eitaa logo
🍃 روح و ریحون 🍃
644 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
234 ویدیو
6 فایل
🍃 گاهی بجای اینستاگرام اینجا مینویسم ، حس ها ، حرف ها ، دغدغه ها ، مطالب مفید ، حال خوب کن،مادرانه ها و روزمرگی هایم را .... ❤ ممنونم که همراهید .. پیج کاریم https://eitaa.com/giggeling
مشاهده در ایتا
دانلود
کربلایی حسین طاهری4_5886366470031548125.mp3
زمان: حجم: 20.4M
باحال خوب گوش بدید 😭😭 آره از تو برمیاد شمرو حتی حلال کنی😭 ینی تو بخوای میشه حتی کار محال کنی💔 میخوام حال دلم بهتر بشه ...😭 🖤💔 @nor_ir
و من؛ نوکرِ کم‌کارِ خودبینِ گیره‌نفس! هرچه از شما رسیده، تمام‌کننده نعمت بوده و هرچه از من، کم‌لطفی و کم‌کاری. ما بین هزاران کارِ نکرده، دل‌بسته‌ی دنیا و سرگرمِ محبت‌های زودگذر شده‌ایم؛ اما شما برای محبت پدرانه‌تان لحظه‌ای تعلل نکرده‌اید و هر بار فرصت و توجه‌تان شامل حال ما بی‌لیاقت‌های بدسلیقه‌ی دل‌بسته‌ی تعلقاتمان شده است. ما نوکرها دل خوش کرده‌ایم به چند قطره اشک و قلیل‌کاری که محرم‌ها به دوشمان می‌کشیم و گمان کرده‌ایم که کافی و وافی است و وظیفه‌ی خود را انجام داده‌ایم و آماده‌ایم برای سربازی امام غایب‌مان... ارباب! این راکدی و غفلت و توهم‌زدگی را از ما بگیر تا نمانیم و نگندیم و به درد امام زمان‌مان بخوریم و عاقبتمان، عاقبت عمرو بن حجاج نشود! نشویم چون «طِرماح» که به بهانه‌ی آذوقه‌ی خانواده می‌رود و وقتی برمی‌گردد، امامش شهید شده است؛ اهم و مهم کار را نمی‌دانست! آذوقه‌ی خانواده یا یاری به‌موقع امام؟ نگران عاقبتمان هستیم و هزاران کارِ نکرده... ۴ @nor_ir
هیچ‌چیز آزاردهنده‌تر و تحمل‌ناپذیرتر از این نیست که آدم به خاطر یک اتفاق نابود شود. اتفاقی که می‌توانست نیفتد. - نازنین | فئودور داستایفسکی @nor_ir
مهم‌ترین امکان و نعمت ما که خداوند عنایت کرده ، ولایت است. @nor_ir
انسان، چه در فکر و معارفش، چه در عواطفش، چه در تعقلاتش و چه در انس و قرب و طاعاتش، اگر رزق ولایت را نچشد و دراین ابعاد وجودی اش مرزوق نشود، دیگر ولی برایش خیلی گران نیست؛ بلکه سبک است و خیلی زود ممکن است " علی رااز دست بدهد وحسین را با گندم ری از او بگیرند. " @nor_ir
بارها در مقابل کتیبه‌های هیات ایستاده‌ و فکر کرده‌ام؛ من، در میان این شور و عزا و این غمِ شیرین، قرار است چه کنم؟ قرار است کجا باشم؟ قرار است کدام کار، من را به کاروان حسین (ع)برساند وکجای تاریخ باید بایستم؟ سپاهِ یزید یا سپاه پسرِ فاطمه؟ قرار است 《 زهیر یا ضحاک بن عبدالله》 باشم؟ یا قرار است خیمه ام را جایی علم کنم که امام در راه باشد و زمانی به راه بیافتم که امام خیمه اش را به پا کرده؟ آخر که چه؟ من هم میرسم به خیمه ی امام یا جا مانده‌‌ی تاریخ منم؟ اینجا قرار است چه کنم ؟ ۵ @nor_ir
یزید، مهم نیست! باید تلقی مردم از خودشان عوض شود و لو یزید را هم بکشید مردم، حکومت حسین را تحمل نمی‌کنند. در خیمه حسین(علیه‌السلام) @nor_ir
من‌‌بلد‌نیستم‌مثل‌عراقی‌ها بیام‌جلوی‌ضریحت‌سرت‌داد‌بزنم نهایتا‌تو‌هیئت‌زانوهامو‌بغل‌می‌گیرم بابغض‌بهت‌میگم؛ به‌زندگی‌بهم‌ریخته‌ام‌البنین زندگیه‌مارو‌جمع‌کن‌ابالفضل @nor_ir