیون https://eitaa.com/rebbion_ir
36.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 🔹 اجتماع‌بزرگ‌هیئات‌مذهبی ▪️ در‌لبیک‌به‌اوامرمقام‌معظم‌رهبری هیئت يازينب سلام الله عليها @yazeinaba_ir
🇮🇷 ویژه برنامه ایران‌ شیعه‌ خانه‌ بقیة‌‌الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ▪️از یکشنبه ۳۰ فروردین‌ ▪️از ساعت ۲۱ الی ۲۳ 📌 بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد) ، تقاطع‌ فردوسی ، موکب‌ هیئت‌ یازینب (سلام‌الله‌علیها) هیئت‌ یازینب سلام‌الله‌علیها @yazeinaba_ir
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جونم به سربازای وطن الله اکبر @nookaari
هدایت شده از استاد عابدینی
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فریب آرامش موقت را نخوریم؛ حضورمان جهادی باشد! استاد عابدینی: دشمنِ فریبکار از غفلت‌ها استفاده می‌کند. حضور ما در صحنه نباید حالت تفریحی پیدا کند، بلکه باید همواره با اقتدار، انگیزه و روحیه جهادی همراه باشد. ◽️این حالت درونی و ابتهاج ما، رابطه‌ای وجودی با خط مقدم دارد و مستقیماً بر قدرت و اثرگذاری سلاح‌های ما موثر است. ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
36.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضیا خیال میکنند به خاطر وادادگی اون دولت بنفش ما از مذاکرات نگرانیم نه والله بخدا ما اگه به مذاکره حساسیم اگر نگرانیم اگرررر میترسیم چووووون آقای شهیدمون همیشه سعی میکرد مردم رو نسبت به مذاکره با آمریکا حساس کنه دست آوردهای مذاکره رو برای ما روشن کنه نمونه ش همین فیلم ببینید چه قدر دقیق روند مذاکرات رو واکاوی میکنند . . بنظرم باور قلبی همه مون همینه که این بار هم آمریکا خیانت خواهد کرد شاید بزبون نیاریم ولی همه برامون مثل روز روشنه که ته ماجرا مثل همیشه ست . . بله و صد البته من مطیع امر ولی جامعه هستم مذاکره ی الانم یک مرحله از جنگه صلحی در کار نخواهد بود پس با اعتقاد و محکم پای این شعار می ایستم که مرگ بر آمریکا @nookaari