کربلایی حسین طاهری4_5886366470031548125.mp3
زمان:
حجم:
20.4M
و من؛
نوکرِ کمکارِ خودبینِ گیرهنفس!
هرچه از شما رسیده، تمامکننده نعمت بوده و هرچه از من، کملطفی و کمکاری.
ما بین هزاران کارِ نکرده، دلبستهی دنیا و سرگرمِ محبتهای زودگذر شدهایم؛ اما شما برای محبت پدرانهتان لحظهای تعلل نکردهاید و هر بار فرصت و توجهتان شامل حال ما بیلیاقتهای بدسلیقهی دلبستهی تعلقاتمان شده است.
ما نوکرها دل خوش کردهایم به چند قطره اشک و قلیلکاری که محرمها به دوشمان میکشیم و گمان کردهایم که کافی و وافی است و وظیفهی خود را انجام دادهایم و آمادهایم برای سربازی امام غایبمان...
ارباب! این راکدی و غفلت و توهمزدگی را از ما بگیر تا نمانیم و نگندیم و به درد امام زمانمان بخوریم و عاقبتمان، عاقبت عمرو بن حجاج نشود!
نشویم چون «طِرماح» که به بهانهی آذوقهی خانواده میرود و وقتی برمیگردد، امامش شهید شده است؛ اهم و مهم کار را نمیدانست!
آذوقهی خانواده یا یاری بهموقع امام؟
نگران عاقبتمان هستیم و هزاران کارِ نکرده...
#شبهایمحرم ۴
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
هیچچیز آزاردهندهتر و تحملناپذیرتر از این نیست که آدم به خاطر یک اتفاق نابود شود. اتفاقی که میتوانست نیفتد.
- نازنین | فئودور داستایفسکی
@nor_ir
انسان، چه در فکر و معارفش، چه در عواطفش، چه در تعقلاتش و چه در انس و قرب و طاعاتش، اگر رزق ولایت را نچشد و دراین ابعاد وجودی اش مرزوق نشود،
دیگر ولی برایش خیلی گران نیست؛ بلکه سبک است
و خیلی زود ممکن است " علی رااز دست بدهد وحسین را با گندم ری از او بگیرند. "
#کتاب_خونخدا
#عینصاد
@nor_ir
بارها در مقابل کتیبههای هیات ایستاده و فکر کردهام؛
من، در میان این شور و عزا و این غمِ شیرین، قرار است چه کنم؟ قرار است کجا باشم؟
قرار است کدام کار، من را به کاروان حسین (ع)برساند وکجای تاریخ باید بایستم؟
سپاهِ یزید یا سپاه پسرِ فاطمه؟
قرار است 《 زهیر یا ضحاک بن عبدالله》 باشم؟
یا قرار است خیمه ام را جایی علم کنم که امام در راه باشد و زمانی به راه بیافتم که امام خیمه اش را به پا کرده؟ آخر که چه؟ من هم میرسم به خیمه ی امام یا جا ماندهی تاریخ منم؟
اینجا قرار است چه کنم ؟
#شبهایمحرم ۵
@nor_ir
منبلدنیستممثلعراقیها
بیامجلویضریحتسرتدادبزنم
نهایتاتوهیئتزانوهاموبغلمیگیرم
بابغضبهتمیگم؛
بهزندگیبهمریختهامالبنین
زندگیهماروجمعکنابالفضل
@nor_ir