eitaa logo
🍃 روح و ریحون 🍃
644 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
234 ویدیو
6 فایل
🍃 گاهی بجای اینستاگرام اینجا مینویسم ، حس ها ، حرف ها ، دغدغه ها ، مطالب مفید ، حال خوب کن،مادرانه ها و روزمرگی هایم را .... ❤ ممنونم که همراهید .. پیج کاریم https://eitaa.com/giggeling
مشاهده در ایتا
دانلود
انسان، چه در فکر و معارفش، چه در عواطفش، چه در تعقلاتش و چه در انس و قرب و طاعاتش، اگر رزق ولایت را نچشد و دراین ابعاد وجودی اش مرزوق نشود، دیگر ولی برایش خیلی گران نیست؛ بلکه سبک است و خیلی زود ممکن است " علی رااز دست بدهد وحسین را با گندم ری از او بگیرند. " @nor_ir
بارها در مقابل کتیبه‌های هیات ایستاده‌ و فکر کرده‌ام؛ من، در میان این شور و عزا و این غمِ شیرین، قرار است چه کنم؟ قرار است کجا باشم؟ قرار است کدام کار، من را به کاروان حسین (ع)برساند وکجای تاریخ باید بایستم؟ سپاهِ یزید یا سپاه پسرِ فاطمه؟ قرار است 《 زهیر یا ضحاک بن عبدالله》 باشم؟ یا قرار است خیمه ام را جایی علم کنم که امام در راه باشد و زمانی به راه بیافتم که امام خیمه اش را به پا کرده؟ آخر که چه؟ من هم میرسم به خیمه ی امام یا جا مانده‌‌ی تاریخ منم؟ اینجا قرار است چه کنم ؟ ۵ @nor_ir
یزید، مهم نیست! باید تلقی مردم از خودشان عوض شود و لو یزید را هم بکشید مردم، حکومت حسین را تحمل نمی‌کنند. در خیمه حسین(علیه‌السلام) @nor_ir
من‌‌بلد‌نیستم‌مثل‌عراقی‌ها بیام‌جلوی‌ضریحت‌سرت‌داد‌بزنم نهایتا‌تو‌هیئت‌زانوهامو‌بغل‌می‌گیرم بابغض‌بهت‌میگم؛ به‌زندگی‌بهم‌ریخته‌ام‌البنین زندگیه‌مارو‌جمع‌کن‌ابالفضل @nor_ir
سلام بر مهدیِ فاطمه که امروز قلب نازنینش در التهاب است. 😭💔🖤 @nor_ir
هدایت شده از مُنیب ؛
حیف چشمای قشنگ تو حسین ..
من دلم تو روضه ی ظهر عاشورامونده یه چیزی مداح خونده دلم‌گیر کرده...
💔💔💔
عذاب کردنت ...😭
ما هر چی داریم، از اشکِ چشم‌ها و دعاهای شماست؛ اگه گریه میکنیم، اگه روضه میگیریم از مداومت اشک های شما بوده آب دیدید گریه کردید، بچه ی نوزاد دیدید گریه کردید، جوان رشید دیدید گریه کردید، گوسفند در حال ذبح دیدید گریه کردید، دختر سه ساله دیدید گریه کردید، سلاح اول شما اشک بود برای مبارزه با باطل و حفظ حقانیته شهدای کربلا ... ما یاد گرفتید ازشما که میتونیم با کوچیکترین داشته ها، سلاحی بسازیم برای مبارزه با باطل . هرکسی با داشته های خودش... اقاجان سیدالساجدین من و زندگیم فدای شما 🖤 ع ۶ @nor_ir
یه وقتایی از اعماق وجودم دلم برات تنگ میشه :)