هدایت شده از miDas
عموها چندسالتونه
-
اردلان : نوزدهم فسقلی
ارسلان :نوزده
https://eitaa.com/joinchat/4230546926C82c2eaf82e
هدایت شده از miDas
https://eitaa.com/miDas12/107003 باش شلوغ میکنم ولی یه بابایی برا من نیست🙃
-
اردلان : بابایی نبود واسش؟
ارسلان : آخی
https://eitaa.com/joinchat/4230546926C82c2eaf82e