یک تغییر مهم!
«نامههایی برای روزهای ابری»
از این به بعد در دو مجموعه بیستتایی (نامه ۱-۲۰) و (نامه ۲۱ تا ۴۰) ارائه میشه!
رفقایی که مایل به خرید مجموعه کامل چهلتایی هستن هم هر دو مجموعه رو باید موقع ثبت سفارش انتخاب کنن.
هدف از دو مجموعهای کردنِ این نامهها، کاهش هزینه و راحتترشدنِ خریدش برای شما بوده.
(بدنبال افزایش سرسامآور قیمت کاغذ، هزینه تمام شده و بدون سود یک مجموعه چهلتایی بدون هزینه طراحی و قالب و زینک ، یعنی تنها و تنها بحث کاغذ و چاپ، ۹۴۰ تومان برآورد شده بود!)
اما از الان دو مجموعه ۲۰ تایی هر کدوم به قیمتِ ۴۳۰ هزار تومن روی سایت قابل تهیه ست.
🍇 | @olyaa_ir
ألحَمدُ لِلَّهِ الَّذي جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّكينَ بِوِلايَةِ أَميرِ الْمُؤْمِنينَ وَ الْأئِمَّةِ عَلَيهِمُ السَّلامُ
میتونی یه سفره بندازی برای پذیرایی از تمام پیامبرها و تمام راستگوهای تاریخ؛ با هر مبلغی!
چطوری؟
به قول امام رضا علیهالسلام: «ثواب اطعام مؤمن در روز غدیر بهاندازه ثواب اطعام همه انبیا و صدیقین است»!
به رسم هر سال، نذر پیتزای عید غدیر ما بهراهه؛ اما امسال کل ثواب فوقالعادهش، هدیهست به تمام شیعههای تازهشهیدِ امیرالمؤمنین، مخصوصاً بچههای شهید میناب...
با واریز مبلغ دلخواه و انتشار این پیام، میتونیم بیشتر «لبخند با طعم پیتزا» بسازیم و بیشتر محبت امیرالمؤمنین علیهالسلام رو توی دلها بکاریم؛ پس یا علی مدد!
💳 6219861063014335 (قاسمی)
🍇 | @olyaa_ir
وقتی خدا شما رو مدح کرده،
چه نیازی به مدحِ منِ کوچیک و شبیهِ منها؟ عزیز دلم!
شما نیازی به مدح نداری!
مائیم که به "از شما حرفزدن" نیاز داریم...
● سیزده روز تا غدیرِ امیرالمؤمنینم..
#زیارت_غدیریه
🍇 | @olyaa_ir