eitaa logo
🕋 ⚘به سوی ظهور⚘غزه کربلا ⚘اللهم عجل لولیک الفرج ⚘⚘⚘
110 دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
53 فایل
🕋بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ سلام قران وسخنان اهل بیت علیهم السلام بهار دلهاست. اللهم‌ عجل لولیک الفرج نشرمطالب صدقه جاریه
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شعله ی طور
16.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ جلوات صدیقه ی طاهره سلام الله علیها برای امیرالمومنین علیه السلام بخشی از صوت جلسه دوم فاطمیه ی ۱۴۴۰ المکتوبات فی النجف الاشرف @m_h_esfahani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠این فیلم ناب و دیدنی را از دست ندید ببینید و نشر دهید 🔹شهید حاج قاسم: من قدرت حضرت زهرا را محبت مادری او را در هور دیدم 🇮🇷 در غرب کانال ماهی دیدم 🇮🇷 در وسط میدان مین دیدم، 🇮🇷وقتی شما مادرها نبودید 🇮🇷و بچه هاتون در خون دست و پا می زدند 🔹فاطمه در هور در کربلای پنج در اروند در کوه های سرد و سخت کردستان مادری کرد.😭😭😭😭😭 ☫به بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/2750873600Cd32c3e2e5c@fadayiian🇮🇷
یاعلی 🔉نوحه بكم فتح الله اباعبدالله الحسین💚 حسین طاهري
هدایت شده از سید انقلابی البرز
✅✅ سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز: 🌹🌹تشییع باشکوه پیکر شهدا در استان البرز و کرج ، پاسخ یاوه گویان را داد. ⬅️⬅️مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز گفت: خیل عظیم جمعیت در تشییع پیکر شهدای گمنام در استان البرز و کرج، پاسخگوی یاوه گویی های دشمنان است. 🔷سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در کرج ضمن تسلیت سالروز شهادت ام ابیهاحضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) افزود : امروز شاهد خیل عظیمی از جمعیت در استان البرز و شهر کرج و استقبال بی نظیر مردم شهیدپرور از این شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودیم. 🔷وی حضور گسترده و پرشور در مراسم تشییع پیکر این لاله های پرپر را نشانه محبت، دوستی و مودت مردم با شهدا دانست و مطرح کرد: یکی از این پیکرهای مطهر امروز در معراج شهدای البرز در بیلقان کرج و یکی دیگر از شهدای والامقام در پارک بهشت شهرستان فردیس به خاک سپرده می شوند. دو تن از شهدای دیگر نیز در روزهای 13 دی ماه ، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و 16 دی ماه ، سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در منزلگاه ابدی خود آرام می گیرند. 🔷مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه این خیل عظیم جمعیت پاسخگوی یاوه گویی های دشمنان است، عنوان کرد: مردم با حضور خود در این مراسم، تودهنی محکمی به دشمنان زدند و از این پس نیز همینگونه پاسخ بدخواهان این نظام و انقلاب را خواهند داد. دشمنان بدانند که ملت ایران تحریم ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند و اجازه هیچ دخالتی را به آنها نخواهند داد. 🔷سردار اسلامی در پایان با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان از توطئه ها و دسیسه های دشمنان اظهار کرد: با جهاد تبیین، توضیح و بیان واقعیتها برای نسل جوان می توان همه حربه های دشمنان را به خودشان بازگرداند. طی چند سال گذشته در زمینه جهاد تبیین و توجیه جوانان کوتاهی کرده ایم که از این پس باید در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) ضمن توجه ویژه به این فریضه مهم، به آن جامه عمل بپوشانیم.
هدایت شده از بحار توحید
🔻 منقول از سیّد اهل مراقبة (سیّد إن طاووس رضوان اللّه تعالی علیه) 🔸 علامه مجلسی رضوان الله تعالی علیه فرموده‌اند: سیّد بن طاووس علیه الرحمة روایت کرده‌اند: هر که را به این کلمات زیارت کند و پس از آن استغفار نماید، خداوند متعال گناهان او را می آمرزد و او را داخل بهشت می‌فرماید: ✅ «السلام علیکِ یا سیدةَ نساءِ العالمِین، السلام علیکِ یا والدةَ الحججِ علی الناس أجمعین، السلام علیکِ أیّتُها المظلومةُ الممنوعةُ حقُّها. اللّهم صلِّ علی أَمَتِکَ و ابْنَةِ نبیِّک و زوجةِ وصيِّ نبیِّک صلاةً تَزْلِفُها فوق زُلْفی عبادِکَ المُکْرَمِینَ مِنْ أهلِ السماواتِ و أهلِ الأرَضِین». 🔹 علامه مجلسی رحمه اللّه تعالی می فرماید: این زیارت مختصر معتبری است و هر وقتی می توان انجام داد. ┄┅═✧❁•💠•❁✧═┅┄ 🔺 کانال رسمی نشر آثار حضرت آيةالله ضرابی دام ظله العالی @behar_zarrabi
هدایت شده از بحار توحید
شرح خطبه حضرت زهرا ع ۱۱​.aac
32.97M
🎧 شرح -جلسه1⃣1⃣ ◀️شمّه ای از خصوصیات نعمت‌های بهشت... 🎙حضرت آيةالله ضرابی 🗓تاریخ: 1401/9/28 ⏱ زمان: 44 دقیقه @behar_zarrabi
هدایت شده از شعله ی طور
『🕊͜͡✨』 ما شده ایم عبد فضای مجازی ، هر چه او به ما بدهد ما می گیریم ، حتی شبکه های مذهبی ! آنها برای ما باید تعیین بکنند که چه به خورد ما برود در صورتی که کسی که حرکت آسمانی اش را شروع کرده باشد ، مثل مغناطیس محیط برایش حرف برای گفتن دارد و او جذب هر چیزی نمی شود . حتی اگر کانالی را باز می کند ، آن فکری که داشته را می خواند ، ناگهان می بیند جلویش سبز شد. از خیابان رد می شود می بیند یک کسی در گوشش یک چیزی اینطوری گفت . رادیو دارد همان حرف را می زند که این دارد به آن فکر می کند . به این می گویند سلوک . نگاه که می کند روی نقش دیوار ، روی فرش ، گل فرش ، آن فکری که دارد را می بیند و کم کم احاطه پیدا می کند ، بزرگتر می شود ، روحش آسمانی تر می شود . اما اگر فکرش مشغول امور شهوانی باشد ، فکرش مشغول دنیا باشد ، این چکار می‌خواهد بکند؟! می ماند .. ♦️ جلسه دوم ، دریچهٔ سلوک در طبقات وجود انسان کامل ☑️ @m_h_esfahani
هدایت شده از مسجد مقدس جمکران
📃 یک. آمده بودند عیادتش. یکی از زن‌ها با لحنی دلجویانه پرسید: «حالت چطور است؟» می‌خواستند با این‌جور سوال‌ها همه چیز را عادی نشان بدهند. انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده. بدون این‌که نگاهشان کند، با ته‌مانده‌های توانی که برایش باقی مانده بود گفت:«از دنیای شما متنفرم. از مردهای شما هم همین‌طور. آن‌ها دشمنان منند» لبخند مصنوعی زن‌ها روی صورتشان ماسید. ادامه داد:«به خدا سوگند که اگر کار به دست علی می‌افتاد، مردم به سرچشمه‌های زلال و گوارا می‌رسیدند» حرفهایش که تمام شد، با چشمهای خیس از زن‌ها رو برگرداند و گفت:«بروید و با دنیای خودتان خوش باشید» دو. لحظه‌های آخر بود. فضه مرتب روی پیشانی داغش دستمال خیس می‌گذاشت، اما تبش پایین نمی‌آمد. بچه‌ها با نگرانی دست‌های نحیفش را گرفته بودند. به بچه‌ها و فضه اشاره کرد که چند لحظه بیرون باشند. دلش نمی‌خواست گریه‌اش را ببینند. با علی که تنها شد تازه بغضش ترکید و قطره‌های اشک روی گونه‌اش جاری شدند. علی پرسید: فدایت شوم! چرا گریه می‌کنی؟ گفت: گریه من برای توست علی! برای آن‌چه که این قوم بعد از من بر سر تو می‌آورند... سه. هیچکس مثل تو که تمام آن سال‌ها را با علی زیر یک سقف نفس کشیده بودی، قدر با علی‌ زیستن را نمی‌دانست. هیچکس مثل تو دنیای با علی‌ بودن را ندیده بود. همان دنیایی که همه چیزش یک‌طور دیگر بود. همان‌دنیایی که حتی صدای پرنده‌هایش، حتی شکل طلوع‌کردن خورشیدش، حتی حال و‌هوای روزهای بارانی‌اش فرق داشت. همان دنیایی که تو برای همه می‌خواستی‌اش و نگذاشتند و نشد. همان دنیایی که آخرین پسرت یک روز از نو می‌سازدش. از آخرین لبخند تو خیلی سال گذشته دختر پیامبر خدا. اما آن روز لبخند تو دیدنی خواهد بود... سلام الله علیها علیه‌السلام 🌐 www.jamkaran.ir 🆔 @jamkaran_ir
sied mohamad ali behbhani.mp3
4.55M
با صدای شهید حاج شيخ احمد ضيافتے كافے با اشتراک این لینک ما را به دوستان خود معرفی کنید @voicekafi @MahdiehTehran 🔹 پیام‌ رسان سروش sapp.ir/voicekafi 🔹 پیام‌ رسان ایتا eitaa.com/voicekafi
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌹فاطمه ما را هدایت مي كند رهبري سوي ولایت مي كند 🌹زينت گرفته ايوان نجف با نام فاطمه
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌹فاطمه ما را هدایت مي كند رهبري سوي ولایت مي كند 🌹زينت گرفته ايوان نجف با نام فاطمه ✨ايوان نجف فاطمیه ١٤٤٤ ✨ديماه ١٤٠١
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌹فاطمه ما را هدایت مي كند رهبري سوي ولایت مي كند 🌹زينت گرفته ايوان نجف با نام فاطمه ✨ايوان نجف فاطمیه ١٤٤٤ ✨ديماه ١٤٠١
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌹فاطمه ما را هدایت مي كند رهبري سوي ولایت مي كند 🌹زينت گرفته ايوان نجف با نام فاطمه ✨ايوان نجف فاطمیه ١٤٤٤ ✨ديماه ١٤٠١
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌹فاطمه ما را هدایت مي كند رهبري سوي ولایت مي كند 🌹زينت گرفته ايوان نجف با نام فاطمه ✨ايوان نجف فاطمیه ١٤٤٤ ✨ديماه ١٤٠١
[۱]بسم‌الله الرحمن الرحیم امر به معروف بخاطر مصلحت عمومی جامعه خطبه فدکیه حضرت زهرا (سلام الله علیه) «جعل الله... الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ مَصْلَحَةً لِلْعَامَّةِ»[۱] ؛ «خداوند امر به معروف را به خاطر صلاح توده مردم قرار داده است». یکی از فلسفه های امر به معروف و نهی از منکر تأمین مصالح عمومی جامعه می باشد؛ بر همین اساس حضرت زهرا (سلام الله علیه) در خطبه فدکیه فرموده اند: «جعل الله... الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ مَصْلَحَةً لِلْعَامَّةِ»[۱] ؛ «خداوند امر به معروف را به خاطر صلاح توده مردم قرار داده است» طرد نااهلان از پست های کلیدی حضرت علی (علیه السلام) در این باره فرموده اند: «فَرَضَ اللَّهُ... الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ مَصْلَحَةً لِلْعَوَامِّ وَ النَّهْی عَنِ الْمُنْکرِ رَدْعاً لِلسُّفَهَاء»[۲] ؛ «خداوند امر به معروف را به خاطر مصلحت توده مردم، و نهی از منکر را برای بازداشتن بی خردان، تشریع و واجب کرد». و یا در بیان دیگری فرمودند: «لَا تَتْرُکوا الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْی عَنِ الْمُنْکرِ فَیوَلَّی عَلَیکمْ [أَشْرَارُکمْ] شِرَارُکمْ»[۳] ؛ «امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که تبهکاران بر شما چیره می گردند». [۱] . من لا يحضره الفقيه، ج 3، 568. [۲] . نهج البلاغه، ص 512. [۳] . نهج البلاغه.
یاعلی خطبه فدک سخنرانی حضرت زهرا(س) | شهادت بر توحید توحید اگر درختی باشد میوه‌ای هم دارد؛ میوه و ثمره‌ی این درخت، «اخلاص در عمل» است. توحید ذاتی، توحید صفاتی و توحید افعالی همه نتیجه‌ای دارد و آن «توحید در عبادت» است... فصل اوّل: سخنرانی حضرت زهرا(س) | ۳   شهادت بر توحید وَ أشْهَدُ أَنْ لا اِلهَ اِلا اللهُ وَحْدَهُ لاشَریکَ لَهُ پس از اینکه حضرت(س) حمد و ستایش خدا فرمود، به اقرار توحید می‌پردازد و گواهی می‌دهد که خدایی جز الله «تعالی» ذات مستجمع جمیع صفات نیست و شریکی برای او وجود ندارد. کَلِمةٌ جَعَلَ الإِخْلاصَ تَأْویلَها برای کلمه‌ی توحید، خداوند تأویلی قرار داده است؛ یعنی نتیجه و تأویل کلمه‌ای که به عنوان «شهادت به وحدانیت» می‌گوییم، «اخلاص در اعمال» است. توجّه کنید! که توحید اگر درختی باشد میوه‌ای هم دارد؛ میوه و ثمره‌ی این درخت، «اخلاص در عمل» است. توحید ذاتی، توحید صفاتی و توحید افعالی همه نتیجه‌ای دارد و آن «توحید در عبادت» است: یعنی «توحید در عبادت» میوه‌ی توحید ذات و صفات و افعال خواهد بود. پس اگر کسی واقعاً به این معنا از نظر عقلی به وحدانیت حق، ذاتاً، صفاتاً و فعلاً اعتقاد داشته باشد و این اعتقاد از واردات قلبیه‌ی او شده باشد، نتیجه‌اش چیزی جز «اخلاص در عمل» نخواهد بود؛ چون توحید مثمرثمر و اخلاص‌آور، توحیدی است که از واردات قلبیّه شده باشد. «اخلاص در عمل» یعنی اینکه ما در اعمالمان هیچ موجود دیگری را در نظر نگیریم. جملات بعدی حضرت زهرا(س) هم شاهد بر همین معنا است؛ یعنی حصول باور، چون تصدیق‌های عقلی غیر از باورهای قلبیّه است. «واردات قلبی» یعنی اینکه دل باور کند که همه در مقابل او هیچ‌اند. این باور قلبی است و اخلاص در عمل می‌آورد و دیگر محال است چنین انسانی در عمل دچار ریا شود. لذا اهل معرفت می‌گویند: باید اوّل قلب را خالص کرد، چون با خلوص قلب، خلوص در عمل پیدا می‌شود. «خلوص قلب» یعنی اوّل قلبت را موحّد کن بعد عملت توحیدی می‌شود؛ این یعنی همان «خلوص در عمل». پس با وارد شدن این معنا در قلب که مالک‌الملوک حقیقی و ولی‌نعمت واقعی او است و همه در مقابل او هیچ‌اند، به اصطلاح به توحید ذات و صفات و افعال می‌رسیم که: «لامُؤثِّرَ فی الوُجودِ الاّ الله». خلاصه اگر می‌بینیم در اعمالمان خللی وجود دارد باید بدانیم که خلل در توحید ما است. از این خلل در توحید به «ضعف ایمان» هم تعبیر می‌شود. لذا دلیل اینکه بعضی خلوص در اعمال ندارند این است که توحیدشان خلل دارد یعنی غیر از خداوند را مؤثّر می‌دانند. وَ ضَمَّنَ الْقُلُوبَ مَوْصُوْلَها و همه‌ی دل‌ها وابستگی به خدا را دربردارد. در اینجا هم در مورد «مَوْصُوْلَها» احتمالات مختلفی مطرح شده است. بعضی گفته‌اند: مراد این است که ادراک افراد از کلمه‌ی توحید، یعنی «لا اله الا الله» متفاوت است، مثلاً آن «لااله الا الله» که پیغمبر اکرم(ص) می‌گوید برخاسته از ادراکی است که با ادراک حضرت عیسی(ع) یا حضرت موسی(ع) و همین طور تا برسد به ادراک یک روستایی و... تفاوت دارد. امّا مطلب بسیار زیبایی که در این جمله‌ی حضرت زهرا(س) به ذهن می‌آید ارتباط مستقیم آن با جمله‌ی قبل است. در عبارت قبل فرمود: اخلاص نتیجه و تأویل کلمه‌ی توحید است و ثمره‌ی توحید را اخلاص معرفی کرد. اخلاص هم یک امر قلبی است یعنی عمل ریشه از قلب و دل می‌گیرد؛ پس اگر عمل بخواهد خالص باشد، دل باید خالص شود. حال اگر سؤال شود چگونه این دلمان را توحیدی کنیم؟ پاسخ این است که این توحید را خدا در دل‌ها جاسازی کرده و معنی عبارت وَ ضَمَّنَ الْقُلُوبُ مَوْصُولَها این می‌شود که تمام دل‌ها این وابستگی به حق را دربردارد. این همان معنایی است که در معارف و روایات ما فرموده‌اند: «کُلُّ مولُودٍ یولَدُ عَلَی الفِطْرَة»؛[١] و در روایت دیگر آمده است که: «ألْفِطرَةُ هِی التّوحید»؛[٢] یعنی خدا همه‌ی دل‌ها را حتّی دل مشرک و ملحد و کافر به معنای اخصّش را مفطور به توحید کرده است. امّا مطلب این است که وقتی ما پا به عرصه‌ی دنیا می‌گذاریم، شیطان دلِ ما را از آن توحیدِ جاسازی شده‌ی الهی تخلیه می‌کند. پس توحید در دل من و تو وجود دارد نه اینکه بخواهیم آن را وارد کنیم. یعنی خدا دل انسان را موحّد آفریده، امّا ما تابع شیطان می‌شویم و آن را مشرک می‌سازیم. آدمی خود، دل را مشرک می‌کند و الاّ دل موحّد است. وَ أنارَ فِی التَّفَکُّرِ[٣] مَعْقُولَها خداوند فکرها را به همان اندازه‌ای که نسبت به کلمه‌ی توحید تعقّل می‌کنند نورانی کرده است. در اینجا توجّه کنید که ما یک قلب داریم و یک عقل، در باب قلب گفتیم که اگر توحید در قلب کسی وارد شد ثمره‌اش اخلاص در عمل است و خداوند هم توحید را در قلب همه‌ی انسان‌ها جاسازی کرده است و هیچ انسانی نیست که فاقد آن باشد؛ جمله‌ی قبلی حضرت زهرا(علیهاسلام) هم دلالت بر این داشت، امّا در مورد عقل چه؟ حضرت در اینجا از بحث قلب به بحث عقل وارد می‌شود
🍃🌸🍃🌸 🍃🌹بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيم🍃🌹 🌼آیت الکرسی🌼 🌹🌸بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ🌸 🌸اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ كُرْ‌سِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا يَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ﴿٢٥٥﴾🌸 لَا إِكْرَ‌اهَ فِي الدِّينِ ۖ قَد تَّبَيَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَيِّ ۚ فَمَن يَكْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿٢٥٦﴾🌸 اللَّـهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُ‌وا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾🌸🌹 🌹🍃🍃🌹 🌺الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم🌺
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌹🇮🇷حادثه شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌ها شد👆 🔹رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ این حادثه تلخ را موجب داغدار شدن دلها اما ماندنی در تاریخ ایران خواندند و با تأکید بر رسوا شدن دستهای پشت پرده این خباثت یعنی امریکایی‌های کینه توز و بوجود آورنده داعش، خاطرنشان کردند: دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید این حادثه با عظمت را همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار دهند و به آیندگان منتقل کنند. 🔹حضرت آیت الله خامنه‌ای ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند و گفتند: علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند. 🔹ایشان دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را به تولیدات هنری در خصوص این حادثه و سایر قضایای تاریخی توصیه کردند و افزودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم به‌گونه‌ای که نسل جوان ما اطلاعات زیادی از حوادث گذشته از جمله جنایات منافقین ندارد. 🔹رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: تبیین این واقعیت‌ها جزو وظایف فعالان بخشهای هنری، تبلیغی و نگارشی و همه دستگاههای فرهنگی است. 🕋🌹خادم الشهدا