و إن سقطَ كلّ العالمَ من يدي؛
أنتَ وحدك،
الّذي سأفتشُ عنه…
و اگر تمامِ جهان
از دستِ من بیفتد!
تو؛
تنها چیزی هستی،
که دنبال آن خواهم گشت.
🤍
@nor_ir
هدایت شده از مُنیب ؛
علاقه آدم را احمق میکند
شاید هم ناباور / بهشت زهرا تهران
براتون یه فیلم از کاظمین گرفته بودم
ببینید و روح و دلتون رو روونه ی حرم کنید 🤎💐💔
یه سوال جواب بدید
من کانالمو دوست دارم خیلی :) چون من ادمینشم 😉
حالا چرا لفت میدن؟
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
امیدوارم سهمت از این دنیا آدم هایی با نیت پاک باشد،
آنها که در غیاب تو ، حتی حرمت اسم تورا حفظ میکند 🤎
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
https://www.instagram.com/bano_naserii?utm_source=qr&igsh=MTVhbDhveml3bzhqOQ==
بفرمایید اینستاگرام ما :)