یک جمله دیدم که میگفت؛
تلاش کسی راکه سعی میکند
باتو در ارتباط بماند نادیده نگیر!
همیشه کسی نیست که برایت
اهمیت قائل باشد!
و این حقیقت است :)
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
---
آنچه در کربوبلا گذشت، عظیمترین واقعهای بود که زمین و آسمان به خود دیده است. اگر تمامِ اسلام را بگردی، مصیبتی دشوارتر و سنگینتر از کربلا پیدا نمیکنی.
ثانیهثانیههایش بر آسمانیان سخت گذشت، بر زمینیان سخت گذشت، بر دلِ محبان و شیعیانش سخت گذشت... و هنوز هم میگذرد.
و ما، ماندگانِ دنیا پس از کربلا، هر سال به وقتِ محرم، عزادارِ آقایی میشویم که ما را با غمش میخرد و به جانِ بیجانمان روح میدهد، به قلبهای شکستهمان عشق، و به چشمهای خشکشدهمان اشک عطا میکند.
خدا و حسین (ع) به غمی که از این مصیبت بر دلِ ما نشسته، پاداش میدهند، برکت و رحمت میدهند... آنها بیمهابا خریدارِ ما هستند و مدالِ نوکری را به محبانشان میبخشند.
فقط کافیست دستتان را به سمتِ کشتیِ نجاتِ صاحبِ کربلا دراز کنید؛ خواهید دید که چگونه مجنون میشوید و غلامِ حلقهبهگوشِ ارباب...
نوکریهایتان قبول. 🖤
#شبهایمحرم ۱ 🖤
@nor_ir