وقتایی که از رفتار یکی ناراحت میشی ؟!
چکار می کنی ؟!
من یه راهکار دارم برات ...
خودم اجراش کردم جواب بوده برام
اون راهکارو ویس گرفتم ...
اگر خواستی پی وی پیام بده تا برات بفرستم ...
می خوام بدونم کیا براشون مهمه و دنبال راهکار هستن
برای همین ویس و فقط خصوصی می فرستم 😌✋ آره ...
@Noor_admiin
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
یه برنامه ی دو هفته ای برای خودم چیدم اوووففف که نگم ازش 🤌😎 باعث میشه کاراییم چهاربرابر الانم بشه 🤌
.
اینجا یادته گفتم یه برنامه ی دو هفته ای برای خودم ریختم معرکه ؟! 🤌
حاضری بیام برای تو هم بگم ؟!
خودم که برام عالی بود 😌🎯
...
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
وقتایی که از رفتار یکی ناراحت میشی ؟! چکار می کنی ؟! من یه راهکار دارم برات ... خودم اجراش کردم جوا
راهکاری که دیشب گفتم
و امروز ویسش و برای هرکسی که خواست فرستادم
چهارتا از ده مهارتی که هرکسی تو زندگیش باید یاد داشته باشه رو گفتم 😍👌
۱- مهارت حل مسئله
۲- ارتباط موثر
۳- همدلی
۴- مواجهه موثر با احساسات
تو قالب یه ویس برای یه مشکل ( ناراحت شدن از کسی ) چهارتا مهارت رو گفتم ...
🤌🤌🙂
...
زمان:
حجم:
2.1M
برنامه ی دو هفته ای فوق العاده 📝💪
خدمت شما 😍🌿🪐
عضو نوری ها ✨ شو
👇👇👇
🧠🗣_______________________
https://eitaa.com/joinchat/539820888C2495a2da9e
______🧠🗣
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
برنامه ی دو هفته ای فوق العاده 📝💪 خدمت شما 😍🌿🪐 عضو نوری ها ✨ شو 👇👇👇 🧠🗣_______________________ htt
یعنی همچین برنامه ی ارزشمندی رو هرکسی در اختیارتون نمی ذاره
اونم رایگاااان 😌🤌
ببین چقدر من دوست تون دارمااا 🫀✨
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
برنامه ی دو هفته ای فوق العاده 📝💪 خدمت شما 😍🌿🪐 عضو نوری ها ✨ شو 👇👇👇 🧠🗣_______________________ htt
چهارتا تمرین دادم تو این ویس ...
اولین نفری که این چهارتا تمرین رو بیاد پی وی بگه آقا از طرف من هدیه داره 😍🎁
ببینم کی می تونه باشه 😅🤌
.
اینکه مداااممم به خودت قول بدی
که رژیم بگیری
ورزش و ادامه بدی
اینبار دیگه پای عهدت بمونی و سربرنامه ات باشی و به اهدافت برسی
امااا
زیر قولی که به خودت دادی بزنی 🥺💔
.
.
با اینکار خیلی نامحسوس به خودت میگی حرفت برام ارزش نداره حتی اینقدر 🤏
و سری بعدی که بخوای برنامه بریزی و عمل کنی بهش
ته دلت به خودت میگی بابا تو که انجام نمیدی چرا الکی داری برنامه می ریزی ؟!
🤭🥲