eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
959 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ : 💟 پروردگارا🙏 یک صبح زیبای دیگر را با ترنم دل‌نشین پرندگانت آغاز نمودم! برای یک روز زیبای دیگر، برای سلامتی جسم و جانم و برای وجود ارزشمند عزیزانم شکر و هزاران شکر ...! 🆔 @oftadegan
@RecoveryRadio4_540150583386973371.mp3
زمان: حجم: 1.2M
🔶 بازتاب های روزانه 📆 30 خرداد ماه 🔸 رهایی از ترس مشكل رهایی از ترس دو جنبه دارد. ما بايد بـراى خلاصـی همـه جانبه از ترس تا حد امكان تلاش كنيم . سپس بايد شجاعت پيدا كنيم تا با هرچه از اين ترسها باقی می ماند، به طور سازنده برخورد كنيم. [ از ديدگاه بيل ]  اكثر تصميماتم بر اساس ترس بود. الكل باعث ميشد كه راحت تر با زندگی روبه رو شوم، اما زمانی رسيد كه الكل ديگر چاره ترسم نبود. يكی از بزرگ ترين هدایای انجمن به من اين بـود كـه شجاعت پيـدا كردم تا دست به عمل بزنم، كه اين كار را با كمک خداونـد مـی تـوانم انجام دهم. پس از پنج سال هشیاری بايد با انبـوهی از تـرس مواجـه می شدم. خداوند كسانی را در زندگی ام قرار داد تا در اين راه بـه مـن كمک كنند و با كار كردن بر روی برنامه دوزاده گام، من تبديل به همان انسان كامل شده ام كه هميشه آرزو داشتم و بـه ايـن خـاطر بـسيار شكرگزارم. 🆔@oftadegan
💢 ۳۰ خرداد 👇👇👇 👌 در این لحظه؛ من ناکامل بودنم را می‌پذیرم. 🔹 قدم‌ها به من یادآوری می‌کنند که اصول CoDA را در تمام امور زندگی‌ام اجرا کنم. 🔸 قدم‌ها از من نمی‌خواهند که کامل باشم. 🔹 زمانی من بدترین دشمن خودم بودم، تلاش برای کامل بودن، رسالتی برای شکست خود است. 🔸 هیئتی در سرم نشست‌هایی بر پا می‌کرد که به نفع من نبودند. 🔹 زندگی‌ام مملو از ترس‌هایی بر مبنای شرم بود. 🔸 از قدم‌ها متشکرم. 🔹 من از نواقصم آگاهم. 🔸 من کامل نیستم. 🔹 امروز من به عنوان یک انسان ناکامل، حالم کاملاً خوب است. 🔸 با تمرین مراقبت از خود توانستم خود را همان‌گونه که هستم بپذیرم. 🔹 روابط سالم و احترام‌آمیز از رابطه با خودم شروع می‌شود. 🔸 من موفقیت‌ها، رشد و دست‌آوردهایم را با قدردانی جشن می‌گیرم. 📖 صفحۀ ۹۲ 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ روز به روز ، سی‌ام خرداد ماه : 💟 پروردگارا🙏 مرا یاری کن تا در کمال فروتنی و خویشتن‌پذیری خودم را از تارهای انکار و غرورم که مرا به بیماری خودم پیوند می‌زند، رها سازم و با آزادی و رهایی از دشمن دیرینم که غرور و انکارم می‌باشد، به سمت تو حرکت کنم! خداوندا: مرا کمک کن تا با آزادی از خود، خودم را به تو واگذار کنم، تا آرامش خاطر و نشاط ابدی را تجربه کنم. امروز می‌خواهم با تمرین کردن، قدرت عشق خداوند را در وجودم تقویت کنم. برای این کار می‌خواهم خارج از تعارفات معمول، دیگران را دوست بدارم. می‌خواهم دریچه قلبم را به روی جهان هستی و مخلوقات خداوند باز کنم. آیا امروز قادر خواهم بود که خواست خداوند را در رابطه با خودم و دیگران اجرا کنم تا درونم را از کینه‌ها و رنجش‌های فکر بیمارم خالی کنم؟ امروز خداوند را سپاس می‌گذارم که مرا در مسیر بهبودی به سوی عشق به خودم و همنوعانم در قالب خدمتگزاری و عشق به خودم که خویشتن‌پذیری است رهسپار و راهنمایی می‌کند. آیا برای قدرت عشق خداوند که در رگ‌هایم جاری شده است، او و اصول خودیاری برنامه را که در شکل تجربه و جلسات به من و همدردانم ایجاد شده است، او را شکرگزاری می‌کنم ...؟! ‼️اوّل خودت را بپذیر و دوست داشته باش‼️ 🆔 @oftadegan
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر تحت تاثیر دیگرانی عطایای خودت رو گم کردی.... 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ به‌نام انسان : 🗓 امروز ۳۰ خردادماه 🌵آدم‌های دوست داشتنی🌵 گاهی یه آدم‌هایی توی زندگیت هستن که انگار نیستن اصلاً دعا می‌کنی نباشن، با اینکه شاید از نظر رابطه بهت نزدیک باشن اما انگار یه غریبن و چقدر آرامش داری وقتی نمی‌بینی و یا نمی‌شنوی اون‌هارو، اما در مقابل گاهی یه آدم‌هایی توی زندگیت میان هرچند کوتاه هرچند دور هرچقدر اندک اما عمیق و به یاد موندنی، آن‌قدر عمیق که تا انتهای وجودت ریشه می‌کنن، حتی این کم بودن‌شون هم یه‌جوریه که شاید تا آخر عمر یادت نره، گاهی یه آدم‌هایی انقدر خوب هستن که حس میکنی تا اون زمان اصلا آدم خوبی توی زندگی‌ات ندیدی، انگار از لحظه‌ی اول دیدار قسمتی از تو و حتی خانوادت بودن انگار سال‌هاست توی زندگیت جریان داشتن این آدم‌ها کم هستن اگر توی زندگی‌تون هستن قدرشونو بدونید که حکمت روزگار این آدم‌هارو خیلی کم بوجود میاره و گذرا و سعی کن خودت یکی از این آدم‌ها باشی توی خاطرات دیگران که این یعنی معنی آدم بودن ...! من انسان خواهم بود و انسانیت را خواهم آموخت! 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ آموخته‌ام که زندگی کنم بجای خودم، نه بجای دیگران ...! به من ارتباطی ندارد که دیگران چطور زندگی می‌کنند، چه می‌پوشند، از کدام کیسه برمی‌دارند و در کدام کیسه می‌ریزند، به من ارتباطی ندارد که دیگران با چه زبانی و چگونه و کجا با خدای خودشان ارتباط می‌گیرند و چه زمانی برای اشتباهات محرز یا مستترشان طلب بخشش می‌کنند و باز هم به من ارتباطی ندارد که خدا می‌بخشدشان یا نه. من فقط مجازم به‌جای خودم زندگی کنم و به‌قدر خودم از جهان سهم داشته باشم و کاری به سهم و ناحیه‌ی امن آدم‌های دیگر نداشته‌ باشم. بی‌انصافی است؛ اول در حق خودمان و بعد در حق دیگران، که تمام حواسمان را بدهیم به این‌که آن‌ها چه کرده‌اند و چقدر سهم برداشته‌اند و دارند با سهم‌شان از زندگی چه می‌کنند و تا کجا می‌خواهند شبیه باورها و سلیقه‌ی ما نباشند؟ عمق پشیمانیِ این‌گونه زیستن، زمانیست که سن و سالت از پنجاه و شصت گذشت و هیچ‌ چیز از زندگی نفهمیدی، که از بس‌ سرت به نوع زیست و رفتار و گفتار آدم‌های دیگر بود که سهم خودت از زیستن را هم باختی، و این نهایتِ تباهیِ یک انسان است ...! ✍ 🆔 @oftadegan
@katibehchannel4_5985554109757917838.mp3
زمان: حجم: 3.9M
🎼 پیچک 🗣 ابی نسیم خنکی که موهایت را تکان می دهد صدای من است...! بارها از تو میگذرد و تو او را نخواهی شناخت... نیمایوشیج 🆔 @oftadegan
پیام امروز گریپ واین وقتی در درک و فهم به حداکثر خود می رسیم، می دانیم که چقدر هرگز همه چیز را نخواهیم فهمید. "گروه ایده آل من"، اشلند، اوهایو، نوامبر 1962، گروه خانگی: ضربان قلب AA 🆔 @oftadegan
📕 ویرایش چهارم - فصل پنجم - چگونگی عملکرد - صفحه ۶۰ بسیاری از ما فریاد زدند: “این چه دستورالعملی است، من نمی‌توانم آن را انجام بدهم". مأیوس نشوید هیچ یک از ما نتوانسته این اصول را بدون عیب و نقص رعایت کند. ما از مقدسین نیستیم. نکته این است که ما تمایل به رُشد در مسیرِ معنوی داریم. اصولی که مطرح کرده‌ایم راهنمای ما برای پیشرفت هستند. ما ادعای پیشرفت معنوی داریم نه کمال معنوی. __ اول لازم است متقاعد شده باشیم که هر زندگی که با اراده‌ی شخصی اداره شود ، حتی اگر نیّاتِ‌مان خیر هم باشد به ندرت به موفقیت می‌رسد، زیرا همیشه در حال تضاد با شخص یا چیزی خواهیم بود. 🆔 @oftadegan