⋆𝔇̲𝖺𝗋𝗄︎ 𝔒𝖼︎𝖾̸𝖺𝗇︎
اگه خودمم بدونم ایشون کیه
واکنش من به همه کارکتر هایی که تا الان کشیدم:
⋆𝔇̲𝖺𝗋𝗄︎ 𝔒𝖼︎𝖾̸𝖺𝗇︎
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_8j2b1sm&btn=پیـام؟ ناشناس به مناسبت 50 تایی🦦✨
بیاید تو ناشناس بگید اسمشو چی بذارم، لباسشم چون شما گفته بودید سیاه کردم ولی یادم رفت پیامتونو بذارم(😭)
هدایت شده از 𝕄𝕪 𝔸𝕣𝕥 𝕊𝕡𝕒𝕔𝕖
هدایت شده از کیم خونه
سيلام سيلامممم (ميدونم ديروقته ولى ديگ-)
✨️اين اولين دتيز كانالمههههه
اينطوريه كه شوما اول اين پيام رو فور ميكنيد كانالتون (ندارين هم مهم نيست ولى حتما بهم بگين)،
بعدش آرى (سمت راستى) رو برام به سبك خودتون ميكشيد (اگه رين هم كنارش كشيدين كه چه بهتررر)
و ميفرستين اينجا. (سين نزدم نگران نباشيد- هروقت تونستم سين ميزنم)
❤️تا ١٥ تير هم وقت دارين!
حالا جايزههههههه!!!
♡ نفر اول: يه آرت رنگى و شيد زده از كاركتر مورد نظرتون يا اوسى يا هرچى (فول بادى نيست--)
☆ نفر دوم: يه لاين آرت فول بادى
◇ نفر سوم: يه لاين آرت نيم تنه!
*اگه بنظرتون عكس زياد مشخص نيست كه بكشيدش پيويم بگين براتون يه عكس ديگه ازش بفرستم*
ممنونم! ظرفيت هم مهم نيست فقط شركت كنين--
نقاشياتون هم ميفرستم اينجا