_قرار نبود که آفت به باغ ما بزند
پسر بزرگ نکردم که دست و پا بزند..!
‹ @nora_66🐚…!
دیشب بابچه های پاتوق موکب داشتیم،اینطوری بود که گروه شده بودیم و هر گروه ی شب نذری میداد،
دیشبم نوبت ما بود:
{گروه شهید مصطفی علیخانی}
بعد بچه های ماعم ابتکار ب خرج داده بودن و روی هر ساندویچ بیانات رهبر شهید و جدید و +صلوات برای شهدای جنگ رمضان مزّین کرده بودن؛🥲
و شهیده ریحانه تقی خانی ،شهید من بود .
#اندر_احوالات
‹ @nora_66🐚…!
ꫂৎ درونیات ꫂৎ
دیشب بابچه های پاتوق موکب داشتیم،اینطوری بود که گروه شده بودیم و هر گروه ی شب نذری میداد، دیشبم نوبت
خیلی یهوویی دوس دارم درمورد شهیده بهتون بگم :
ایشون علاقهه خیلیی شدیدی ب خانم فاطمه زهرا داشتن که همین باعث میشه نحوه شهادت هم ب همین گونه رقم بخوره :
وقتی موشک اصابت میکنه ب خونشون ایشون پهلوشون زخمی میشه
و ب درجه رفیع شهادت نائل میان ،
وحالا نام ایشون یکی از اسمای شهدایی بود که ب دل ما نشت و شاید توی این راه ب بچه ها خیلی کمک کرد .🥲🤏🏻
#دلی
‹ @nora_66🐚…!
ꫂৎ درونیات ꫂৎ
خیلی یهوویی دوس دارم درمورد شهیده بهتون بگم : ایشون علاقهه خیلیی شدیدی ب خانم فاطمه زهرا داشتن که هم
شهیده ریحانه تقی خانی .🕊🌟
‹ @nora_66🐚…!
ꫂৎ درونیات ꫂৎ
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیرر!؛
این جزوه اولین خبرهام تو خبرگزاریهه،
که میبینید چقدد کوچولو بودمم
یادمه خودم سرِ این خبر و هماهنگی هاش خیلی زحمت کشیدم ،
چون کوچیک بودم خیلی باهام مصاحبه نمیشد…
ولی من پروتر از این حرفا بودم😁😂
#ادیتِ_خـودَم
#تجربیات_خبرنگاری
‹ @nora_66🐚…!
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انشاالله با علیاکبر محشور بشن ،
به یادِ علی اکبرهای پرپرشده …
#شهید_عزیزی
‹ @nora_66🐚…!