انسان، چه در فکر و معارفش، چه در عواطفش، چه در تعقلاتش و چه در انس و قرب و طاعاتش، اگر رزق ولایت را نچشد و دراین ابعاد وجودی اش مرزوق نشود،
دیگر ولی برایش خیلی گران نیست؛ بلکه سبک است
و خیلی زود ممکن است " علی رااز دست بدهد وحسین را با گندم ری از او بگیرند. "
#کتاب_خونخدا
#عینصاد
@nor_ir
بارها در مقابل کتیبههای هیات ایستاده و فکر کردهام؛
من، در میان این شور و عزا و این غمِ شیرین، قرار است چه کنم؟ قرار است کجا باشم؟
قرار است کدام کار، من را به کاروان حسین (ع)برساند وکجای تاریخ باید بایستم؟
سپاهِ یزید یا سپاه پسرِ فاطمه؟
قرار است 《 زهیر یا ضحاک بن عبدالله》 باشم؟
یا قرار است خیمه ام را جایی علم کنم که امام در راه باشد و زمانی به راه بیافتم که امام خیمه اش را به پا کرده؟ آخر که چه؟ من هم میرسم به خیمه ی امام یا جا ماندهی تاریخ منم؟
اینجا قرار است چه کنم ؟
#شبهایمحرم ۵
@nor_ir
منبلدنیستممثلعراقیها
بیامجلویضریحتسرتدادبزنم
نهایتاتوهیئتزانوهاموبغلمیگیرم
بابغضبهتمیگم؛
بهزندگیبهمریختهامالبنین
زندگیهماروجمعکنابالفضل
@nor_ir
ما هر چی داریم، از اشکِ چشمها و دعاهای شماست؛
اگه گریه میکنیم، اگه روضه میگیریم
از مداومت اشک های شما بوده
آب دیدید گریه کردید،
بچه ی نوزاد دیدید گریه کردید،
جوان رشید دیدید گریه کردید،
گوسفند در حال ذبح دیدید گریه کردید،
دختر سه ساله دیدید گریه کردید،
سلاح اول شما اشک بود برای مبارزه با باطل و حفظ حقانیته شهدای کربلا ...
ما یاد گرفتید ازشما که میتونیم با کوچیکترین داشته ها، سلاحی بسازیم برای مبارزه با باطل .
هرکسی با داشته های خودش...
اقاجان سیدالساجدین من و زندگیم فدای شما 🖤
#شهادتامامسجاد ع
#شبهایمحرم ۶
@nor_ir