⋆𝔇̲𝖺𝗋𝗄︎ 𝔒𝖼︎𝖾̸𝖺𝗇︎
ما که راضی
البته هنوز خیلی کارداره، هایلایت های موهاشم احتمالا تغییر بدم
⋆𝔇̲𝖺𝗋𝗄︎ 𝔒𝖼︎𝖾̸𝖺𝗇︎
ما که راضی
_ میشه تایم لپس یکی از ابن نقاشی جدیدات رو بزاری؟
⋆ تایم لپس اینو بذارم اوکیه؟