همه توی چنلاتون پیگین میخواین بیاین دتیز مشکلی نیست دوستان بیاید پی وی من خیلی چنل عضوم نمیتونم راحت پیداتون کنم حداقل بدونم کیا شرکت میکنن
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
راستی "نفرات" دوم و سوم(به غیر اول
داریم یعنی اگه شرکت کنید حداقلش یه چیبی بی رنگ گیرتون میاد