750.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود ؛ مایلید حرف بزنیم .
حال چندان خوبی ندارم..
link-https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_jdsvt3r&btn=Seti
we-https://eitaa.com/joinchat/2792490652C071fe3865a
سلام منم حال خوشی ندارم ب خاطر خ°یانت نمیدونم خودکشی کنم یا نه حالم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
میخوام بمیرم
-
ستآیش : سلام عه چه بد ولی خب ارزش اینو نداره بخوای به خودت آسیب بزنی تهش میفهمه چه آدمی رو از دست داده نگران نباش ی روز برمیگرده ولی امیدوارم تو اونی نباشی که باز بهش فرصت بدی چون فرصت دادنه دوباره خودت رو عذاب میده آدمی که به تو خیانت کرده رفته با یکی دیگه قطعا به اونم خیانت میکنه میره با یکی دیگه از مغزت دورش کن و روح جدیدی برا خودت بساز .
ناشناس خاله ستی رو شلوغ کنید حالش بده .
https://eitaa.com/joinchat/2792490652C071fe3865a