هدایت شده از *.✧ꏳꉻꂟꐞ
سلام👋
اومدم به مناسبت ۳۰۰ تایی شدنم تقدیمی بدم
تقدیمی به این صورت هست که اول شما این پیام رو فور میکنید داخل چنلتون و بعد میآید پیش من عکس اوسیتون با اسم و لینک پیام فوروارد شده میدید، اگر هم چنل ندارید عیبی نداره
من هم اوسی شما رو با یونیفرم مدرسه ی خودم اینجوری میکشم
اینا هم اوسیام هستن، اونی که لباس فرم نپوشیده دبیر تاریختون میباشه و اون مو مشکیه هم مبصر کلاس هست
آیدی: @Cody_33
مهلت ثبت نام در ساعت ۱۱:۳۰ امشب به پایان میرسه👺👺
«مدرسه کودیان»
خیلی خوشحال میشم اگر شرکت کنید💖
🏴"اُلگانا"🏴
لیست تقدیمی ها🌚🎀 ¹یوشی✅ ² آیهان✅ ³ نارتی✅ ⁴ نیکس ویل ⁵ ملودی ⁶شینزو ⁷پیشی ⁸سارا ⁹دلارام ¹⁰سما ¹¹خاله
برای تقدیمی ها کلا سه نفر پیام دادن
اونا رو میکشم و تمام
بعد اینکه میخوام تقدیمی بزارم برای ۴۴۴ تایی
با اون سبک شید جدیدم کلا ۵ یا ۶ نفر رو میکشم