eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
958 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر تحت تاثیر دیگرانی عطایای خودت رو گم کردی.... 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ به‌نام انسان : 🗓 امروز ۳۰ خردادماه 🌵آدم‌های دوست داشتنی🌵 گاهی یه آدم‌هایی توی زندگیت هستن که انگار نیستن اصلاً دعا می‌کنی نباشن، با اینکه شاید از نظر رابطه بهت نزدیک باشن اما انگار یه غریبن و چقدر آرامش داری وقتی نمی‌بینی و یا نمی‌شنوی اون‌هارو، اما در مقابل گاهی یه آدم‌هایی توی زندگیت میان هرچند کوتاه هرچند دور هرچقدر اندک اما عمیق و به یاد موندنی، آن‌قدر عمیق که تا انتهای وجودت ریشه می‌کنن، حتی این کم بودن‌شون هم یه‌جوریه که شاید تا آخر عمر یادت نره، گاهی یه آدم‌هایی انقدر خوب هستن که حس میکنی تا اون زمان اصلا آدم خوبی توی زندگی‌ات ندیدی، انگار از لحظه‌ی اول دیدار قسمتی از تو و حتی خانوادت بودن انگار سال‌هاست توی زندگیت جریان داشتن این آدم‌ها کم هستن اگر توی زندگی‌تون هستن قدرشونو بدونید که حکمت روزگار این آدم‌هارو خیلی کم بوجود میاره و گذرا و سعی کن خودت یکی از این آدم‌ها باشی توی خاطرات دیگران که این یعنی معنی آدم بودن ...! من انسان خواهم بود و انسانیت را خواهم آموخت! 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ آموخته‌ام که زندگی کنم بجای خودم، نه بجای دیگران ...! به من ارتباطی ندارد که دیگران چطور زندگی می‌کنند، چه می‌پوشند، از کدام کیسه برمی‌دارند و در کدام کیسه می‌ریزند، به من ارتباطی ندارد که دیگران با چه زبانی و چگونه و کجا با خدای خودشان ارتباط می‌گیرند و چه زمانی برای اشتباهات محرز یا مستترشان طلب بخشش می‌کنند و باز هم به من ارتباطی ندارد که خدا می‌بخشدشان یا نه. من فقط مجازم به‌جای خودم زندگی کنم و به‌قدر خودم از جهان سهم داشته باشم و کاری به سهم و ناحیه‌ی امن آدم‌های دیگر نداشته‌ باشم. بی‌انصافی است؛ اول در حق خودمان و بعد در حق دیگران، که تمام حواسمان را بدهیم به این‌که آن‌ها چه کرده‌اند و چقدر سهم برداشته‌اند و دارند با سهم‌شان از زندگی چه می‌کنند و تا کجا می‌خواهند شبیه باورها و سلیقه‌ی ما نباشند؟ عمق پشیمانیِ این‌گونه زیستن، زمانیست که سن و سالت از پنجاه و شصت گذشت و هیچ‌ چیز از زندگی نفهمیدی، که از بس‌ سرت به نوع زیست و رفتار و گفتار آدم‌های دیگر بود که سهم خودت از زیستن را هم باختی، و این نهایتِ تباهیِ یک انسان است ...! ✍ 🆔 @oftadegan
@katibehchannel4_5985554109757917838.mp3
زمان: حجم: 3.9M
🎼 پیچک 🗣 ابی نسیم خنکی که موهایت را تکان می دهد صدای من است...! بارها از تو میگذرد و تو او را نخواهی شناخت... نیمایوشیج 🆔 @oftadegan
پیام امروز گریپ واین وقتی در درک و فهم به حداکثر خود می رسیم، می دانیم که چقدر هرگز همه چیز را نخواهیم فهمید. "گروه ایده آل من"، اشلند، اوهایو، نوامبر 1962، گروه خانگی: ضربان قلب AA 🆔 @oftadegan
📕 ویرایش چهارم - فصل پنجم - چگونگی عملکرد - صفحه ۶۰ بسیاری از ما فریاد زدند: “این چه دستورالعملی است، من نمی‌توانم آن را انجام بدهم". مأیوس نشوید هیچ یک از ما نتوانسته این اصول را بدون عیب و نقص رعایت کند. ما از مقدسین نیستیم. نکته این است که ما تمایل به رُشد در مسیرِ معنوی داریم. اصولی که مطرح کرده‌ایم راهنمای ما برای پیشرفت هستند. ما ادعای پیشرفت معنوی داریم نه کمال معنوی. __ اول لازم است متقاعد شده باشیم که هر زندگی که با اراده‌ی شخصی اداره شود ، حتی اگر نیّاتِ‌مان خیر هم باشد به ندرت به موفقیت می‌رسد، زیرا همیشه در حال تضاد با شخص یا چیزی خواهیم بود. 🆔 @oftadegan
4_6021684525703107996.mp3
زمان: حجم: 37.7M
📚 داستان شخصی و ۱۲ قدم 🎙 آقای Joe با ۱۳ سال هوشیاری 📆  سه شنبه    ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 📚 یک_اصل_روحانی_برای_هرروز 📅 سی ام خرداد ماه 0️⃣3️⃣ 📩 تمایل به یکبار امتحان کردن 📓📙📘📗📔📕📖📚 بیداری ما کم یا زیاد خود را در تمایل مان برای تمرین اصول و پیام رسانی نشان میدهد. پاکزیستن فصل ۳ اعمال خلاقانه روح شاید زمانی که در اولین جلسه خود شرکت کردیم امیدوار بودیم که پاسخهای آسانی برای مشکل مواد مخدر خود پیدا کنیم. ما امیدوار بودیم که یک راه حل سریع و یک فرمول ساده برای تسکین وجود مشکل ساز ما وجود داشته باشد که با آن ما بتوانیم به راه خود ادامه دهیم. یکی از معتادها به شوخی گفت: امیدوار بودم مرا طلسم کنند و سپس مرا با یادآوری یک دوش آب سرد روانه کنند و بروم، تا آن جادو برای من کار کند در کمال ناامیدی ما هیچ کس به ما وعده رهایی فوری را نداد بدتر از آن واضح بود که کارکرد همه دوازده قدم مدتی طول میکشد. اگر چه معادله ساده ای که ما به دنبال آن بودیم دست نیافتنی بود اما ما با این موضوع آشنا شدیم که بهبودی کمتر شبیه فرمول ریاضی و بیشتر شبیه دستورالعمل های آشپزی نانوشته مادربزرگهاست یک کم از این یه مقدار از آن و غیره اشتیاق ما برای یک وقفه و تنفس ارتباط یا بیداری ما را از جلسه ای به جلسه دیگر میکشاند بدون اینکه ما آن را کاملاً تشخیص بدهیم، تمایل راه را به ما نشان میداد. یکی از اعضاء که ۳۰ روز پاکی خود را جشن میگرفت میگفت من هر روز به جلسه میرفتم و بين جلسات هم چیزی مصرف نمیکردم به خوبی متوجه شدیم آیا این نمیتواند همان فرمولی باشد که به دنبال آن بودیم؟ آیا به نظر خیلی ساده و در عین حال غیر ممکن به نظر میرسد، اما میتواند شروع خوبی باشد سلام بر روشن بینی ما آماده ایم که آن را امتحان کنیم. همانطور که ذهنمان روشن میشود آگاه میشویم که میتوان زندگی بهتری داشت. ما جذب یک فرمول دیگر هم میشویم که به نظر انجام شدنی می آید به جلسه برو راهنما بگیر، نشریات بخوان انجام شد انجام شد انجام شد ما با تمایل این کارها را انجام میدهیم و با تمرین فروتنی سخت نمیگیریم به ما یک پمفلت داده اند که رویش نوشته فقط برای امروز، و ما در حالیکه با صدای بلند آن را میخوانیم یک فکر جدید به ذهنمان می آید این به نظر همان رویکرد عملی است و ما تمایل داشتیم آن را امتحان کنیم. تجربه ما در ۳۰ روز پاکی نشان دهنده ارزش این اقدام به عمل است ما توانستیم این همه پاک بمانیم در حالیکه چیپمان را در دست گرفته ایم مشارکت میکنیم من امروز ۳۰ روز پاکی ام را جشن میگیرم چون هر روز به جلسه رفتم و بین جلسات مصرف نکردم. کتاب پایه را خواندم. راهنما گرفتم و فهمیدم که بعد از قطع مواد مخدر زندگی وجود دارد همان قدر که میخواستم این موضوع بهبودی را درک کنم یاد میگیرم که فقط کاری را که شما انجام میدهید، انجام دهم و به نظر میرسد که کار می کند و دقیقاً همین طوری ما پیام و امید خود را به همه معتادان حاضر در جلسه میرسانیم. 📓📙📘📗📔📕📖📚 مهم نیست که چند روز پاکی دارم بیداری را که در تمایل من مشهود است تشخیص میدهم من اصول روحانی را برای کاری که پیش رو دارم به کار می گیرم و اجازه میدهم تا نمونه ای برای انتقال پیام باشم. 🆔@oftadegan
✍‌بیداری روحانی چیست!؟؟ تغییرات پایدار و مثبت توام با رضایت درونی را میتوان بیداری روحانی نامید هر قدم خود به نوعی هدیه ایی دارد آن هدیه را میتوان بیداری روحانی نامید هرکس به نسبت بیماری خود بیداری روحانی خودش را تجربه میکندهمه ما به نوعی بیداری روحانی را تجربه میکنیم بعضی از ما ثبـات عاطفی را بیداری روحانی مینامیم بعضی دیگررهایی از نواقص را بیداری روحانی میدانیم بعضی دیگر اعتماد به نفس و خدا محوری و کمک به دیگران را بیداری روحانی میدانندبیداری روحانی میتواند برای هر کس متفاوت باشد اما احساس برآمده تقریبا در همه ما مثبت و یکسان است. 🆔@oftadegan
4_5866170679107260316.mp3
زمان: حجم: 3.5M
📗 صفحات 119 و 120 « قدم هفتم » ما با فروتنی از او خواستیم که کمبودهای اخلاقی ما را برطرف سازد . ( باب از دیدگاه خود می گوید ) 🆔 @oftadegan
نمودار کمیته روابط عمومی 🆔 @oftadegan