.
خیلی لطف دارین به من 🫂🤍🦋
من روزمرگی نمی ذارم بچه هااا
بلاگر هم نیستم ...
چون نه وقت شو دارم و نه اینکارو مفید می دونم
ولییی بعضی وقتااا دوست دارم روزمرگی بذارم که چشمای قشنگ تون از محتوای کانال خسته نشه
درکنارِ مباحث آموزشی مون روزمرگی هم می ذارم که هم تعادل ایجاد بشه هم به دل بشینه هم شما با من بیشتر آشنا بشین 🙂🧡🍋
من برای مخاطبم ارزش قائل میشم 🤌
چون خیلی شنیده بودم که تکتم چرا گاهی روزمرگی می ذاری محتوای تو هم شد شبیه بقیه ، که چی بشه ؟! چی رو می خوای نشون بدی ؟!
گفتم براتون توضیح بدم 😘
.
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. زندگی با همین جزئیاتش قشنگِ نه ؟! یهو بهشون نگاه کنی و بگی خدایا شکرت بابتِ همین پتوس خوشگلی که تو
.
امروز اومدم آب این خوشگل خانوم ( پتوس ) و عوض کنم
یهو دیدم از تو پارچ یه تیکه ریشه بزرگ پوسیده اومد بیرون 👀
که انگار خیلی وقت بود اونجا بود
می گفتم چرا پتوسَم رشد نمی کنه
نگو کمال هم نشین بوده 🥲 بچم و نمی ذاشته ریشه هاش آب بخوره 🤌🥲
.
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
تا همین الان پای ضبط دوره بودم 🎙🗣
حسی که بعد از ضبط دوره ام دارم 🕊✨ قابل توصیف نیست
یه جلسه رو یکبار برای خودم مرور می کنم یکبار ضبط شو میرم صدبار دیگه برای همسرم میگم 😅 و بعدش بازم دلم می خواد یکی جلوم باشه مطالب و براش تدریس کنم اینقدر که شوق دارم
خصوصا شوق مطالب فصل سوم که عین بمب می ترکونههه 💣😎
.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
< آب 💧 ، سنگ رو می شکافه 🪨
نه به خاطر قدرتش 🌪
که به خاطر ثبات در ادامه دادنش ... >
[ @noortam✨`~🌱 ]
.
24.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
فراموش میشم 💔
مگه میشه آدمی که رفته برگرده ؟!
.
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. فراموش میشم 💔 مگه میشه آدمی که رفته برگرده ؟! .
.
و مرگ گذشتگان برای عبرت ما کافیست ! 🥲
.
.
سخن نور ✨
حضرت امام علی (ع) :
«إنَّ حَقيقَةَ السَّعادَةِ أن يُختَمَ لِلْمَرءِ عَمَلُهُ بِالسَّعادَةِ و إنَّ حَقيقَةَ الشَّقاءِ أن يُختَمَ لِلْمَرءِ عَمَلُهُ بِالشَّقاءِ؛»
«براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختی باشد و حقيقت بدبختى آن است كه كار انسان به بدبختى خاتمه يابد.»
🌗☘🌧
.