و چای؛
آن شراب طهوراییِ مشایه
و آن آرامش بخشترین دمنوشِ هیأت،
فرح بخش، خستگی زا و دلنشین،
بهگونهای که غمِ ته نشین شده ی دلِ آدم را میشورد …
بفرمایید چای روضه 🫀
#شبهایمحرم 2
@nor_ir
تمام دنیای دختر، باباشه و حتی پدرها هم دختری هستند،
خانم رقیه وقتی تو خرابه گریه میکرد تا باباش رو ببینه ،
به نظرم این یزید ملعون نبود که دستور داد که سرمحترم اقا رو برای رقیه ببرند، این خواست اقا بوده که سر بره تو بغل دخترش.
قطعا اقا هم دلش برای رقیه اش تنگ شده بود،برای همین بی تابی دخترش رو که دید با سر رفت تو آغوشش تا هردو اروم بشن.
[یک نظریه در سطح یک زندگیه دنیا دیدهست صرفا روضه ی زبان حالم نیست.تمام]
#شبهایمحرم ۳
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
تمام دنیای دختر، باباشه و حتی پدرها هم دختری هستند، خانم رقیه وقتی تو خرابه گریه میکرد تا باباش رو ب
الان دارم حسینیه معلی رو میبینم دیدم آقامیری هم همچین چبزی به حالت زبان حال روضه خوندن :))
یه نکته ای هم گفتن که میخواستم بنویسم زیر همین عکس نورا که ی خطش رو نوشتم پاکردم این نوشته رو تایپ کردم.
دیدم اقامیری هم این نکته رو گفت؛
گفت خدای دخترا پدراشونه ...حواستون به دختراتون باشه
دستشون رو بگیرید برید تو خیابون باهاشون قدم بزنید بذارید باشما تجربه کنند قبل از که باکسی دیگه قدم زدن رو تجربه کنند.
بغلشون کنید توجه کنید قبل از که از کسی دیگه توجه بخوان...
خلاصه اره پدرها حواستون باشه
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
هدایت شده از 🍃 روح و ریحون 🍃
انسان ، چه در فکر و معارفش ، چه در عواطفش ، چه در تعقلاتش و چه در انس و قرب و طاعاتش ،
اگر رزق ولایت را نچشد و در این ابعاد وجودی اش مرزوق نشود،
دیگر ولی برایش خیلی نگران نیست ، بلکه سبک است و خیلی زود ممکن است
علی را ازدست بدهد و حسین را با گندم ری ازاو بگیرند .
#کتاب_خون_خدا
#عینصاد
@nor_ir
سلاماً عَلی مَن وَجد اَن الکلامَ لایُغَیرِ في الواقع شيئاً فصَمَت.
سلام بر کسی که متوجه شد حرف زدن واقعیت را تغییر نمیدهد، پس سکوت کرد....
@nor_ir
یه بچه مذهبی ،
یه دختر محجبه
یه پسر مذهبی
خانم و آقای هیاتی
میدونه نظافت نیمی از ایمانه!
خیلی بده که آدم از کنارشون رد میشه
بوی بد عرق بدن.
تازه بدترش اینکه با ادکلن هم ترکیب میشن!
خلاصه حموم رفتن وقت نمیبره
لباس عوض کردن وقت نمیگیره
استفاده از محصولاتی که ضد عرق هستن
خیلی زیاده چه سنتی ، چه برندای معروف!
خلاصه عزیزم یکم به خودت دقت کن !
تا تذکر بعدی فی امان الله 💐🤎