🌹🌹🌹🌹🌹
📝 خطاب به #تازهوارد :
✳️ مایلیم به شما یادآوری کنیم که NA یک برنامهی گمنام است و گمنامی شما صد در صد محفوظ خواهد ماند ...!
برای ما مهم نیست شما چه چیزی و چه مقدار مصرف میکردید! ما کاری به دارایی یا نداری شما یا این که در گذشته چه کارهایی کردهاید نداریم ...!
"تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که میخواهید در مورد مشکلتان چه بکنید و ما چطور میتوانیم به شما کمک کنیم"
🆔 @oftadegan
زمان:
حجم:
8.6M
📚 قدم کار کنیم
📕 #حسن_ف
🆔@oftadegan
“I have no secrets, and I fear no man. I am not anxious about death. I am alive, forever, within this 24 hours.”
*Brooklyn, New York, June 1974, “The Fifth Step -- A Way to Stay High,”, Step By Step*
*"مجله گریپ واین" 26 ژوئن*
«من رازی ندارم و از هیچ انسانی نمیترسم. نگران مرگ نیستم. من همیشه فقط برای همین ۲۴ ساعت زنده هستم و زندگی میکنم.
*بروکلین، نیویورک، ژوئن ۱۹۷۴، از مقالهی «قدم پنجم - راهی برای بالا ماندن»، نشریهی قدم به قدم*
🆔@oftadegan
«ما با خدمت به دیگران، خودمان را نجات میدهیم.»
*بیل ویلسون*
"We save ourselves by serving others."
*- Bill Wilson*
*عکسی از کودکی بیل ویلسون*
🆔@oftadegan
حسن فیلسوف 981_54211231357646.mp3
زمان:
حجم:
46.1M
📚 ماسک وجود ندارد
🎙 #حسن_ف
🆔@oftadegan
ترس از آینده .mp3
زمان:
حجم:
7.9M
انجمن ترسوهای گمنام ایرانT.A
🎙️ داوود | اصفهان ✨
بازتاب روزانه حسودان گمنام
۶ تیر ۱۴۰۵ — ۲۷ ژوئن ۲۰۲۶
کتاب: بازتاب روزانه حسودان گمنام
«فقط برای امروز، کافی است.»
یکی از فریبهای حسادت این است که مرا همیشه به دنبال «بیشتر» میفرستد.
بیشتر پول، بیشتر توجه، بیشتر موفقیت، بیشتر تأیید.
اما امروز برنامه از من سؤال دیگری میپرسد:
«آیا آنچه امروز داری، برای زندگی امروزت کافی نیست؟»
وقتی فقط برای امروز زندگی میکنم، بسیاری از نگرانیها و مقایسهها رنگ میبازند.
امروز به اندازهٔ کافی زمان دارم تا یک کار درست انجام دهم.
به اندازهٔ کافی فرصت دارم تا یک اشتباه را اصلاح کنم.
به اندازهٔ کافی عشق دارم تا آن را با یک نفر تقسیم کنم.
و به اندازهٔ کافی ایمان دارم تا قدم بعدی را بردارم.
بهبودی به من نمیآموزد که همهچیز را یکباره به دست آورم؛
بلکه یادم میدهد هر روز، فقط همان روز را با صداقت، فروتنی و امید زندگی کنم.
اگر امروز را خوب زندگی کنم، فردا از دل همین امروز متولد خواهد شد.
🌿 دعای امروز:
خدایا، مرا از عطشِ پایانناپذیرِ «بیشتر داشتن» رها کن.
کمکم کن نعمتهای امروز را ببینم و برای آنچه در اختیارم گذاشتهای سپاسگزار باشم.
به من آرامش بده تا فقط برای امروز، بهترینِ خودم باشم.
🌱 یادآوری امروز:
«برای امروز، آنچه دارم کافی است؛ و آنچه هستم، با کمک نیروی برتر میتواند هر روز بهتر شود.» 🙏🏻💚🌿
🆔@oftadegan