هدایت شده از 🌺صاحبنا خواهران🌺
تابستانی داغ و متفاوت در هئیت دختران صاحبنا برای دخترای پرانرژی ۱۳ تا ۱۸ ساله
عکاسی 📸
گلدوزی و رباندوزی 🧵
هوش مصنوعی 🤖
امدادگری 🚑
تابلوی لییان و کالیگرافی 🎨
خوشنویسی با خودکار ✍️
🗓تاریخ شروع کلاس ها :۱۴۰۵/۰۴/۷
💥بـرنامــه هـای خــــاص بـرای دخــــتـــرای خــاص💥
🔸️میزکتاب📚
🔸️ هیجان بازی های فکری🎯🏐🧩
🔸️ چالشهای جذاب🎰
🔸️چایخانه ☕️
🔸️میز مشاوره👥😇
🔸️اردوی زیارتی و تفریحی🚌
🔴 ظرفیت محدوده، بدو 🏃که جا نمونی رفیق
(کلمه کلاس تابستانی را ارسال کنید)⇩ッ
🆔@sahebona_admin_khaharan
این آیه ی مبارک را روز عاشورا حضرت سیدالشهدا قرائت میکردند و لشگریان عمرسعد هم متوجه میشدند که منظور حضرت چی هست
بسم الله الرحمن الرحیم
ما كانَ اللَّهُ لِیذَرَ الْمُؤْمِنینَ
عَلی ما أَنْتُمْ عَلَیهِ
حَتَّی یمیزَ الْخَبیثَ مِنَ الطَّیبِ
وَ ما كانَ اللَّهُ لِیَطْلِعَكُمْ عَلَی الْغَیبِ
وَ لكِنَّ اللَّهَ یَجْتَبی مِنْ رُسُلِهِ مَنْ یشاءُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ
وَ إِنْ تُؤْمِنُوا وَ تَتَّقُوا فَلَكُمْ أَجْرٌ عَظیمٌ
آل عمران ـ۱۷۹
خدا بر آن نیست که مؤمنان را بر این [وضعی] که شما بر آن قرار دارید
[که منافق از مؤمن، و خوب از بد مشخص و معلوم نیست]
واگذارد،
[بر آن است]
تا پلید را از پاک
[به سبب آزمایش های مختلف]
جدا سازد.
و خدا بر آن نیست که شما را بر غیب آگاه کند.
ولی خدا از میان فرستادگانش هر کس را بخواهد
[برای آگاه کردن به غیب] برمی گزیند،
پس به خدا و فرستادگانش ایمان آورید.
و اگر ایمان آورید و تقوا پیشه کنید،
برای شما پاداشی بزرگ خواهد بود.
@nookaari
هدایت شده از پایگاه تحلیلی خبری ۵۹۸
🔴قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص): از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت
🔸در ادامه شرارت های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
🔸ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می شود.
یدیعوت آحارانوت از احتمال آسیب به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا پس از درگیری با ایران خبر داد.
🔻تهاجم پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین
🔹در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.
🔹به گزارش روابط عمومی ارتش، در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی خود، قرار داد.
🔹در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت.
🔹ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست.
جزئیات تازه از عملیات اطلاعاتی ایران در حمله به پایگاههای آمریکا در اردن و بحرین
🔹یک منبع آگاه: ایران برای حملات بامداد پنجشنبه به برخی پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه، یک طرح اطلاعاتی و عملیاتی پیچیده را به اجرا گذاشته است.
🔹حملات یادشده خسارات قابل توجهی به تجهیزات گرانقیمت نیروهای آمریکایی وارد کرده است؛ هرچند مقامهای رسمی آمریکا تاکنون جزئیاتی درباره میزان این خسارات منتشر نکردهاند.
🔹این منبع نظامی گفته نیروهای ایرانی از زمان برخاستن دو فروند هواپیمای بزرگ P-8 آمریکا، مسیر و محل استقرار آنها را زیر نظر داشتهاند. یکی از این هواپیماها از پایگاه هوایی دیگو گارسیا در مرکز اقیانوس هند و دیگری از یکی از پایگاههای آمریکا در اروپای غربی به سمت جنوب خلیج فارس شناسایی شدند.
🔹بر اساس اطلاعاتی که این منبع آگاه نظامی در اختیار خبرنگار ما قرار داده، محل استقرار این هواپیماها در پایگاه هوایی شیخ عیسی در بحرین و پایگاه علی السالم در کویت، هدف تسلیحات دقیق ایران قرار گرفته است.
🔹یک منبع دیگر نیز گفته است که ایران با استفاده از رصد اطلاعاتی و میدانی، استقرار دستکم سه فروند جنگنده F-35 آمریکا را در یکی از آشیانههای پایگاه هوایی موفق السلطی در اردن تا لحظات پایانی پیش از شلیک موشک پایش کرده و سپس محل دقیق این آشیانه را با موشکهای برد بلند سوخت جامد هدف قرار داده است.
نوکری
جزئیات تازه از عملیات اطلاعاتی ایران در حمله به پایگاههای آمریکا در اردن و بحرین 🔹یک منبع آگاه:
شاید الان اعتراف نکنند ولی صبر کنیم
بزودی خودشون دقیق ترشو میگن ...
مثل راه سرویس بهداشتی های ناو هواپیما برشون که بعدها معلوم شد اتش سوزی سنگین شده بود و کممونده بود همه شون بمیرن ...
بنظرم همینکه دشمن از ایران حتی در مورد مذاکره هم عصبانی هست
خودش یه هنر هست و من از هرکسی که باعث عصبانیت این سگ موزد شده از صمیم قلبم تشکر میکنم
البته و صد البته که ما خونخواه رهبر شهیدمون هستیم و ملت پای همین موضوع ایستاده اند و ان شاءلله نوبت این مهم خواهد رسید بإذن الله تبارک و تعالی
@nookaari
طرف مخازن آب شرب یه منطقه کوچیک رو تو این آب و هوای گرم زده
لنج یه تعداد جونهای عادی رو زده که کممونده بوده وسط دریا کشته بشن
و ...
هی هم ادعای ابرقدرتی نظامی میکنه
هدایت شده از شیخ غلامعلي بدرلو
خدایا ما گریه کن های امام حسین علیه السلام که قاتل امام حسین علیه السلام هم هستن نباشیم...
قاتلُ الحسين (عليه السلام) هو قاتل أهدافه، والبكاء عليه غير كافٍ:
وأسأل الله أن لا يجعلنا نقتل الإمام الحسين ونحن نبكي، أن لا يجعلنا نقتل أهداف الحسين ونحن نبكي.
الإمام الحسين ليس إنساناً محدوداً عاش من سنة كذا ومات في سنة كذا .. الإمام الحسين هو الإسلام ككلّ، الإمام الحسين هو كلُّ هذه الأهداف التي ضحّى من أجلها هذا الإمام العظيم، هذه الأهداف هي الإمام الحسين؛ لأنّها هي روحه، وهي فكره، وهي قلبه، وهي عواطفه، كلّ مضمون الإمام الحسين [هو] هذه الأهداف، [هو] هذه القيم المتمثّلة في الإسلام.
فكما أنّ أهل الكوفة كانوا يقتلون الحسين وهم يبكون، فهناك خطرٌ كبيرٌ في أن نُمنى نحن بنفس المحنة، أن نقتل الحسين ونحن نبكي، يجب أن نشعر بأنّنا يجب أن لا نكون على الأقلّ قتلةً للحسين ونحن باكون.
البكاء لا يعني أنّنا غير قاتلين للحسين؛ لأنّ البكاء لو كان وحده يعني أنّ الإنسان غير قاتل للحسين إذاً لما كان عمر بن سعد قاتلًا للحسين؛ لأنّ عمر بن سعد بنفسه بكى.
موسوعة الإمام الشهيد السيد محمد باقر الصدر قدس سره، ج20، ص 515