eitaa logo
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
1.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
388 ویدیو
5 فایل
تکتم رفیعی ام 🎀⃟‌ ‌ | مدرس و کوچ یه رفیق راه برای دخترای هدفمند ✨ . نورْتَم ؛ رشد فردی اسلامی یه نوجوون و جوون به چی نیاز داره ؟! اینجا پیدا می کنه 🤍🌱 . تخصصِ‌مون محتوای اسلامیِ ✅ شرط می بندم معتادِ نورْتَم میشی🤝 . من اینجام 👇 @Noor_admiin
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی چشمام داره له میشه از شدت گیجی و خواب و کسالت 🥲 ولی چرا نمی خوابم خدایاااا یه شبم استراحت نمیدم به خودم تو این شرایط ... این بدههه 🤭 قرص و شربتمم خوردم برم بخوابم دیگه 😴 شبت بخیر دوست نوری من 🤝🌙
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
کلمه به کلمه شو با دقت بشنو چی میگه 🤌 بذار محتوای خوب نور بشه و بتابه به جسمت و روانت و ذهنت 🧠✨ همی
ولی بذار اینم بگم بعدش میرم دیگه 😅 خدایی یکی از زجر آور ترین قسمت زندگی مونم می تونه اینطوری باشه که وقتی یکی میشینه باهات حرف می زنه کلمه ی اول حرفشو بهت می زنه تو تا ته حرفش میری قشنگگگ ولی با این حال مجبوری تا آخر حرفشو بشینی گوش کنی 😩❤️‍🩹 زخم خورده ها دستا بالا ✋
سلاااامممم 😲😍🤝 بعد دو روز ... 🦋🌊🌧☘
آقا من دیشب زود خوابیدم چقدررر صبح با حال خوب بیدار شدم 😌🤌
الان هم نشستیم داریم با ریحانه یه بازی جدید می کنیم 🤹‍♀ خمیر بازی 😃 خمیر بازی برای سن ریحانه مناسب نیست چون ممکنه خمیر و بکنه تو دهنش ... ولی من خودم یه خمیر خوراکی درست کردم براش که دیگه خطر هم نداشته باشه 🤌😍
مثلا من تو برنامه ریزی روزانه ام می نویسم نماز اول وقت ✔️ اما امروز نشد که نمازمو اول وقت بخونم دارم الان می خونم چون دختری دقیقا موقع اذون بهم گفت بیا باهام بازی کن و فلان چیز و بهم بده ... انعطاف تو برنامه ی روزانه مادر حرف اول و می زنه یعنی اشکال نداره که نمازم یکم دیرتر شد اما درعوض دخترم اذیت نشد 🤌
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داشتم به این فکر می کردم که ... ته تهش یه آدم از زندگیش چی می خواد ؟! مگه نه که با دامن گل گلی وسط پذیرایی روی فرش قرمزی که آفتاب پاییز افتاده روش ، بشینه با دخترش خاله بازی کنه ؟! این همههه می دوئی که آخرش با آرامش زندگیتو بکنی دیگه ؟! چرا پس الان اینقدر عجله داری ؟! چرا پس الان لذت نمی بری ؟! زندگی همین جاست و همین لحظه اس 🙂🤌🍃
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام سلام 🙋‍♀✨ امروز چشم تون به کانال باشه که قراره درباره ی یه بحث جذاب صحبت کنم 🤌 هستین دیگه ؟! ... بنظرم بعد چند روز درست و حسابی فعالیت نداشتن حق مون میشه یه موضوع جذاب رو بحث کنیم ؟! آره ؟ ☁️🪵🌵🌝
تو هم تو کل زندگیت به خاطر شکست خوردن می ترسی ؟! همش استرس داری که نکنه شروع کنم نکنه تو فلان شغل و حرفه شکست بخورم ؟!
هیچ وقت شروع نمی کنی به خاطر اینکه احساس می کنی کامل نیستی ؟! احساس می کنی باید یکم بیشتر صبر کنی تا بتونی مهارت بیشتری کسب کنی و امکاناتت بیشتر بشه ؟
تو روابطت هم مدام از طرف مقابلت انتظارات بیش از حد داری ؟! می خوای ازدواج کنی ولی همش به فکر اینی که یه فرد کامل و بی نقص باشه ؟! ازدواج کردی و همش تو فرد مقابلت نقص هاشو می بینی ؟! و هرچقدر تلاش کنه برای بهتر بودن نمی بینی و اذیت میشی ؟! بچه دار شدی و نمی تونی رابطه ی خوبی با بچه هات داشته باشی چون هیچ وقت هیچ کاری شون تورو راضی نمی کنه ؟!
این سه تا پیام بالارو با دقت بخون 👆...