باشه بعدا
الان نه
فردا
ماه دیگه
سال دیگه ...
تمامی این کلمات بنظرت آشنا نیست ؟!
.
.
خسته شدی از این وضعیتت حتی می خوای یه کاری کنی اما بازم میگی حالا باشه بعدا 😬🤦♀
.
.
اهمال کاری یعنی من میدونم یه کار مهمی رو باید انجام بدم
اما انجام نمیدم ‼️
🎃👎
چکار می کنم ؟!
میرم خودمو با لذت های زودگذر سرگرم می کنم 🤛🥴
اجتناب می کنم از انجام دادن کارهای مهمم 🙅♀
مثال هم که تا دلت بخواد برات زدم ...
مثلا میدونی باید بری برای امتحان بخونی اما می شینی پای گوشی و اکسپلور گردی می کنی 🤳
میدونی باید بری کتاب بخونی ، دوره هایی که گرفتی رو گوش کنی اما می شینی پای سریال های بی محتوای تکراری
❌❌❌
.
آها خب پس زودتر بگو
اهمال کاری یعنی همون تنبلی خودمون دیگه
چه اسم های جدیدی درمیارین از خودتون ☹️🖐
.
.
تنبلی میگه خب من کار مهمی ندارم و می شینم همین سریال مو نگاه می کنم بابا
اما اهمال کاری میگه ای بابا کار مهمی دارم ولش کن بذار فعلا بشینم همین قسمت سریال و که تازه اومده رو نگاه کنم بعد میرم
🚫📚🙅♀
.
ولی از نظر من هیچ وقت هیچ آدمی نیست که کار مهمی نداشته باشه
فقط خودشو تو سطح دغدغه های پایین نگه داشته که نمی ذاره کارهای مهمش رو بیاد و خودشونو نشون بدن 🤌🤌🤌
.
.
من فهمیدم اهمال کاری دارم 🥲🤝
ولی چی باعث میشه که اهمال کاری کنم ؟!
.
.
اولین دلیل 👇
حال بد 😢
میای برای فرار از حال بدت و اون دردی که روح یا جسمت رو مورد آزار قرار داده
رو میاری به لذت های زودگذر که حال بدت رو موقتی از بین ببری 😞
.