امشب 💔
دعای مادر می گیره ...
چند روز داشتم هی فکر می کردم
دوران قبل انقلاب زمان انقلاب دوران جنگ چقدر خوب بوده
چقدر کار برای انجام دادن بوده
چقدر زن ها و مرد ها و جوون ها و حتی پیر های فعالی داشتیم که برای کشورشون همه کار کردن
داشتم فکر می کردم کاش منم اون دوران بودم ...
اما الان ، نمیدونی دقیقا باید چکار بکنی !
تا دیروز 🥲🌱
بذار بگم خدا چقدر کریمِ ❤️🩹
به هرچی فکر می کنم می ذاره سرراهم 🥲🥲🥲🥲
ولی متاسفانه جامعه مون داره بد سمتی میره 🥲🤌
تو زمانه ای داریم زندگی می کنیم
که برای دخترامون از اینکه ازدواج نمی کنه و بچه دار نمیشه از اینکه آرزوش شده مجرد باشه و خونه مجردی بخره و پولدار بشه و تهش یه BMW بندازه زیر پاش و افتخار کنه که خودش مستقل شده و روی پای خودش واستاده ، شده افتخار ❤️🩹
اونوقت درباره ی حضرت زهرایی حرف بزنیم این روزا که ...
که چی ؟!
که ازدواج کرد بچه دار شد و تو سن کم تو راه امامش شهید شد ؟! 💔
درباره ی چی حرف بزنیم این روزا ؟!
درباره ی کسی که میگیم اون فرق می کنه معصوم بوده ما نمی تونیم شبیهش باشیم
حتی یادمون رفته ایشون نمونه الگوی زن برتر دنیا هستن 🤌🥲❤️🩹