eitaa logo
🍃 روح و ریحون 🍃
647 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
234 ویدیو
6 فایل
🍃 گاهی بجای اینستاگرام اینجا مینویسم ، حس ها ، حرف ها ، دغدغه ها ، مطالب مفید ، حال خوب کن،مادرانه ها و روزمرگی هایم را .... ❤ ممنونم که همراهید .. پیج کاریم https://eitaa.com/giggeling
مشاهده در ایتا
دانلود
تا دنیا باقی‌ست ما بر آن عهدی که بستیم، خواهیم ماند همان عهدی که در ظهر سوزانِ غدیرخم، سال دهم هجرت،آسمان شاهدش بود و زمین امانتدارِ آن. هنگامی که پیامبر دستِ ولایت را بالا گرفت و پیام من کنت مولاه فهذا علی مولاه بر جانها نشست،گروهی به نیابت از عالمیان عهد بستند تا پرچم حق از دستِ صالحی به دستِ صالحی دیگر سپرده شود که راه هدایت خاموش نماند و ما امروز میراث دار همان راهیم، غدیر تداومِ حقیقتِ وجود صالحی‌ست تا پرچم دار این نهضت باشد تا به طلوع خورشید عظمای ولایت متصل شود. @nor_ir
چای تازه دمِ خونه ی مامان 🤎 من آدم برگشتن نیستم، مثلا هیچ وقت دوست ندارم به دوره های قبل برگردم، به مدرسه به راهنمایی به زمان و مکان های قدیم حتی به دوره ی بیخیالیه کودکیم ... اما امروز دلم خواست بچه ی دو سه ساله بودم دلم که پر شد از این و اون ، برم تو بغل مامانم تا دلم میخواد گریه کنم ، اونم محکم منو بغل کنه ... چیه اخه این گریه و آغوش مادر؟ چه مسکنی تو این ها هست که تو هیچ درمانی نیست؟ اصلا دقیقا مشکل ما جایی شروع شد که از بغل مادرمون کنده شدیم، به اسم استقلال خودمون از زمین بلند شدیم ، زخم پامونو خودمون چسب زدیم ، خودمون اشکامونو پاک کردیم ... همچی از جدایی ما از مادرمون شروع شد ... امان و امان ... @nor_ir
اقای ستوده درست میگه؛ دلـگیـرم از هـمـه الا خـود ِحـسـین ...💔 @nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
- در وصف عشق امام حسین میشه گفت که: اَنت بِداخِلی اَکثَرَ مِنّی ؛ تو درونِ من ، بیشتر از منی¹²⁸ @n
چقدر حال خوبِ روزهای خوب زود میگذره ، ولی رنج ها موندگارِ موندگارند ... ولی از یه جا به بعد رنج هام رو پذیرفتم و با وجودشون فهمیدم زندگی جریان داره و هیچ چیزی جلوی گذرِ زندگی رو نمیگیره ... همون باید گفت خداروشکر که گذشت و میگذره...
الهی که عیدی دلتون رو از باباجان آقا امیرالمومنین بگیرید 🤎💐
. خودم را خوب سنجیدم بدون تو نمی ارزید :) @nor_ir
روی نبودنت هم حسابی تازه وا کردم، یاد تو می ارزد به بودن های خیلی ها ...🤎💐 @nor_ir
:) سلام عزیزم این استکان چایِ {مطعم زعفران} یه رستوران تو خیابان باب القبله امام حسینه تو کربلا
:) رفقا به رسم همیشگی برای همه ی مریض ها و بخصوص مریض مدنظر این دو سه روز ویژه دعا کنید