و اما برداشت بعدی 🎬 :
از اون جایی که ما آدما زندگی اجتماعی داریم
یعنی زندگی من تحت تاثیر زندگی اطرافیانم و زندگی من روی زندگی اطرافیانم تاثیر گذاره ...
🤔🧠✅
یعنی وقتی من به عنوان یه انسانی که زندگی اجتماعی داره یه تصمیم و یه رفتار و یه گفتار اشتباهی تو زندگیم دارم
روی زندگی افرادی که اطراف من هستن تاثیر می ذاره و همین طور بالعکس ‼️
پس نمی تونم خیلی راحت بگم که زندگی خودمه به خودم ربط داره و به هیچ کس هیچ ربطی نداره 🥲🤌
میگی نه ؟!
بیا تا با یه مثال برات اثبات بکنم که همینه ✋☑️🔴
...
مثلا من از وقتی که مادر شدم 👩🍼
تو زندگیم هر نوع تصمیم و رفتار اشتباهی ازم سربزنه صددرصد زندگی دخترمو هم تحت شعاع قرار میده 👌🎯
هیچ مادری اصلا دلش نمی خواد وقتی بچه اش بزرگ شد
تو جلسه تراپیش بشینه روبه روی مشاوره اش و بگه همه ی تقصیر ها گردنِ مادر منه 🥲❤️🩹
اگر اون درست رفتار می کرد و تو زمانی که
آگاهی زیاد و در دسترس بود می تونست بره و آگاهی کسب کنه و رفتارش رو اصلاح کنه نکرد و الان من اینجا نشستم 🥲
یا مثلا هیچ بچه ای قطعا نمی خواد که پدر و مادرش برن تو جلسه مشاوره و بگن دختر و پسرم اینکارو می کنن و من مدام نگرانم و من مدام حرص می خورم و پیر شدم اصلا 🥲❤️🩹
یا هیچ همسری قطعا دلش نمی خواد وقتی همسرش میره جلسه تراپی
مدام اسمش برده بشه به عنوان تقصیر کار به عنوان کسی که می تونست بره و تکنیک یاد بگیره و مهارت کسب کنه اما نکرد 🥲
پس می بینی زندگی همه ی ما تاثیر مستقیمی داره روی زندگی اطرافیان مون ؟؟؟!
پس اینجا به یه چی می رسیم :
قبل از اینکه دیر بشه قبل از اینکه زندگی بقیه رو خدشه دار کنیم
بیایم روی خودمون و زندگی خودمون کار کنیم
برای تغییر خودمون قدم برداریم 🥲🤝
و برای رشد خودمون کاری کنیم 🦋
قطعا هیچ کدوم مون دلمون نمی خواد به هم نوع خودمون ضربه بزنیم نه با رفتار و نه با گفتار اشتباه مون 🤌🤌
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
مثلا من از وقتی که مادر شدم 👩🍼 تو زندگیم هر نوع تصمیم و رفتار اشتباهی ازم سربزنه صددرصد زندگی دخترم
.
و ببین ما اینجا داریم درباره ی کاری که باید خودمون انجام بدیم میگیم
قطعا من هیچ وقت نمیرم بگم مادرم تقصر کاره اون منو اینطور تربیت کرد و پدرم کوتاهی کرد
نه هیچ وقت !!!!
چون ما یاد گرفتیم روی پای خودمون بایستیم و برای بهتر شدن وضعیت موجودمون تلاش کنیم و هیچ کس رو مقصر ندونیم ✋
اما این تضمین می کنه که وقتی بچه های من بزرگ شدن هیچ کس رو مقصر ندونن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
مطلبی که امروز گفتم قطعا برای کسی که تو زندگیش قرارِ نور بشه ، به جان و استخوونش رسیده ✨🤌🙂
اگر نخوندیش بخون از اول شاید تو زندگی تو هم نور بشه رفیق 😉🫂🫀
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند وقت پیش ،،،
یه پست جالب تو اینستا دیدم 📲
نوشته بود جالبه ما زمانی که یه اشتباه از یه فرد دین دار می بینیم از دین حالمون بد میشه ولی وقتی یه رفتار اشتباه از یه پولدار می بینیم حالمون از پول بد نمیشه 🤌🤌
خوب به متن بالا دقت کن چی گفته ؟!
حالا جالبیش کجا بود ؟!
بذار میگم ...
بعد جالبیش میدونی کجا بود ؟!
اینکه زیر همین پست خیلیااااا کامنت گذاشته بودن که 🙂👇
ـ چقدر روی مخت فشار آوردی که همچین چیزی گفتی وقتی پول تمام زندگیه ...
ـ بدون پول نمیشه حتی یه ساعت زندگی کرد اما بدون دین خیلی راحت میشه زندگی کرد ...
ـ و...
🥲❤️🩹
خب نظر تو چیه حالا ؟!
من کار ندارم بدون پول میشه زندگی کرد یا نه ✋
اما آیا بدون دین میشه زندگی کرد ؟!
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
بعد جالبیش میدونی کجا بود ؟! اینکه زیر همین پست خیلیااااا کامنت گذاشته بودن که 🙂👇 ـ چقدر روی مخت فش
...
متاسفانه طرز تفکر و سبک زندگی که سوشیال مدیا ( شبکه های اجتماعی و رسانه ای ) بهمون داده خیلی ترسناک شده 🤌🥲
جوونا هارو وادار کرده که فکر کنن فقط پول نجات دهنده ی زندگی اوناست ...
پول داشته باش و پادشاهی کن 👸✅
تا زمانی که تو این دنیا سوار ماشین میلیاردی و خارجی نشی تا زمانی که دور دنیا رو تو بهترین هتل ها نگردی تا زمانی که بهترین خونه تو بهترین لوکیشن تهران نداشته باشی تا زمانی که بهترین روتین پوستی و مویی با گرون ترین ها نداشته باشی زندگی نکردی 🥲❤️🩹🤌
بدون دین و خدا و پیر و پیغمبر میشه زندگی کرد
اما بدون پول هرگز ✋❌💵
...
ببین قطعا هم دین نگفته پول درنیار و بدبخت باش و زندگی فلاکت باری داشته باش 👎
گفته باید تلاش کنی و قدم برداری برای بهتر شدن زندگیت ...
اصلا خدا گفته حرکت کن و برکتش با من 🤝
اما اینکه معیارت پول باشه اما اینکه به هر طریقی شده نه این اشتباهه 🙅♀
...
میلیاردر باش 💸
پول دربیار 💪
ماشین چندمیلیاردی و خوب سوار شو 🚙
روتین پوستی و مویی گرونی داشته باش 💆♀
بهترین خونه رو داشته باش 🏡✨
هیچ اشکالی نداره ✋
حتی دین واقعی با اینها هم مشکلی نداره ❤️