اینکه چقدر در طول روز گوشی دستته
اینکه تو گوشیت چیارو می بینی
با کیا هم کلامی
چه بازی هایی رو دنبال می کنی
چه کانال هایی داری
چه پیج هایی رو دنبال می کنی
🤌🥲
نمیگم گوشی کلا استفاده نکن
نه قطعا تو دوره زمونه الان یه چیز نشدنیه 👎❌
اما حواست باشه با چشمای خوشگلت چیا می بینی چیا می خونی
حواست باشه وقت گرانبهات و روی چه چیزایی می ذاری 🙂✋
هشت ساعت درطول روز سرت توی گوشیه ؟!
هشت ساعت و بکن دوساعت
و دوساعت و صرف کن تو مسیر رسیدن به هدفت 👌
دوره ای که گرفتی رو گوش کن
کتابی که گرفتی رو بخون
پادکست گوش بده
کانال نور و چک کن 😅😉
خلاصه اون دوساعت و به خودت قول بده فقط صرف هدفت کنی ☔️
وقتی روی ورودی هات کنترل داشته باشی
وقتی هرچیزی رو با هرمحتوایی نبینی
اونوقت ذهنت آزادتر میشه
اونوقت وقتت خالی میشه می تونی تمرکز تو بذاری روی اهدافت 🎯