🍃 روح و ریحون 🍃
تمام دنیای دختر، باباشه و حتی پدرها هم دختری هستند، خانم رقیه وقتی تو خرابه گریه میکرد تا باباش رو ب
الان دارم حسینیه معلی رو میبینم دیدم آقامیری هم همچین چبزی به حالت زبان حال روضه خوندن :))
یه نکته ای هم گفتن که میخواستم بنویسم زیر همین عکس نورا که ی خطش رو نوشتم پاکردم این نوشته رو تایپ کردم.
دیدم اقامیری هم این نکته رو گفت؛
گفت خدای دخترا پدراشونه ...حواستون به دختراتون باشه
دستشون رو بگیرید برید تو خیابون باهاشون قدم بزنید بذارید باشما تجربه کنند قبل از که باکسی دیگه قدم زدن رو تجربه کنند.
بغلشون کنید توجه کنید قبل از که از کسی دیگه توجه بخوان...
خلاصه اره پدرها حواستون باشه
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
هدایت شده از 🍃 روح و ریحون 🍃
انسان ، چه در فکر و معارفش ، چه در عواطفش ، چه در تعقلاتش و چه در انس و قرب و طاعاتش ،
اگر رزق ولایت را نچشد و در این ابعاد وجودی اش مرزوق نشود،
دیگر ولی برایش خیلی نگران نیست ، بلکه سبک است و خیلی زود ممکن است
علی را ازدست بدهد و حسین را با گندم ری ازاو بگیرند .
#کتاب_خون_خدا
#عینصاد
@nor_ir
سلاماً عَلی مَن وَجد اَن الکلامَ لایُغَیرِ في الواقع شيئاً فصَمَت.
سلام بر کسی که متوجه شد حرف زدن واقعیت را تغییر نمیدهد، پس سکوت کرد....
@nor_ir
یه بچه مذهبی ،
یه دختر محجبه
یه پسر مذهبی
خانم و آقای هیاتی
میدونه نظافت نیمی از ایمانه!
خیلی بده که آدم از کنارشون رد میشه
بوی بد عرق بدن.
تازه بدترش اینکه با ادکلن هم ترکیب میشن!
خلاصه حموم رفتن وقت نمیبره
لباس عوض کردن وقت نمیگیره
استفاده از محصولاتی که ضد عرق هستن
خیلی زیاده چه سنتی ، چه برندای معروف!
خلاصه عزیزم یکم به خودت دقت کن !
تا تذکر بعدی فی امان الله 💐🤎
کربلایی حسین طاهری4_5886366470031548125.mp3
زمان:
حجم:
20.4M
و من؛
نوکرِ کمکارِ خودبینِ گیرهنفس!
هرچه از شما رسیده، تمامکننده نعمت بوده و هرچه از من، کملطفی و کمکاری.
ما بین هزاران کارِ نکرده، دلبستهی دنیا و سرگرمِ محبتهای زودگذر شدهایم؛ اما شما برای محبت پدرانهتان لحظهای تعلل نکردهاید و هر بار فرصت و توجهتان شامل حال ما بیلیاقتهای بدسلیقهی دلبستهی تعلقاتمان شده است.
ما نوکرها دل خوش کردهایم به چند قطره اشک و قلیلکاری که محرمها به دوشمان میکشیم و گمان کردهایم که کافی و وافی است و وظیفهی خود را انجام دادهایم و آمادهایم برای سربازی امام غایبمان...
ارباب! این راکدی و غفلت و توهمزدگی را از ما بگیر تا نمانیم و نگندیم و به درد امام زمانمان بخوریم و عاقبتمان، عاقبت عمرو بن حجاج نشود!
نشویم چون «طِرماح» که به بهانهی آذوقهی خانواده میرود و وقتی برمیگردد، امامش شهید شده است؛ اهم و مهم کار را نمیدانست!
آذوقهی خانواده یا یاری بهموقع امام؟
نگران عاقبتمان هستیم و هزاران کارِ نکرده...
#شبهایمحرم ۴
@nor_ir