eitaa logo
کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی
2.1هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
79 فایل
ارتباط با ادمین: @yaemamhasaan تبادل و تبلیغات: @sadrjahad رزرو بلیط: @yarafegh هماهنگی و رزرو اجرای شهرستانها: 09176827420 سایت مجموعه نورالهدی: noorolhodaeeha.ir صفحه روبیکا: Rubika.ir/noorolhodaa_ir صفحه آپارات: aparat.com/noorolhodaa_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| تاریخ ترور ◽️تاریخچه‌ی هزاران ایرانی در یک نگاه... ◽️۴۱سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت مردم،‌ با هرگونه اقدام تروریستی قاطعانه برخورد می‌کند. | تولید شده در سال ۱۳۹۶ ⬇️ دریافت نسخه‌ی باکیفیت |۶۶مگابایت | @KHATTMEDIA @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
🎞 پخش فیلم اجرای" تئاتر جابر " 📆بعد از محدودیتهای هفته ی جاری 📌با رعایت پروتکل های بهداشتی 📱ارسال پیامک جهت رزرو بلیط: ۰۹۹۱۵۱۹۲۷۰۲ @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۹ آذر ماه 📌 ۹ آذرماه ۵۶: برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی در شهرستان قم؛ که در این مراسم مردم شعار هایی به نفع امام سردادند . 📌۹ آذر ماه ۵۷: ➖گزارش ساواک راجع به جلسه ی تعدادی از روحانیون طرفدار امام برای رسیدن به یک انسجام عمومی در ماه های محرم و صفر؛ آیت الله بهاءالدین محلاتی و شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب از امضاء کنندگان این اعلامیه بودند. ➖اجتماع ۶ هزار نفری مردم شیراز در مراسم استقبال از شهید دستغیب. ➖فعالیت های انقلابی مردم بوشهر ؛ از جمله سخنرانی سید جواد رکنی در مسجد غضنفری بندر لنگه و تجمع مردم بوشهر در مسجدجامع عطار این شهر پس از سخنرانی انقلابی یکی از وعاظ که به راهپیمایی و اعتراض علیه رژیم تبدیل شد.. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨سیدِ بزرگوارِ نورانی،ارزنده وبرجسته چرا ازتو کم برایمان گفته اند؟ چرا آنطور که سلبریتی هارا میشناسم تورا نشناختم؟ امام خمینی (ره) درباره ی شما فرمود: شهید بهشتی زیست و به شهادت رسید 🥀 دشمنی کردند با کسی که فکر تولید میکرد، کار راه می انداخت و پیش میرفت. دشمنی هایشان را با تو قطع نکردند درحالی که نمیدانستند،راهت ادامه داره... و بشنوند ازما فرزندان انقلاب این نهضت ادامه دارد. در مسلخ عشق جز نکو‌ را نکشند💔🥀 🌺 @revayate_sadr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تئاتر جابر ✅با محوریت داستان یک دانشمند هسته ای 🔺 بصیرت افزایی قشر موثر جامعه یعنی بانوان 🔺ایجاد انگیزه ی قوی در جهاد علمی و فرهنگی 🔺 معرفی زیبای حیا و عفت و حجاب و غیرت 🔺مروج سبک زندگی ایرانی _اسلامی 🔺آشنایی با منویات رهبری در لایه های مختلف اجتماعی،علمی،سیاسی ،خانوادگی ،دشمن شناسی و ... @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
بسم الله الرحمن الرحیم چند روز پیش توسط یکی از دوستانم از محتوای بیانیه‌ای مطلع شدم که توسط موسسه ای در خصوص یک تئاتر منتشر شده بود. از آنجا که تئاتر را دیده بودم و با عوامل و تیم بازیگران تئاتر آشنایی داشتم. مشتاق شدم شخصاً بیانیه را مطالعه کنم. پس از مطالعه بیانیه‌ی مذکور بیش از آنچه آن را توهین به ساحت هنر و عوامل هنرمند این تئاتر بدانم، آن را توهین به ساحت علم دانستم، زیرا فرد نگارنده تنها با ابزار قرار دادن چند اصطلاح علمی و جامعه‌شناختی و با ادبیاتی در ظاهر آکادمیک سعی در رسیدن به نتیجه‌ای می‌کرد که قبل از طرح مقدمه گرفته شده بود. به عنوان یک دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی جامعه‌شناسی و پژوهشگری علوم‌اجتماعی بر آن شدم تا با نگارش این یادداشت بخشی از مغالطات علمی آن را بیان کنم. ابتدا لازم می‌دانم 3 مقدمه را برای طرح بحث خود عنوان کنم. مقدمه‌ی 1: تئاتر امروزه یکی از تاثیرگزارترین روش‌های تبلیغ ایدئولوژی و تفکرات مختلف است که متاسفانه با وجود تاکیدات متخصصان امر در میان قشر انقلابی بسیار مغفول مانده. حال گروهی از زنان انقلابی و خوش‌فکر با یادگیری تکنیک و فنون تئاتر سعی کردند تا این پلتفرم هنری را از آنِ خود کرده و با استفاده از آن حرف‌های مکتبی و گفتمانی خود را خطاب به جامعه‌ی زنان بزنند. مقدمه‌ی 2: تئاتر جابر از نظر ما یک تئاتر آوانگارد زنانه در این زمان است. به این معنا که تمام عوامل و مخاطبان آن را زنان تشکیل می‌دهند. یکی از دلایل زنانه کردن این پلتفرم قطعاً به تصویر کشیدن ساحت‌هایی از زندگی و زیست‌زنانه و شخصی است که به دلیل تقیدات شرعی در قاب تلویزیون، سینما و تئاتر و هیچ پلتفرم نمایشی دیگری نمی‌گنجد. مقدمه‌‌ی 3: واضح است که زن بودن عوامل تئاتر و زنانه بودن جامعه‌ی مخاطب فرصتی بدست می‌دهد تا ابعادی از زندگی اسلامی بازتاب داده شود که هیچ‌گاه امکانی برای نشان دادن آن در قالب‌های هنری بومی نبود و این امتیازی است که متعلق به این سبک است. صحنه‌هایی مثل آراسته بودن و ارایش داشتن زن در خانه (گرچه در آثار سینمایی رسمی و تئاتر‌ها هم دیده می‌شود)، شوخی کردن، ابراز علاقه‌ی مناسب محارم به هم، محبت کردن و دیگر مناسبات درون خانواده. با طرح این 3 مقدمه وارد بدنه‌ی اصلی متن می‌شوم: اشکالی که به طور واضح در متن دیده می‌شود استفاده از اصطلاحات و عبارت‌های جامعه شناختی و زبان شناختی بدون طرح استدلال درست و فقط با یکسری توصیفات بی سر و ته است. آنچه به متن قوام می‌دهد و یک حرف را اثبات میکند، فرآیند REASONING یا استدلال کردن است نه EXPLANING یا همان تبیین. فرد نگارنده در متن بیانیه با استفاده از اصطلاح «تحلیل نشانه شناختی» که یک اصطلاح زبان شناختی _جامعه شناختی است. اکت‌هایی مثل آراسته بودن زن در مقابل همسر یا دختران درون خانواده، بوسیدن برادر توسط خواهر را دال بر مدلولهای اروتیک می‌داند. سوال من از نگارنده این است که چطور فردی که خودش تئاتر را ندیده باتوجه به اینکه نگارنده مرد است و مردان امکان تماشای تئاتر را ندارند به خود اجازه‌ی تحلیل نشانه شناختی داده است. حال آنکه برای چنین تحلیلی حتماً باید به کلیت CONTEXT یا زمینه مسلط بود و همه‌ی روابط را تحلیل کرد و در نهایت دست به تحلیل متن به یکی از انواع تحلیل: هم زمانی، در زمانی، ساخت‌گرایی معنایی، بینا متنی و کنایی زد. حال آنکه مبنای تحلیل نشانه شناختی نگارنده تنها توجه به همان صفحه و نشانه است و اتفاقاً کل 3 ساعت تئاتر را زمینه‌ی تاثیرگزاری این صحنه‌ها می‌داند. اکت‌هایی که بسیار خلاقانه و هوشمندانه روابط تراز درون خانواده را نشان می‌دهد و مبتنی بر اقوال و متون الهیاتی ما هستند. مواردی چون محبت میان همسران، آراستگی متعارف محارم نزد یکدیگر، شوخی و شادابی درون خانواده. حال چه شده که تمام صحنه‌های محبت‌آمیز کاملا سالم توسط نگارنده دال (SIGNIFIANT)مدلول‌های (SIGNIFIET) جنسی قرارگرفته‌اند، نمی‌دانم. تنها چیزی که به نظر می‌رسد نگاه اروتیک خود نویسنده به پدیده‌هاست و چه خوب که مخاطب این تئاتر روح و نگاه ریزبینانه و ظریف بانوان است. نکته‌ی دیگر که یک ساده انگاری علمی و سخیف است اشاره‌ی نگارنده به نظر برخی مخاطبان دبیرستانی در مورد محتوای تئاتر است. نگارنده بیان می‌کند که با انجام یک تحلیل کیفی از صحبت چند دانش‌آموز دبیرستانی که محتوای تئاتر را عاشقانه دانسته بودند تا انقلابی به این نتیجه رسیده است که حرف‌های قبلی‌اش منطقی بوده و تئاتر عاشقانه‌ی جنسی است تا گفتمانی_تبلیغی. اولاً امیدوارم فایل این نظر سنجی از مخاطبان دبیرستانی در قالب مصاحبه‌ی عمیق موجود باشد و ارائه شود. زیرا همانطور که در تمام کتاب‌های روش تحقیق علوم اجتماعی مثل کتاب کیوی، سی رایت میلز، ریمون بودون مطرح می‌شود ارائه‌ی یک پرسشنامه یا نظرسنجی سطحی ذیل تحقیق کمی قرار می‌گیرد و اعتبار تحلیل کیفی ندارد. ادامه👇
ادامه👆 دوما به فرض گرفتن مصاحبه و صحیح بودن نتیجه با وجود اینکه هیچ یک از بازخورد‌ها و نظرسنجی‌های شکل‌گرفته از سوی خود گروه تئاتر جابر موید این نکته نیست. خوب بود که نویسنده عنوان می‌کرد که از چه روشی برای تحلیل استفاده کرده زیرا فهم و استنتاج از پاسخ‌ها خود کاری بسیار حرفه‌ای و سنگین است و تنها از پس یک پژوهشگر بر‌می‌آید. سوماً امیدوارم نگارنده بداند که مفهوم عاشقانه بودن یک عبارت مبهم و چند پهلو است و اساساً با جنسی بودن متفاوت است و کمتر کسی است که از کلمه‌ی عاشقانه تنها برداشت جنسی بکند. همانطور که ولادیمیر مایاکوفسکی، شاعر و درام نویس فوتوریست انقلابی روسی که تئاترش به تئاتر انقلاب شهرت داشت اساساً امر انقلابی را یک امر عاشقانه می‌دانست و این هنر و خلاقیت کارگردان تئاتر جابر را برای من چند برابر می‌کند که عده‌ای از مخاطبان تئاتر انقلابی او را عاشقانه دانسته‌اند! به امید روزی که علم، هنر و عشق دستمایه‌ی ذهن‌های آلوده نشود! فاطمه . م دانش‌آموخته‌ی‌کارشناسی جامعه‌شناسی دانشگاه‌تهران و دانشجوی‌ارشد پژوهشگری‌علوم‌اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
🎞 پخش فیلم اجرای" تئاتر جابر " 📆 پس از محدودیتهای هفته جاری ویژه بانوان بالای ۱۵ سال 📌با رعایت پروتکل های بهداشتی 📱ارسال پیامک جهت رزرو بلیط: ۰۹۹۱۵۱۹۲۷۰۲ @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
‏⭕️ ابعاد سیاسی و رسانه ای ترور پدرهسته ای ایران ⭕️ 📢امشب، ١٠ آذر، شبکه افق 🔳برنامه جهان آرا 🔻🔺مهمانان: 🔹️ سید مصطفی خوش چشم 🔹 سید محمود نبویان 🔴 اطلاع رسانی کنید🔴 🔊🇮🇷اخبار، تحلیل ها و مطالب مربوط به ترور پدرهسته ای ایران، شهید فخری زاده @shahidfakhrihastei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۱۰ آذر ماه 📌 ۱۰ آذرماه ۵۷: ➖تظاهرات مردم در شهر ری و اطراف حرم مطهر که با خشونت رژیم به پایان رسید. ➖گزارشی از نحوه ی برخورد ساواک با انقلابیون؛در این گزارش از مامورین نظامی و امنیتی خواسته شده تا شدت عمل بیشتری از خود نشان دهند و با استفاده از رعب و وحشت مردم را از حضور در خیابان باز دارند. ➖بخشنامه ی "تیمسار عباس قره باغی " وزیر کشور در دولت "ارتشبد ازهاری" د مورد چگونگی برخورد با مردم در روزهای ماه محرم ۱۳۵۷؛ در این بخشنامه هراس رژیم از ایام محرم به وضوح قابل مشاهده است. ➖تدابیر و برنامه های اداره کل سوم ساواک در پی آغاز ماه محرم؛ انقلابیون می‌کوشیدند مراسم عزاداری محرم را به فرصتی برای مبارزه و گستراندن انقلاب در سراسر کشور تبدیل کنند. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
یکی از کارهای مهم شما جوانان عزیز این است که مبانی نظری انقلاب را عمیقاً بشناسید. ۱۳۹۲/۰۳/۰۶ در دوره‌ی آموزشی معارف انقلاب اسلامی (آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب_سطح یک) شروع ثبت‌نام: ۲۰ آبان‌ماه شروع دوره: یکم دی‌ماه ثبت‌نام در سایت مجموعه‌ی تبیین🔻 http://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab . مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری @t_manzome_f_r