eitaa logo
🌿🥀 امید فردا 🥀🌿
60 دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
124 فایل
💠بــــاور کـــــنـــــــیــــم امـــــــید بــــــه فـــــــــردای دور را 💠بــــاور کــــنــــــــیـــــم آمـــــــدن یـــــک ســــــــــــــوار را از همراهی شما بسیار خرسندیم☺️☺️ ارتباط با ادمین: . . . . @Jafariii_313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ساسی مانکن، نگاه تکنوفیلی و حاد ابتذال 🔻 | ساسی مانکن که با شوی جدیدش همراه با یک پورن استار معروف، وارد شبکه های اجتماعی شد و بخش بزرگی از اذهان نوجوانان و جوانان میهن را جلب نمود از نگاه جامعه شناسی رسانه نیز قابل تحلیل و بررسی است و بدون تعارف عرض می کنم که با پرداخت ساده و سطحی به این پدیده نمی توان برای آینده، دکترین عمل طراحی نمود و امیدوارم تا انتهای بحث همراه ما باشید. 🔻 فناوری بدون اخلاق در یک نگاه فلسفی 🔹برای ورود به بحث از واژه تکنوپولی بهره می بریم که به تسلط تکنولوژی بر فرهنگ نیز ترجمه شده و اولین بار نیز نیل پستمن این اصطلاح را به کار برد که در معنای دقیق تر، "فناوری بدون اخلاق" نیز نامیده می شود. 🔹این نوع نگاه به فناوری که در نسبت جامعه و فرهنگ، از یک نگاه ابزاری صرف، فراتر رفته و یک بینش هستی شناختی و جهت دار در را همراهی می کند، در اندیشه فیلسوفان و اندیشمندان دیگر نیز ظهور و بروز دارد. 🔹جورج دانیلز در ارتباط فناوری و جامعه، مدعی است که جهت گیری جامعه، ماهیت نوآوری های تکنولوژیک را تعیین می کند. توماس هیوز نیز در پژوهش خود از تأثیر اقتصاد، سیاست و ساختار اجتماعی در فناوری سخن می گوید. این مدل دیدگاه ها به نسبت تکنولوژی و جامعه، به این معناست که فناوری در نگاه بخشی از فیلسوفان و جامعه شناسان اساساً یک امر خنثی نیست و عاری از جهان بینی و جهت نمی باشد. 🔹 مارتین هایدگر فیلسوف آلمانی با یک رهیافت انتقادی در نسبت با تکنولوژی قائل است که فناوری یک وسیله صرف نیست. فناوری نحوی انکشاف است. چنانچه به این امر توجه کنیم قلمرو کاملاً متفاوتی در مورد ماهیت فناوری به روی ما گشوده خواهد شد. این قلمرو، ساحت انکشاف است و حقیقت. 🔹این دیدگاه هایدگر نشان می دهد که فناوری در ذات خود با یک جهان بینی آمیخته است و نگاه انسان به محیط و اشیاء و جهان و فرهنگ را کانالیزه می کند و زاویه می دهد. 🔻سایبردمکراسی و حادابتذال 🔹فارغ از معرفت شناسی و میزان مطابقت این دیدگاه با واقعیت، پدیده ای مثل ساسی مانکن در بستر اینستاگرام نشان داد که فناوری در جهان ما به معنای واقعی از اخلاق بریده شده است. زمانی که تکنیک از معنا عاری شود اباحه گرایی مشروعیت پیدا می کند و با پدیده ای بنام مواجه خواهیم شد. 🔹حاد ابتذال یعنی ولنگاری مشروع که عین آب خوردن به مصرف اپیدمیک برسد و همراهی بخش بزرگی از تینیجرهای جامعه را در غفلت ساختارهای مسئول و خانواده های مشغول رقم بزند. 🔹ذهنیت های بکری که زیرلوای و شعار آزادی در فضای مجازی، با پورنوگرافی آشنا می شوند و اختلال در سن بلوغ و ، کمترین اتفاقی است که بلحاظ روانشناختی برای بدنه کودک و نوجوان جامعه اتفاق می افتد. 🔹چالش هایی مثل ساسی مانکن که دعوت به دابسمش می کنند و مرزهای یک فرهنگ را به چالش می کشند علاوه بر تضعیف نظام اجتماعی و کمرنگ نمودن حساسیت های هویتی چند رخداد نامیمون دیگر را نیز باعث می شوند. 🔻نتایج جامعه شناختی تکنوپولی: 1⃣ ترویج و عاری از معنا که به مرور افسردگی اجتماعی و ترس از دیده نشدن و لایک نگرفتن و هراس از فقدان تایید اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 2⃣ نهادینه کردن و خلق رفتار جامعه ستیز و خلاف قاعده که به کجروی ها و خشونت های اجتماعی و آنرمال خواهد انجامید و میزان جرایم اجتماعی را بالا خواهد برد. 3⃣ تولید نیازهای کاذب در قشر نوجوان و جوان که به و اختلالات و جرایم جنسی منجر خواهد شد و استیصال شخص و خانواده اش را همراه خواهد داشت. 4⃣نظام نیاز و ارضای جامعه را بیمار کرده و شخصیت های به بلوغ رسیده ی کم مهارت و کم بینش عصبی و تکانشی را تحویل جامعه خواهد داد. 5⃣ ذهنیت مبتذل به عادات مبتذل تبدیل خواهد شد و و بحران شخصیتی، فضای فرهنگ را پر خواهد کرد و یک انسان مصرف کننده، منفعل و وابسته ظهور خواهد کرد. 🔹 برآیند چنین فرایندی انسانی خواهد بود که تبدیل به شده و به کالاشدگی مبتلا می شود و تمام هویت و فرهنگ و تاریخش را بر بادرفته خواهد دید. 🌱 این اتفاق ناشی از یک به فرهنگ و فضای مجازی است که به تعبیر پستمن، مانند یک عاشق به تکنیک نظاره می کنند، بدون اینکه به نقاب پشت پرده آن توجه کنند و به عواقب آن و ویرانی‌های فناوری بیندیشند. از نظر وی این انسان ها خطرناکند و باید با احتیاط با آن روبرو شد که در ساحت مسئولان جهان مجازی، کم نداریم. 🖌 [کارشناس زمانه] @omidfarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا مهدی ادرکنی: 🍃🍃🌸✨🌺✨🌸🍃🍃 ﷽ اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً 🦋أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج🦋 🍃🍃🌸✨🌺✨🌸🍃🍃 @omidfarda
یا مهدی ادرکنی: 🇮🇷🍁 🍁 ✅(1) 💢موضوع: جهاد امیدآفرینی در عرصه رسانه 🔸🌺🔹 🍁 🇮🇷🍁@omidfarda
یا مهدی ادرکنی: 🇮🇷🍁 🍁 ✅(۲) 💢موضوع: جهاد امیدآفرینی پادزهر گرداب دشمن 🔸🌺🔹 🍁 🇮🇷🍁@omidfarda
🇮🇷🍁 🍁 ✅(۳) 💢موضوع: شرط لازم برای جهاد امیدآفرینی 🔸🌺🔹 🍁 🇮🇷🍁@omidfarda
راهکارهای امید آفرینی در قرآن کریم.pdf
4.19M
🇮🇷🍁 🍁 ✅ (۱) 💢موضوع: راهکارهای امیدآفرینی در قرآن کریم 🔸🌺🔹 🍁 🇮🇷🍁@omidfarda
۵۶۴.pdf
3.06M
🇮🇷🍁 🍁 ✅ (۲) 💢موضوع: بیانات در خصوص امید و امیدآفرینی 🔸🌺🔹 🍁 🇮🇷🍁@omidfarda
8.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🍁 🍁 🎥 موشن_گرافی ✅ موضوع: امیدآفرینی بسیج 🔸🌺🔹 🇮🇷🍁 🍁@omidfarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام خامنه‌ای مدظله العالی: «نخستین توصیه‌ی من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ی قفلها، هیچ گامی نمیتوان برداشت. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ 🍃🌸🍃〰〰〰〰〰〰〰〰 🔰 | مجازی ✅ با موضوع : ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌ 🌱🕊.....و شما هم به مجلس دوستانه‌ی روشنگرانه ما دعوتید.....☺️🌹 🎙 سخنران: سرکار خانم جعفری 🔺 امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۹ 🔻 ساعت :12/30 ⁉️ ارسال سوالات به آیدی زیر 👇 ✅ @Yamahdi220 🍃🌸🍃〰〰〰〰〰〰〰〰 ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‎‌‌‎‌‎‎ @omidfarda
صدا ۰۰۲.m4a
10.73M
‎‌┄┅═✧❁﷽❁✧═┅ 🇮🇷 🎧 ✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨ 🇮🇷 موضوع: جهاد امیدآفرینی 🎙 سخنران: سرکار خانم جعفری ‎ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‎‎─┅═༅🔸🔷💠🔷🔸༅═┅─ @omidfarda