«برید گروح»
اگه اوکیی کلا این فصل آزمایشی رو با کاغذ بریم جلو
من کاغذی باشه نمیام کاغذی فلجم
«برید گروح»
Yepiiii
متاسفم...بنظر میرسد ملت شهید پرور دیجتال دوست دارندح...(حس میکنم شما فصل قبلی نفر اول شدی...)
«برید گروح»
متاسفم...بنظر میرسد ملت شهید پرور دیجتال دوست دارندح...(حس میکنم شما فصل قبلی نفر اول شدی...)
چ_
من فصل قبل کلا نبودم
مشکلی هم با دیجیتال ندارم اونم اوکیه کلا فرقی نداره